Ott a hiba. A szintszabályzás vezérlőegysége, a xenon vezérlőtől kapja a szintjeleket, tehát a G76 jele vagy a xenonig nem jut el, vagy a xenontól a szintszab. vezérlőig. Nézz bele a xenon vezérlőbe, van-e hibakód, majd az ottani mérőcsoportokban tudod ellenőrizni a G76-ot. Nyomkodod kézzel a bal hátulját, és figyeled a jeladó fesz. értékét. Ha ott van jele, akkor a xenontól nem megy el a szintszab.-ig. Ha nincs, akkor a G76-tól a xenonig keresendő a hiba. Ezek végeztével -lehet- kell rá egy alapbeállítás.
Mikor el kezdtem a hibát keresni titkon reméltem hogy ez lesz, de fizikailag nem tud átfordulni. Már kapott 1 újat + 1 vezeték szakadás a bal h. ülés alatt de még nem jó.
Ha már tippet adsz,hogy órázza,jó lenne ha oda irnád milyen órával???
Torony órával???Vagy boldog órával??:)))
Ja és mihez képest??? fötengely szijtárcsa?vagy a lendkerék OT jelhez??:))) Vagy ne adj isten a vasedényhez képest:)))
Na de félre a tréfával,nekem is lenne egy kérdésem?? Adott egy Audi 100-as 91-es gyártású 2.5 -ös AAT.motorkód!!!
Autómata váltós volt beszart cseréltek rajta váltót és adagolót is!!!
Azóta van a tulajnéninek gondja,kicsit lusta,majd 2-literrel többet eszik és ha kicsot jobban oda lép neki akor köp egy nagy fekete pamacsot de akkorát aszondja nem látja a mögötte lévö kocsikat!! Nincs még nálam csak tippeket kérek szerintetek mi lehet??
SEGÍTSÉGET KÉREK!!!!! A multkor már írtam AUDI ALROAD bal hátsó rugo kidurrant, a csere után megjelent hiba kód: 00774 57-00 G 76 szenzor, valamint 01771 79-00 ! Kapott 1 új G76-ot de a hibát nem engedi törölni és nem lehet alapbeállítást sem csinálni. A szenzor 6-os lábán pwm jel van. Ez mérhető valahogyan!!! Tippp??? A Stekkertől amíg látható alulról a vezeték, mérve szakadás mentes. Hogyan tovább???
nézd meg az alapbeállitásnál. ott 5 nek kell lennie akkor jó(AAT). a tdi gráfot ennél a motornál hagy a csudába mert a vezérlő szám alapján nézi. Itt ha jól emlékszem összesen 3 db 2.5 tdi vezérlőnél tudsz csak normál értéket nézni.Ha nem ilyen a vezérlőd teljesen feleslegesen nézed. Egyébként ha a mérési értékblokkban nézed akkor üzemmelegen lehet akár 6.5-7 is az érték.De a hirtelen nagy ingadozás az tutira nem jó. Az én tapasztalataim ezek. aztán ha nem igy van akkor más is kiabál majd.A legjobb beállítás ennél a motornál ha órázod az adagolót
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a különbség a vag-com kábel 409.1 és a 409 között? Venni akarok, de a leírás szerint mindkét kábel jó a kocsimhoz. Árban van eltérés. Köszi.
Ha csak a kapcsolót akarod bekötni: Kapcsoló 1. pont a műszeregység húszpólusú piros/fehér csatijának 11.-es pontjára, 3-as pont a 14-re 4-es a 18-ra és a kettes testre.
Amúgy érdekes volt az egész, a hiba az volt hogy kb 10-15 mp öninditózás után volt hajlandó beindulni. Kb 1 hete kezdte. Egy hibakódot sem hozott fel. Mára már elment belőle az erő is, és egyedül ezt hozta:
Na de amiből az adagolót hibáztattuk az az volt, hogy gondolt egyet és egy bizonyos fordulaton elkezdett ingadozni a fordulat, és a szállítási mennyíség pl: 6-10 között ingadozott össze vissza.
Na meg az ősi módszer, fülelés, egy kis zakatoló hang jött az adagolóbol.
Valóban nincs jó állapotban, ugyanis terhelővillás mérésnél épphogy a megfelelő zónában van a mutató; pedig még csak 2éves előző tulaj szerint. 44Ah-ás, úgy érzem ez kicsi az 1.8T-hez
Hogy kezdjem a vizsgálatot? Szedjem ki egyenként a biztosítékokat és nézzem az áramfelvételt?
Magasnak magas, de ennyi 2nap alatt nem meríthet le egy jó és feltöltött akkut. Nagyjából 0,02-0,04A a "normális". Nézd, azaz mérd bezárva, fél-egy óra állás után is.
--------- Sikerült egyszer egy ilyen fogyasztós rejtélybe már beleesnem, akkor a műhelyben álló autóval semmi gond sem volt, az áramfelvétele mindig normális szinten belüli volt. Később véletlenül derült ki, a telefonkihangosítót bekötő ember átkötötte a hátsó ülés hőmérsékletérzékelős fűtésének tápját gyújtásról állandóra, így az utcán álló autóban éjjel bekapcsolt az ülésfűtés. Ezt meg a meleg műhelyben persze nem adta elő.