Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ctvi Creative Commons License 2009.08.31 0 0 18912
Kellemes napot Mindenkinek!

Végre megjelent a VCDS (VAG-COM) 908.0 teljes verzió (nem beta).

Üdvözlettel: Jani

www.ckvi.hu
ctvi Creative Commons License 2009.08.31 0 0 18911
Kellemes napot Mindenkinek!

Végre megjelent az VCDS 908.0 verzió!

Üdvözlettel: Jani
www.ckvi.hu

Donibcsi Creative Commons License 2009.08.31 0 0 18910
VAS szerint 55 a vezérlőcím. (Szintszabályzás a 34-es cím)
Helyileg most mindegy hol van, mert géppel kell nézned, de elvileg a kesztyűtartó mögött.
Előzmény: hyuing (18908)
bla11 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18909
Ahhoz hogy juthatnék hozzá?
Előzmény: atuc (18905)
hyuing Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18908
Megnézem ahogy mondod, köszi! Hol van a xenon vezérlője súgd meg lécci!! A szint szab. már megvan.
Előzmény: Donibcsi (18903)
hyuing Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18907
Köszi! Még azt súgd meg léci hol a francban van a xenon vezérlő. a szint szab. megvan.
Előzmény: Donibcsi (18903)
kisgyermek Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18906
szia Ernő bácsi.

látom olyan vagy mint a jóllakott óvodás.Ki van kerekedve az arcod :PPPP
egyébként szerintem a homokóra is jó lehet.

na kérdésedre válaszolva én megnézném a turbó nyomást is . mikor indul meg .plusz mint már említette más is a bef. mennyiséget.


üdv.


Előzmény: kolcsar (18901)
atuc Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18905
Azért írtam hogy csak a kapcsoló bekötése, mert a többit képtelenség így leírni. Kapcsolási rajzra van szükséged.
Előzmény: bla11 (18895)
atuc Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18904
A dózissal lehet baj. El van állítgatva az adagoló fedele.
Előzmény: kolcsar (18901)
Donibcsi Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18903
Ott a hiba.
A szintszabályzás vezérlőegysége, a xenon vezérlőtől kapja a szintjeleket, tehát a G76 jele vagy a xenonig nem jut el, vagy a xenontól a szintszab. vezérlőig.
Nézz bele a xenon vezérlőbe, van-e hibakód, majd az ottani mérőcsoportokban tudod ellenőrizni a G76-ot. Nyomkodod kézzel a bal hátulját, és figyeled a jeladó fesz. értékét. Ha ott van jele, akkor a xenontól nem megy el a szintszab.-ig. Ha nincs, akkor a G76-tól a xenonig keresendő a hiba. Ezek végeztével -lehet- kell rá egy alapbeállítás.
Előzmény: hyuing (18899)
hyuing Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18902
Mikor el kezdtem a hibát keresni titkon reméltem hogy ez lesz, de fizikailag nem tud átfordulni. Már kapott 1 újat + 1 vezeték szakadás a bal h. ülés alatt de még nem jó.
Előzmény: inmex (18900)
kolcsar Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18901
kiskoru!!

Motorkontár:))

Ha már tippet adsz,hogy órázza,jó lenne ha oda irnád milyen órával???

Torony órával???Vagy boldog órával??:)))

Ja és mihez képest??? fötengely szijtárcsa?vagy a lendkerék OT jelhez??:)))
Vagy ne adj isten a vasedényhez képest:)))

Na de félre a tréfával,nekem is lenne egy kérdésem??
Adott egy Audi 100-as 91-es gyártású 2.5 -ös AAT.motorkód!!!

Autómata váltós volt beszart cseréltek rajta váltót és adagolót is!!!

Azóta van a tulajnéninek gondja,kicsit lusta,majd 2-literrel többet eszik és ha kicsot jobban oda lép neki akor köp egy nagy fekete pamacsot de akkorát aszondja nem látja a mögötte lévö kocsikat!!
Nincs még nálam csak tippeket kérek szerintetek mi lehet??

Üdv:Kolcsár
Előzmény: kisgyermek (18898)
inmex Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18900
Nem fordult át a jeladó rudazata véletlen légrugó cserekor???
Előzmény: hyuing (18899)
hyuing Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18899
SEGÍTSÉGET KÉREK!!!!! A multkor már írtam AUDI ALROAD bal hátsó rugo kidurrant, a csere után megjelent hiba kód: 00774 57-00 G 76 szenzor, valamint 01771 79-00 ! Kapott 1 új G76-ot de a hibát nem engedi törölni és nem lehet alapbeállítást sem csinálni. A szenzor 6-os lábán pwm jel van. Ez mérhető valahogyan!!! Tippp??? A Stekkertől amíg látható alulról a vezeték, mérve szakadás mentes. Hogyan tovább???
kisgyermek Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18898
hali.

nézd meg az alapbeállitásnál. ott 5 nek kell lennie akkor jó(AAT). a tdi gráfot ennél a motornál hagy a csudába mert a vezérlő szám alapján nézi. Itt ha jól emlékszem összesen 3 db 2.5 tdi vezérlőnél tudsz csak normál értéket nézni.Ha nem ilyen a vezérlőd teljesen feleslegesen nézed.
Egyébként ha a mérési értékblokkban nézed akkor üzemmelegen lehet akár 6.5-7 is az érték.De a hirtelen nagy ingadozás az tutira nem jó.
Az én tapasztalataim ezek. aztán ha nem igy van akkor más is kiabál majd.A legjobb beállítás ennél a motornál ha órázod az adagolót

üdv.
.
Előzmény: fürrer (18889)
409 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18897
Ja-ja, meg az öcsémről. :)
Előzmény: Donibcsi (18896)
Donibcsi Creative Commons License 2009.08.30 0 0 18896
Rólad van szó-->18892
:)
Előzmény: 409 (18893)
bla11 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18895
Atuc!
Kösz az infót!A csati többi lábáról is leírnád hogy mire jó?
Előzmény: atuc (18891)
robika1 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18894
Szia!
Nem esett le, kb. fél órát volt rajta a multiméter addig 0,02A volt az áramfelvétel.
Előzmény: 409 (18873)
409 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18893

Tűmozgás érzékelő?
Előzmény: fürrer (18889)
MoHoYoYo Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18892
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a különbség a vag-com kábel 409.1 és a 409 között? Venni akarok, de a leírás szerint mindkét kábel jó a kocsimhoz. Árban van eltérés. Köszi. 
atuc Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18891
Szét vagyok csúszva. Visszaolvastam. (97 A4 ABC)

Ha csak a kapcsolót akarod bekötni:
Kapcsoló 1. pont a műszeregység húszpólusú piros/fehér csatijának 11.-es pontjára,
3-as pont a 14-re
4-es a 18-ra
és a kettes testre.
Előzmény: atuc (18890)
atuc Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18890
Má' megint nem figyeltem, kezdjük újra. Típust, évjáratot, motorkódot kérek.


Tudja valaki hogy 2003 A6 V6 TDI AKE adagolót hogyan kell az immohoz tanítani?
(Új adagoló került rá.)
Előzmény: bla11 (18879)
fürrer Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18889

Hát lehet ezkkel az adagolókkal megvagyok áldva :-)

Van egy 2.5 tdi 5 hengeres A6 95-ös évjárat.

Olyat csinál hogy 1100-1200 ford. között iszonyatos "rágós" hangja van.

Mértem az előbefecskendezési szöget, hát rémisztő. Ezen fordulatszám tartományban:

 

 

1188 /min  Engine speed
  0.7 °BTDC  Commencement (specified)
  8.5 °BTDC  Commencement (actual)
  4.7 %  Duty cycle N108

 

A többi fordulatszámon meg az előirtat tartja.

Van egy hibakód

 

00550 - Befecskendezés kezdet szabályozás
        17-10 - Szabályoz.-differencia - idôszakos

 

Mitől csinál ekkora előbefecskendezési szöget ezen a fordulaton?

 

 

fürrer Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18888

Szia.

Az a 230 az 130, bocs elírtam.

Köszi az infót.

Azóta fel is raktam. Minden jó!

Amúgy érdekes volt az egész, a hiba az volt hogy kb 10-15 mp öninditózás után volt hajlandó beindulni. Kb 1 hete kezdte. Egy hibakódot sem hozott fel.  Mára már elment belőle az erő is, és egyedül ezt hozta:

 

1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
            17-00 - Control Difference

 

Na de amiből az adagolót hibáztattuk az az volt, hogy gondolt egyet és egy bizonyos fordulaton elkezdett ingadozni a fordulat, és a szállítási mennyíség pl: 6-10 között ingadozott össze vissza.

Na meg az ősi módszer, fülelés, egy kis zakatoló hang jött az adagolóbol.

Csak érdekesség képpen írom.

Mégegyszer köszi.

Előzmény: 409 (18885)
409 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18887

Igen, a biztosítékokkal logikus kezdeni, leírtam a 18823-as hsz-ben, hogy hogyan jártam vele.
Előzmény: torc (18886)
torc Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18886

 

Valóban nincs jó állapotban, ugyanis terhelővillás mérésnél épphogy a megfelelő zónában van a mutató; pedig még csak 2éves előző tulaj szerint. 44Ah-ás, úgy érzem ez kicsi az 1.8T-hez

 

Hogy kezdjem a vizsgálatot? Szedjem ki egyenként a biztosítékokat és nézzem az áramfelvételt?

Előzmény: 409 (18883)
409 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18885

Ha az a 230, az 130, akkor csereszabatos az ETKA szerint. A megszűnt 109H helyett írja a 110H-t.
Előzmény: fürrer (18884)
fürrer Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18884

Sziasztok.

Gyors segítség kellene.

Adagolót cserélek, 1.9 TDI motoron.

Ilyen volt rajta : 028 230 110 H

Ilyet hoztak . :   028 130 109 H

 

Feltehető? Mi a különbség a kettő között?

Köszi.

409 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 18883

Magasnak magas, de ennyi 2nap alatt nem meríthet le egy jó és feltöltött akkut.
Nagyjából 0,02-0,04A a "normális".
Nézd, azaz mérd bezárva, fél-egy óra állás után is.

---------
Sikerült egyszer egy ilyen fogyasztós rejtélybe már beleesnem, akkor a műhelyben álló autóval semmi gond sem volt, az áramfelvétele mindig normális szinten belüli volt. Később véletlenül derült ki, a telefonkihangosítót bekötő ember átkötötte a hátsó ülés hőmérsékletérzékelős fűtésének tápját gyújtásról állandóra, így az utcán álló autóban éjjel bekapcsolt az ülésfűtés. Ezt meg a meleg műhelyben persze nem adta elő.
Előzmény: torc (18882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!