Eljött a Szeptember fáradtan süt a nap, ezért az Elnökkel arra az elhatározásra jutottunk, hogy idei utolsó közös autókázást tartunk
SZEPTEMBER 19-ÉN (SZOMBATON) de. 9-kor találkozzunk a Békásmegyeri Shell kútnál, Majd autókázzunk egyett a közeli hegyekben. Ebéd valahol útközben Dobogókő, Esztergom, Visegrád,...
Közös bobozás, beszélgetés, önfeledt autózás
Megkérek minden olvasót, vegye a fáradtságot és jelezze, hogy jön-e és azt is ha nem.
Nézd meg ugyanazok a képek sőt még szétszedett állapotban is van róla.Nem tudom mire vélni.Az ár is hihetőbb.Bár akkor már inkább egy 328GTS-t 40-48ezer eur-ért vagy egy 512tr-t60-75eur-ért
K@pják be szórakoznak az olaszok fent van a mobilén is teljesen restaurált az ára 155000EUR 4700-ért négykézláb mentem volna érte.Wiesbadenben van.A fenébe ez már majdnem Daytona spyder.
Húúú ez valami meseszép,ahogy kinéz ahhoz képest gyanúsan olcsó.Ez is a 6 hengeres ferrari dínó motor?Hát olaszul semmit nem tudok ez licit ár vagy ennyiért elhozható?Jó lenne tudni helyileg melyik városban van.
Abarthpower! Amíg nem találsz egy rendes X-et, ez is megtehetné: http://cgi.ebay.it/1972-Fiat-Dino-Spider-2400-V6_W0QQitemZ130325654082QQcmdZViewItemQQptZAutomobile_IT?hash=item1e5803aa42&_trksid=p3286.c0.m14#ht_1074wt_958
erősen hajaz az angol autóra, tán még rosszabb is. alkatrésznek többet ér(het) mint egyben. szvsz nem sok értelme van nekikezdeni, ha oldalt ilyen akkor már alja se nagyon lehet.
Ha tényleg csak pénz szerzés miatt akarod tényleg felújítani ahogy írod szerintem ne is kezdj bele.Akik beleszerettek az x-be és hajlandóak a mai körülmények közt venni is azok nagyon megnézik mire adják a pénzüket.Kókány gépet messze elkerülnek.Ha viszont ezt a gépet hozzáértően szépen rendbe akarod hozni az alkatrészekre többet költessz mint amit utána elkérhetsz érte.A képeken ami látszik bal oldali hátsó sárvédő küszöb,az orr elem,de szerintem jobb oldal sem lehet más állapotban.Itt jópáran újítottak fel szerintem igazat adnak nekem.
Rá kukkantottam a blogodra,egy másfél évvel ezelőtt árult hasonló állapotút 150-200 e forintért úgy hogy adott hozzá egy forgalomból kivont törött puntó gt turbót is.kb ez a reáli ára a tiédnek is ha minden az eredeti és nagyon nincs szétgányolva.
amennyiért vevő van rá... nagyon állapotfüggő. kérdés h visszaállítható-e, teljes-e vagy hiányos, járóképes-e, rozsda/rohadás mennyisége. szvsz 100e és 1M közt bárhol lehet.
Azért belegondolok, milyen "mázlisták", (hogy megcsináltátátok a vállalkozást ami az álmod is) akik mostanság nyuúlnak bele az X-be.... Mi még "fából vaskarikát módón" nem kis szívás és beszerzőtúrákkkal egybekötve küzdöttünk az X-ünk megszépüléséért....
Ezt nézzétek! http://www.youtube.com/watch?v=wQOegih_XPQ&feature=related
Graversen mester most augusztus elején mekkorát ment a kis majdnem-négyszáz lovas X-ével :) Fullos Rönó, Porsche 911... a többi nem is játszik. Holmi Corvettek púposkodnak a sereghajtó zónában ;) Látszik különben, hogy a Porsche itt-ott csúnyán ráugrik, de ha végig tudta volna autózni ezt a szuicid tempót, akkor akár meg is nyerheti a versenyt. Azért azt hiszem, picit az autó lehetőségei fölött utazott, és hát egy kanyart elmért. Nagyon tolja neki, a kanyarstílusa kis szódával driftnapokon is elmenne :) A start lenyűgöző, imádom ezt a kis gyöszt :) A kis súly is meghozza magát (az övé hétszáz-valahány kiló), a középmotor meg különösen jól dolgozik rajtnál. Látszik, hogy nagyon akar, nade ugye harminc évvel újabb konstrukciókat kéne odaverni. Az a vicc, hogy jó darabig megy is neki.