Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5554

Persze be tudom állítani, hívj majd fel. Csütörtöktől vasárnapig horgászom, de szerdán még leszek kint.

 

Jani

Előzmény: Rityifi (5552)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5553

Igen, faceliftesnél is működik, ott kicsit más a "kép", mivel ott eleve dupla a normál fékfelület, és a ködlámpa a 2. lépcső.

De az is paraméterezhető.

 

Jani

Előzmény: Bazsa 525d (5551)
Rityifi Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5552

Szia Jani!

 

Ezt a féklámpát be tudod állítani nekem is?  A tv dolog is érdekelne....  Bejelentkeznék egyik napra.

 

120km-t elmentem azóta (bal féklámpa hiba) és úgy néz ki megjavúlt...

 

Üdv.

Előzmény: maszibmw (5547)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5551
nagyon király! És szép mpaketes kis dög....
Ez faceliftes ledes lápánál is működhet??
Előzmény: maszibmw (5547)
Steeef Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5550

A Renault mint nagy irányadó már X éve használja.Jó dolog csak valóban nem köztudott.Volt már rá példa hogy megbüntettek vkit a nappali fény miatt.

"Közúton tompított fény használata kötelező" mondja a rendőr

namármost ezt old meg automata lámpaállásnál napsütésben......

Üdv

Előzmény: maszibmw (5549)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5549

Mivel jóvá van hagyva, nem szólhat semmit :)

Amikor az E60 fejlesztési fázisban volt, akkor még ez nem volt jogszerű.

Nem egy márka modelljei "villognak". Már az opel is csinálja a volvo után. De az összes új BMW ben is aktiválva van ez a funkció.

 

Jani

Előzmény: Rumcice (5548)
Rumcice Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5548
Nem rossz gondolat. Amúgy a magyar kresz és a rend éber őre mit szól ehhez ha meglátja? Villogó féklámpa tetszeni fog neki?
Előzmény: maszibmw (5547)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5547

Teszteltük ma közúton is az új Féklámpaszoftvert !

 

E60 normál féklámpa: Video

 

E60 kétlépcsős féklámpa mérsékelten erőteljes fékezésnél dupla felülettel: Video

 

E60 3 lépcsős féklámpa erőteljes fékezés, vészfékszituáció villogó felületekkel: Video

 

Üdv, Jani

maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5546

Teszteltük ma közúton is az új Féklámpaszoftvert .

 

Normál E60 féklámpa normál fékezés esetén: Video

 

E60 kétlépcsős féklámpa második lépcső közepesen erőteljes lassítás esetén: Video

 

Az új 3 lépcsős féklámpa 3. fázisa, erőteljes vészfékezési szituáció: Video

 

Üdv, Jani

maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5545

Így első ránézésre, valamint cikkszám alapján részemről passz.

Talán valaki felismeri.

 

Üdv, Jani

Előzmény: Bazsa 525d (5543)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5544

Így első ránézésre, valamint cikkszám alapján részemről passz.

Talán valaki felismeri.

 

Üdv. Jani

Előzmény: Bazsa 525d (5543)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5543
Előzmény: maszibmw (5538)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5542
Köszi!!

http://kepfeltoltes.hu/090824/002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090824/003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előzmény: maszibmw (5538)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5541
Köszi!!

http://kepfeltoltes.hu/090824/002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090824/003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Előzmény: maszibmw (5538)
Steeef Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5540

Szia.Egyébként nem csak a mechatronika résznek van adaptációs táblája hanem a GWS előválasztókarnak is.Sokszor annak cseréje után nem kommunikál rendesen a váltóval és nem ismeri fel a kívánt sebességet az EGS a lin buson egy próbaút erejéig.Egyhelyben pörög az autó D-ben 3000ig.

Üdv.

Előzmény: maszibmw (5539)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5539

Nagy gond nem lesz belőle, viszont a váltásfinomság sérülhet. Pl 2-1.

Az új kocsiknál nemtudom hogy működik, véleményem szerint ez már a ZF vagy a bmw szalagsoron megtörténik speciális szoftverek segítségével.

 

Jani

Előzmény: Gugu_m (5537)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5538

Fotózd le.

 

Üdv, Jani

Előzmény: Bazsa 525d (5536)
Gugu_m Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5537
És hogyha az ember nem eszerint "járatja be" a törlés után, akkor lehet ebből gond, vagy akkor csak hosszabb a tanuló fázis, stb ? vagy esetleg utána furán is viselkedhet ? Ezekszerint nem egyszerű a szabály szerint betanítattni. Gyári új váltónál ez már kész van, vagyis még gyártás után "betanítattják" ?
Előzmény: maszibmw (5535)
Bazsa 525d Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5536
előre elnézést kérek :-) 1pontnullát fogok kérdezni:

a jobb első ülésem alatt találtam egy fekete kis alkatrészt. Nem találom, hogy honnan pattanhatott ki. Egy számsor van benne, nem tudom ez alapján be lehet-e azonosítani, hogy mi ez?
9 149 400
)PA 6.6(
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5535

Nem kell fékpad, a kocsinak haladnia kell, pont ez a lényege, viszont elég kötöttek a "szabályok" a rutint végrehajtó sofőrrel szemben. Csak egy példa: 11 mp-alatt visszalassulás 60-ról nullára, de a lassulásnak lineárisnak kell lennie.

 

Jani

Előzmény: gébandi69 (5533)
gébandi69 Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5533
Köszi. Akkor ehhez fékpad kell? A beállítást a számítógép végzi, vagy attól függ hogy, milyen stílusban vezetik a "tesztút" alatt?
Előzmény: maszibmw (5530)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5532

Több verziója van, mindig márka és típus függő. ( ZF, GM )

A ZF-nél pl minimum 5 rutint kell lefuttatni üzemmeleg váltónál. Ez kb 5 perc speciális menetet jelent.

A GM rutinja ennél hosszabb, ha precíz akarsz lenni, ott még autopályára is szükség van, és sokkal jobban oda kell figyelni a lineáris lassításra, és ügyesen eltalálni a meghatározott másodpercek alatti végmegálláshoz szükséges fékerőt.

 

Üdv, Jani

 

Előzmény: Gugu_m (5531)
Gugu_m Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5531

Szia Jani, ez az adaptációs út hogy néz ki, milyen hosszú ? esetleg tudnál róla vmi leírást küldeni ?

 

Üdv.: Guszti

Előzmény: maszibmw (5530)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5530

Nem jellemző ilyen probléma, helytelen adaptálási blokk lehet a dolog hátterében. Javasolnék egy teljes adaptációs blokktörlést, és a ZF által előírt adaptációs út végrehajtását.

 

Üdv, Jani

Előzmény: gébandi69 (5527)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5529

Igen, ha a teflongyűrű oda van, akkor későn épül fel a nyomás, és ami legfőképp a baj, hogy a felépülési görbe teljesen megváltozik. Van egy tűréshatár, amit már nem tud kompenzálni az adaptáció. Képeket holnap felrakom.

 

Jani

Előzmény: Steeef (5525)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.24 0 0 5528

Ez nem mérvadó. Én is szeretném látni azt a hibatárat :) Amúgy igen, nagyon sok paramétert tárol.

 

Jani

 

Előzmény: ps3peter (5526)
gébandi69 Creative Commons License 2009.08.23 0 0 5527
Szia Jani!

Kb. egy hónapja feltettem ezt a kérdést, de valószínű nem voltál, ezért nem jött válasz.

Az autómata váltóval kapcsolatban lenne egy kérdésem. 2007 530d sportváltó. Néha furcsán váltja 2-3 fokozatot. Normál városi ütemű elindulásnál és fokozatos gyorsításnál a 2000 körüli váltási fordult felmegy 2400-ig majd egy kis rántással vált át 3-ba és a fordulat 1600-ra esik vissza. Ezt eljátsza egy párszor aztán ismét "kisimul" a váltó. Próbáltam már én kapcsolni 2000-nél a harmadikat, kicsit huzatni, vagy még finomabban gyorsítani. Igazából nem találtam a javítás módját, de a múltkor pl. egy "finom" gyorsítás rakta helyre. Találkoztál már ilyen problémával? 

Köszi. András

ps3peter Creative Commons License 2009.08.23 0 0 5526
Hibatárat már olvastattam, de állítólag nem lettek okosabbak töle. Egyáltalán tárol az elektronika valamit, amiböl következtetni lehet az okra, vagy csak annyi van benne, hogy váltóhiba volt ekkor és ekkor? Mert ha már úgyis szét kell kapni valami miatt, akkor érdemes lecserélni mindent, nem?
A remegésröl nem tudtam, hogy a váltóból jön, kicsit olyan érzés volt, mintha ütés lett volna a hátsó kerékben, nem a kormány reszketett, inkább az ülés / autó alattam.
Előzmény: maszibmw (5524)
Steeef Creative Commons License 2009.08.23 0 0 5525

Szia Jani.A teflonhiba nem csúszást nyomásesést okoz a kuplung részen??

Ez olyan mint amit írsz mintha valamelyik kapcsoló csatornában leesne a nyomás és fokozatott kidobná.Nekem küldhetnél képeket szívesen megnézem.

Múltkor találkoztunk olyannal hogy csúszott két fokozat között egy M54-es 530i de ott érdekes módon nem kupplung rész okozta hanem a mechatronika.

Üdv.

Előzmény: maszibmw (5524)
maszibmw Creative Commons License 2009.08.23 0 0 5524

Az általad vázolt szimptóma semmiképpen sem Wandler hiba.

Privát véleményem szerint az olajcsere sem fogja megoldani a problémádat.

Mivel itt egy 4-5 felváltás problémáról van szó, ami notprogrammba teszi a váltót, a hiba és infotárolóban ennek nyoma van. Első lépcsőben ezt kéne kiolvasni és kielemezni. Utána sokkal többet lehet mondani.

Így láttatlanban lehet Mechatronik hiba ( belső nyomásvesztés ), vagy teflongyűrű hiba valamelyik kupplungnál. Ha pesten jársz, megnézem szívesen.

 

Üdv, Jani

 

Előzmény: ps3peter (5523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!