hali! golf 3 1,9 tdi syncro-ból, hogy lehet legegyszerűbben váltót kivenni? lefelé nem jön le az tuti, homlokfalat ha levesszük klíma csöveket is lekell szedni, nem lehet félrehúzni mint újabb típusoknál? komplett mocit kikell dobni vagy ha lebontottuk az lejét már kilehet bújtatni oldalról? thx!!
:-D :-D :-D Számolj már utána!!!!! 100ekm-hez 95000000-t kel fordulnia, ha 2800-as fordulattal csinálja, akkor ez 23,5napot igényel. Jelen esetben a 300ekm, 70napi folyamatos pörgetést jelentene.
Nincs véletlenül egy régi játékból való kis e.motorod v.nyomtató,magnó szóval nagy a választék....fabrikálsz a végére/esetleg egy szakadt km/h bowden/bele illő kütyüt és már teketheted is vissza!Vagy ha megtisztitod a jelenlegi jó bowdened végét és azt összeforrasztod a motor tengelyével ......
Szétszedni nem lehet. vagyis pontosítok szét lehet szedni mert ki lehet húzni a tengelyt amin a számláló gyűrűk vannak de van rajta egy aluminium fogaskerék is amiből ha egyszer kihúzod (kipréseled mondhatni) a tengelyt akkor összerakás után megforog rajta pedig eredetileg fixen áll. A régit ami széthullott szétszedtem még tegnap és akkor jöttem rá erre.
"írja már le nagy vonalakban. (pl valami rugót vagy éket kell eltolni és oda forgatni ahova akarom stb stb.)"
hat kb igy kell. oraegyseget kiszedni, szamlaloat egy kis orascsavarhuzoval egymastol eltolni es mar lehet is forgatni. (vegulis ugyanugy kell mint a vizorakat :-PPP)
ha mechanikus a szamlalo akkor pedig a legegyzserubb modja ha szetszeded.
de nem lehet annyira bonyolult, ha nekem 13 evesen sikerult SK lebonyolitanom az ora kiszereleset, szetszereleset, "kalibralasat", osszerakasat es visszaszereleset... szerintem szerelesre fel
Beraktam próbára az órát tökéletesen működik nem csal. Viszont hamár itt tartunk olyan órát sikerült szereznem amiben közel 700ezer km van. Tudom hogy sokakat nem érdekel de szeretném ha kevesebbet mutatna. az enyémben 391ezer volt. Oda szeretném ha visszaállna. Megoldható ez egyszerűen? szétszedni nem akarom mert a régit már szétszedtem darabokra és összerakni már nem látszik egyszerűnek.
Ha esetleg van valami egyszerű módja akkor légyszives valaki írja már le nagy vonalakban. (pl valami rugót vagy éket kell eltolni és oda forgatni ahova akarom stb stb.)
Hadd kérddezzek én is ez ügyben. Nekem 94 ABD 1.4 III as golfom van. Eredetileg sima vekker órás műszeregységem volt és kicseréltem egy 1.9 td 96 os III as fordulatszámmérősére. Nem vettem észre különbséget hogy csalna a sebesség mérő. De mi is ez a 190 es stb szám? Nem lenne jó ha csalna mégis és jönnek majd a csekkek gyorshajtásért... (:
néhány ötletet szeretnék kérni. Tegnap M7 hazafele arra lettem figyelmes, hogy a hátsó kerék füstöl, leáll, megnéz, aztán kiderült hogy a hátsó fékbetét ragadt be, még ki is gyulladt a tárcsa, szóval kicsit elindultam megint, hogy hűtse, meg közben nyomkodtam a féket, kéziféket ki-be huzogadtam, aztán vártam hogy lehűljön. Szerszám híján a kerékkulcsal ütögettem meg kicsit a nyerget, de újra indulás után már elengedett, mivel no füst. Szóval a kérdés, hogy mit lenne érdemes átnézni? (a tárcsán és betéten kívül, szerintem elég megsínylették) - kézifék bowden? vagy mi mást? 2004 év végi 1,6 Boráról van szó. köszi előre is!
Jobb lett volna a konkrét kód, ebből csak találgatni lehet. Valószínűleg a katalizátor utáni szondáról van szó. ( miután hengerenként nincs szonda, így a 2. henger az értelmetlen lenne) A nincs jel, az szerintem nem az "öreguras" stílus következménye.
Nekem is lett ma egyik kollégámtól egy 950-es óra viszont az is 220ig van skálázva. Ezt nem lehet beletenni? Ha nem megoldható érdekelne az oka hogy miért nem. Ezzel a részével a kocsinak nem igazán voltam tisztában itt meg tanulok.
Na jó értem amit leírtál asszem... viszont az a baj hogy most szarul van összerakva az egész mivel kb 30-40km/h-t csal. tehát ezt összerakni eredeti állapotra jelenlegi fáradt agyamnak elég húzos. De amugy megérdemlem mert kell nekem hozzányúlni amikor nem értek hozzá. Az új fosokat megcsinálom de a régi kis kocsimhoz nem értek. elég ciki dolog...
inmex "Szóval. 200km/h-ig skálázott 950-es óra van az enyémben" Holnap megnézem van-e ilyenem.
"Hallottam valamit hogy ezeknek az óráknak is van "0" (null) pontja. Amit nem tudom hogy hogyan kell beállítani" Úgy csináld, hogy először a két csavart vedd ki, ami a számlapot rögzíti, ekkor el tudod forgatni a számlapot. Így látni fogod, hogy hol áll alaphelyzetben a mutató.
Visszarakás fordítva, először mutató a helyére utána a számlapot beforgatod a helyére, ezzel előfeszíted a mutatót, csavarok, összerak.
Köszi a válaszokat, lesz egy kis időm megnézem jobban, de kerékagycsapágyra egyébként azér nem gondoltam, mert amikor mozgatom a kereket, akkor nagyon lötyög a lengőkarnál, ahol van egy rúd, asszem a stabilizátor(annyira nem vágom).Szerintem ott lesz valami hiba...Búgni nem búg, de viszont ad ki egy érdekes hangot, mintha valami súrlódna és minél gyorsabban megyek, annál gyorsabban csinálja.
Az óra alján, úgy 7óra felé van egy fehér vonalka. A mutatónak arra kell mutatnia amikor _ függőlegesen_ áll a számlap. utána át kell emelni a mutatót az ütközőn.
Szóval. 200km/h-ig skálázott 950-es óra van az enyémben.
Ha már itt tartunk biztos van itt valaki aki segíthet. Szóval azóta csal ennyit mióta szétszedtem hogy vajon mi történhetett a számlálókkal. Hallottam valamit hogy ezeknek az óráknak is van "0" (null) pontja. Amit nem tudom hogy hogyan kell beállítani. Magyaráztak valamit valami csíkról/ jelölésről az órán ahova oda kell állítani a mutatót amikor az ember visszarakja de hogy melyik az a csík vagy hogyan kell ezt csinálni azt nem tudom. ha valaki ezt elmondaná megköszönném...