Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

inmex Creative Commons License 2009.07.21 0 0 93506
Köszi a segítséget. megpróbálkozom vele és beszámolok az eredményről.
Előzmény: Zoleej (93505)
Zoleej Creative Commons License 2009.07.21 0 0 93505
inmex
Belerakható, szvsz teljesen jó lesz.
Én úgy tudom, hogy a 950 a lényeg.

ZOLEEJ
Előzmény: inmex (93504)
inmex Creative Commons License 2009.07.21 0 0 93504
De végülis mindegy! :)

Nekem is lett ma egyik kollégámtól egy 950-es óra viszont az is 220ig van skálázva. Ezt nem lehet beletenni? Ha nem megoldható érdekelne az oka hogy miért nem. Ezzel a részével a kocsinak nem igazán voltam tisztában itt meg tanulok.
Előzmény: Zoleej (93503)
Zoleej Creative Commons License 2009.07.21 0 0 93503
inmex
950-es van, de 220-ig skálázva.
975-ből van 200-as.
Fordulatszámmérő is van, de nem diesel-é.

"ezt összerakni eredeti állapotra jelenlegi fáradt agyamnak elég húzos"
Lesz másik km órád nem pont mindegy, hogy a mostani, hogy van összerakva?

ZOLEEJ
Előzmény: inmex (93498)
gws580 Creative Commons License 2009.07.21 0 0 93502

Ki lett olvasva a hibatároló.

A lambda szonda nem adott jelet.

Ha jól emlékszem:

valami 2 . henger lambdaszonda hiba (A henger szó nem biztos)

véletszerű hiba vagy hiba javítva

nincs hiba a végén ez volt az biztos

 

A szerelő mondta hogy ez lehet Öreguras hajtástól is bár valóban igaz mert  mostanában az asszony hajtotta.(égéstermék lerakódás.)

Javasolta ,hogy 2. 3. ban jobban kihúzatni néha.

 

 

szerinte ha nem tér vissza a jelzés akkor ennyi baj volt.

Te mennyire érteszz egyet?Vagy + javaslat??

Köszi!

 

Előzmény: 409 (93476)
bakosbal Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93501
...hogy megtanuljam, mert érdekel!
Előzmény: Quattroman (93500)
Quattroman Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93500
ne haragudj, de ha azt sem tudod, mi, mit csinál, miért van, akkor hogy akarod magad megjavítani?
Előzmény: bakosbal (93496)
inmex Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93499
Na jó értem amit leírtál asszem... viszont az a baj hogy most szarul van összerakva az egész mivel kb 30-40km/h-t csal. tehát ezt összerakni eredeti állapotra jelenlegi fáradt agyamnak elég húzos. De amugy megérdemlem mert kell nekem hozzányúlni amikor nem értek hozzá. Az új fosokat megcsinálom de a régi kis kocsimhoz nem értek. elég ciki dolog...
Előzmény: Zoleej (93497)
inmex Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93498
Jó lenne egy fordulatszám mérő is de nem vagyok telhetettlen... :o)
Előzmény: Zoleej (93497)
Zoleej Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93497
inmex
"Szóval. 200km/h-ig skálázott 950-es óra van az enyémben"
Holnap megnézem van-e ilyenem.

"Hallottam valamit hogy ezeknek az óráknak is van "0" (null) pontja. Amit nem tudom hogy hogyan kell beállítani"
Úgy csináld, hogy először a két csavart vedd ki, ami a számlapot rögzíti, ekkor el tudod forgatni a számlapot.
Így látni fogod, hogy hol áll alaphelyzetben a mutató.

Visszarakás fordítva, először mutató a helyére utána a számlapot beforgatod a helyére, ezzel előfeszíted a mutatót, csavarok, összerak.

ZOLEEJ
Előzmény: inmex (93494)
bakosbal Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93496

Sziasztok!

 

Köszi a válaszokat, lesz egy kis időm megnézem jobban, de kerékagycsapágyra egyébként azér nem gondoltam, mert amikor mozgatom a kereket, akkor nagyon lötyög a lengőkarnál, ahol van egy rúd, asszem a stabilizátor(annyira nem vágom).Szerintem ott lesz valami hiba...Búgni nem búg, de viszont ad ki egy érdekes hangot, mintha valami súrlódna és minél gyorsabban megyek, annál gyorsabban csinálja.

Előzmény: zeroencore (93490)
409 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93495

Az óra alján, úgy 7óra felé van egy fehér vonalka. A mutatónak arra kell mutatnia amikor _ függőlegesen_ áll a számlap. utána át kell emelni a mutatót az ütközőn.
Előzmény: inmex (93494)
inmex Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93494
Bocsi lehet kicsit tág volt a megfogalmazás.

Szóval. 200km/h-ig skálázott 950-es óra van az enyémben.

Ha már itt tartunk biztos van itt valaki aki segíthet. Szóval azóta csal ennyit mióta szétszedtem hogy vajon mi történhetett a számlálókkal. Hallottam valamit hogy ezeknek az óráknak is van "0" (null) pontja. Amit nem tudom hogy hogyan kell beállítani. Magyaráztak valamit valami csíkról/ jelölésről az órán ahova oda kell állítani a mutatót amikor az ember visszarakja de hogy melyik az a csík vagy hogyan kell ezt csinálni azt nem tudom. ha valaki ezt elmondaná megköszönném...
Előzmény: Zoleej (93479)
jaszy1 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93493
Megjavult magától! A haver idegesen elkezdte kapcsolgatni a világítás kapcsolót!
A sokadikra kigyulladt az a lámpa is ami eddig nem égett! Azóta jó :)
Előzmény: samplermagic (93458)
golfdva Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93492
Szvsz.nem jó a kerékdőlésszöge ....
Előzmény: bakosbal (93486)
feca 33 Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93491
Köszi a válaszokat. Meggondolandó :)
zeroencore Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93490
Rángasdd meg függőbe és vízszintbe is, ha mindkét irányba lötyög akkor lehet pl kerékagycsapágy is, búgni nem búg? De még ha nincs is pénzed szervízre és nem értesz hozzá, sztem akkor is vidd el egy vizsgálatra, párezer forint és elmondják mi a szar, te meg kicseréled. Még mindíg jobb mint vaktában cserélgetni hátha jó lesz....
Előzmény: bakosbal (93489)
bakosbal Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93489

Biatorbágyon van az autó.

Sajna nem állok úgy anyagilag, hogy elvigyem műhelybe, többek között ezért szeretném sajátkezűleg megcsinálni valahogy, ezért kértem segítséget! Most úgy állok, hogy örülök, ha az alkatrészekre össze tudok kaparni valamennyit.

Azért köszi a segítséget!

Előzmény: Quattroman (93488)
Quattroman Creative Commons License 2009.07.20 0 0 93488
hol ez az autó?
hozd el a műhelybe és megcsináljuk.
Előzmény: bakosbal (93486)
Quattroman Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93487
olvasd el mégegyszer!

két csavar van a trapézban, látszólag egyformák de az elöl vizszintesen lévő hosszabb.
ha az kerül a hátsó helyére akkor bárhogy is megcibálják mindig kopogni fog a futómű, mert hátul a menet egy zárt furatban van és megül benne a csavar vége. a szilent pedig lazán marad
Előzmény: bakosbal (93486)
bakosbal Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93486

Hogy érted, hogy kopogni fog? Annyira kemény a szilent, vagy nem tesz neki jót ha TT-re cserélem?

Igazából nem is biztos, hogy az a baj, mert most rettenetesen kopog a futóművem és a jobb oldali kerék még durvább, kotyog mint az állat, ha felemelem, akkor lötyög kb. 1-2centit.

Van ezzel kapcs valami tipped?

Meg olyat szokott még csinálni, hogy ha nagy sebességgel veszek be egy kanyart balra és mikor kezd dőlni jobbra az autó, akkor egyszercsak, hirtelen mégjobban bedől, mintha rárántottam volna mégjobban a kormányt balra...remélem érthető, bár ezt nem tudom rendesen elmagyarázni...mintha hirtelen megrántanák az autó elejét balra. Ez lehet attól, hogy a motortartó bak kivan és a motor mozgása miatt érzem ezt?Vagy mitől lehet?

 

Előre is köszönöm. 

Előzmény: Quattroman (93485)
Quattroman Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93485
az első lengőkar hátsóját aminek a csavarja függőlegesen áll(másik nem is megy tönkre)

vigyázz nehogy összecseréld a csavarokat, az elől lévő hosszabb 5mm-el és zsákanya van hátul, tehát fenékre húzod, de kopogni fog a futómű.
szilent miatt hívd a west-autótékát (210-33-44) ott tudni fogják miről beszélsz.
Előzmény: bakosbal (93484)
bakosbal Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93484

Sziasztok!

 

Quatroman-től szeretném kérdezni, hogy G3szilentek közül melyikeket lehet TT-re cserélni?Azért kérdezem, mert annyira nem értek hozzá, és ahol az alkatrészt venném, lehet, hogy hülyén néznének rám, ha ők sem tudják!

 

Üdv.

Quattroman Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93482
de az 5 ajtósnál a hátsóból nem tudod kiemelni csak úgy, mert előbb ki kell emelni a háromszöget,
Előzmény: ytrewq (93481)
ytrewq Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93481

én levenném az ajtókárpitot, és kiveném az üveget, elöl 2 db M6 csavar tartja, ( az enyém 3 ajtos)

 

ra kell tenni a fóliát az üvegre(ragasztás előtt) és hőlégfúvóval rá kell melegiteni, meg hogy felvegye az üveg alakját az ivek miatt...

 

de igaz hogy a profik nem veszik ki..

 

én itt http://www.eximelectronic.hu/  csináltattam, és szépen dolgoznak, semmi buborék meg ilyenek... 33 volt asszem körbe...

 

ha magadnak csinálod több fóliát vegyél mert elsöre valszeg nem jön össze...

nem olyan eccerű..

 

 

 

Előzmény: feca 33 (93478)
Quattroman Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93480
profi foliások szét sem bontják csak elemelik a kárpitot az üvegtől,
hátsó szélvédő domború nem csak íves, kifog rajtad.
hívd fel TKZS-t, hivatkozz rám és kérdezd ki.

http://www.foliabytkzs.hu/
Előzmény: feca 33 (93478)
Zoleej Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93479
inmex
"Sűrgősen keresek 1.6 Diesel Golfba műszeregységet"
Ha nem csak ezt írnád be, hanem azt is, hogy milyen km számlálód van (950, 975, stb..), akkor hamarabb lenne válasz is.

ZOLEEJ
Előzmény: inmex (93472)
feca 33 Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93478
Sziasztok!
A 3-as Golfomat szeretném fóliázni, a két hátsó ajtót és a hátsó szélvédőt. Csak szabályosan :) Az ajtó szétbontásához kérnék tanácsot, h kivegyem az üveget. Tippek, tanácsok?
Zé (2) Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93477
Mindig kitalálnak valamit...hmmm...
409 Creative Commons License 2009.07.19 0 0 93476

Nincs köze a kettőnek egymáshoz. A szerviz jelzés, ha longlife csereperiódusú az autó, akkor diagkészülékkel törölhető, ha normál 15ezres periódus akkor a műszercsoport gombjaival is.
A sárga jelzés valamilyen környezetszennyezéssel kapcsolatos hibára utal, ki kell olvastatni a hozzá tartozó hibakódot.
Előzmény: gws580 (93474)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!