Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HT Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4548
A mellékelt rajz szerint (ami ugye _nem_ az alapmodellt ábrázolja) 6 eres szalagkábel megy a kijelzőhöz. Namost ugyanilyen szalagkábel van nálam az óránál is, ezt láttam, mivel bontottam már szét. Az E35 jelű környezeti hőmérséklet érzékelő csatlakozója is ott van a lökhárító mögött, szintén láttam. Gondolom, egy érzékelőt kell rádugni, és máris illesztve van a BCM-hez.
Más okosságot eddig nem tudtam kitalálni. A fogyasztás mérés igényel valamilyen járulékos eszközt, ami esetleg hiányzik a szerényebb felszereltségi szintből?

Multifunkciós kijelző
Előzmény: kkn (4531)
SX4fan Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4547
Előzmény: atompyka (4545)
HT Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4546
Régi szép Wagonos korszakomban folytattam némi magán levelezést Tzl olvtárssal az akkor nála már működő eszközről. Talán valamilyen megvalósítási rajzot is közzétett, sőt, asszem volt olyan kedves, és felajánlotta az érdeklődőknek, hogy valamilyen jutányos áron (talán önköltség?) beprogramozza az eszköz lelkét képező mikrovezérlőt. Viszont magának a kijelzőnek a beszerzése volt a kevésbé egyszerű feladat 2002-2003 környékén, ha jól emléxem én itt akadtam el a dologgal.
Időközben pedig okafogyottá vált a dolog.

Most viszont a létező gyári megoldásra kérdeztem rá, hátha tud valaki okosságot, de mint látható, ezt még eddig senki nem derítette fel.
Vagyis senki, aki közzé tette volna általunk ismert fórumon :-)
Előzmény: RetteNETes Lalyos (4530)
atompyka Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4545
Igen, itt is a 4-est írja annak.
De mijaz (pontosabban mit csinál) a hármaska, amit úgy hívnak, hogy "A háromutas katalizátor felmelegítése"?
A suzukisok szerint azt kell cserélni, azaz az előző képen a jobbalul nagyítottat egyben, szerintük az a katalizátor...


Előzmény: t.lantos (4541)
atompyka Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4544
Igen, tudom, a piros alatt és fölött is van egy. De ha a kék a kat., akkor honnan érzi a fedkomp, hogy rosszul műxik?
Előzmény: t.lantos (4542)
t.lantos Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4543

legalabbis az szokott lenni.

de kkn mindjart bekuldi a vonatkozo rajzot (sx-hez nincs nekem)

 

Előzmény: t.lantos (4541)
t.lantos Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4542

viszont euro 3 ota 2 lamdaszonda van amugy :)

 

Előzmény: atompyka (4540)
t.lantos Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4541
a kek :)
Előzmény: atompyka (4539)
atompyka Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4540
A következő gondolatok kóvályognak bennem, ha valaki tud okosságot, szívesen venném, mert (mivel a garit valszeg eltoltam június hatodikán reggel) zsebből megy a dolog:
(Abból indulok ki, hogy a piros a kat., kben értelmetlennek tűnik az egész, mert ha a kék, honnan tudná a rendszer, hogy halott?)

Egyrészt az iménti linkben van egy olyan mondat, miszerint nem csak a kat. lehet beteg, hanem a lambdaszondák valamelyike is, vagy egyéb "fuel system problem" is okozhatja a P0420-at. Ehhez képest a szervízben aszondják, hogy kat.csere...
Viszont - szerintem - akár egy hibás lambdaszonda, akár egyéb üarendszer-hiba okozhatja az alapjárati leállásaimat, ellenben önmagában a hatását vesztő katalizátor nem igazán.

Másrészt ha mégis a kék a kat., és mégis az a rossz (bár továbbra sem tudom, hogy ezt miből tudná meg a számítógép), akkor azt viszont nemrég cserélték visszahívásos alapon...

(Egyébként a P0420-at nem írja ki a műszerfalra, csak a kütyüvel lehet kiolvasni.)
Előzmény: atompyka (4539)
atompyka Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4539
A piros vagy a kék a katalizátor (amit ki akarnak cserélni)?
Előzmény: atompyka (4538)
atompyka Creative Commons License 2009.07.14 0 0 4538
Persze, köszi!
Kedvencem: garancia után 3 héttel katalizátor csere...
Előzmény: SX4fan (4537)
SX4fan Creative Commons License 2009.07.13 0 0 4537
Gondolom ismered a szervízkönyvet.

DTC P0420: A katalizátor rendszer hatékonysága a küszöbérték alatt van

http://www.suzuki-forums.com/suzuki-aerio-liana-forum/32092-code-p0420.html
Előzmény: atompyka (4536)
atompyka Creative Commons License 2009.07.13 0 0 4536
Megint volt sárga felvilágosodás.
P0420
:-)
SX4fan Creative Commons License 2009.07.12 0 0 4535
Kérdés törölve!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mindegyik irídiumos.
Előzmény: SX4fan (4534)
SX4fan Creative Commons License 2009.07.12 0 0 4534
Irídium gyertyát használ valamelyikőtök? Tapasztalat, vélemény? Érdemes?
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2009.07.12 0 0 4533
nyomva tartod a gombot....(A-nál vagy B-nél...)
Előzmény: rolro (4532)
rolro Creative Commons License 2009.07.12 0 0 4532
OK, FELADOM! HOL KELL NULLÁZNI EZT A ROHADÉK NAPI KILÓMÉTERT???!!!
A rendkívül segítőkész kézikönyvből ugyanis megtudtam hogy a napi kilóméter számláló a napi megtett kilómétert mutatja. Létezik ilyen A és B jelöléssel, ill. az összkilóméterszámláló, de nálam megegyező értékeket mutat. Eddig ráhagytam, de most már szeretnék fogyasztást mérni és jó lenne.
kkn Creative Commons License 2009.07.11 0 0 4531

Már nem emlékszem, hogy az óra csatija egyforma-e a kijelzőjével. De biztosan nincsen bekötve a hőfok, meg a fogyasztás.

A rajzok sohasem az alapmodellt ábrázolják. Minden rajtuk van, csak az nem, hogy egyszerűbb verziókon mi hiányzik.

 

Amúgy a rajz alapján meg lehet keresni a megfelelő szálakat, és be lehet kötni a kijelzőt.

Új gépnél, ha átlagfogyisat szerzel, talán azt is ki tudja jelezni. Az nem megy, amikor nem átlagfogyis kijelzőset olyanra akarnak fejleszteni.

 

De nem írt senki konkrét próbálkozásról, így biztosat nem tudni.

Előzmény: HT (4528)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4530
meg EZT is!!!.......
Aztán regisztrálj.... :-)
Előzmény: RetteNETes Lalyos (4529)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4529
Mielőtt belevágnál, olvasd el EZT!...
Előzmény: HT (4528)
HT Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4528
Az iménti roncsok képei újfent indikálták bennem a gondolatot: ha az ember fia meg tudná szerezni (értsd: vásárolni:-) valamely hasonló állapotú járgány - hivatalos nevén - többfunkciós kijelzőjét, meg a külső hőmérséklet érzékelőjét, ezzel kiegészítve, illetve lecserélve a GC jelenlegi "egyfunkciós" kijelzőjét (óra:-) előbbre jutnék-e információs téren?
Ránézésre fizikai akadályát nem láttam, mármint a csereszabatosságnak, más egyéb akadálya van-e az ilyen műveletnek?
Vagy felejtsem el az egészet?
A lökhárítóban az érzékelő kábele ott van, ha jól láttam a rajzon, ugyanaz az 5 (6?) erű szalagkábel csatlakozik a multi kijelzőhöz is, ami a GC-ben is.
Esetleg valakinek van erről konkrét információja?
t.lantos Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4527

a nem sima, hogy eloszor utkozz szembol valamivel, vagy orrolj bele az arokba, es ugy tedd tetore.

a legzsak csak 1x nyilik. ha az ingerkuszobe alatt van az utkozes, inkabb nyugton marad, mert lehet, hogy lesz meg dolga kicsit kesobb (pl. amikor egy ilyen utan visszaesik az utra, es ott meg telibevagjak, vagy akkor fog meg valmi kemenyebbet.)

 

Előzmény: HT (4524)
HT Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4526
Kellemetlen látvány. Nem szeretnék ilyenben részt venni.
A 4501-ben igazából a "sima" fejreállást akartam kiemelni, mert én annyira nem találtam simának :-)))
Egyébként ütközés nélküli, ergo sima fejreállás volt :-)
Előzmény: atompyka (4525)
atompyka Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4525
Valszeg nem kapott akkor ütést szemből, amitől kinyílt volna. Az, hogy átgurult az orrán is hisz onnan is elszálltak a műanyagok), még nem feltétlen ütött oda nagyot.
Ebben rendben kinyílt, mert szemből verte a Swiftet (amiben sajnos szintén kinyílt).
Előzmény: HT (4524)
HT Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4524
"Sima fejreállás" esetén nem, de milyen lehet egy ennél kevésbé lájtos? :-)))
Mer' ezzel az ótóval (vagy ami maradt belőle) már sok kilométert nem mennek, asszem...
Előzmény: t.lantos (4523)
t.lantos Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4523

sima fejreallasnal nem szokott. esetleg az oldallegzsak, de az meg ebben lehet nem is volt.

 

Előzmény: HT (4522)
HT Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4522
Nem tudom, hogy kellett volna-e, de a lufik nem nyíltak ki...
Előzmény: atompyka (4521)
atompyka Creative Commons License 2009.07.10 0 0 4521
Azt hiszem, nem vizsgázott rosszul...
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/3450_2.shtml
SX4fan Creative Commons License 2009.07.09 0 0 4520
Vettem a lapot!


Csak vidítani akartam a fórumot,
amíg mindenki "nyaral".
:-)
Előzmény: kkn (4519)
kkn Creative Commons License 2009.07.09 0 0 4519

Ó, ez már régi. Volt már olyan írás is, hogy Egy Suzukis naplója, ami elég humoros, de már nem ilyenformán megy a termelés, mint amilyen viszonyok ( túlórák, munkaidő ) között született.

http://www.udk.hu/gyermekvedelem/116-egy-suzukis-naploja.html

Előzmény: SX4fan (4518)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!