Jaj,latom mire erted..... Meg innom sem kell,hogy ne figyeljek mit irok-eleg 120 angol 10-12 ev kozotti kolok..... :-( Omegaban ilyen koddal valoban.......-megyek inkabb rapipantok 1 spanglira-stresszoldaskent.... ;-)
Mert nálad X25XE volt a motorkód, viszont Y22DTH-t, ami 120 lovas csak Omegába és Fronterába raktak, Y22DTR-t, ami 125 lovas, elsőkerekesekbe, Signumba, Vectrába, Zafirába, Astrába tettek...
Végig kérdeztem a bontókat , az y22dth motor az fehér holló nincs sehol. y22dtr van van csak azok a vektrában vannak és ott keresztben van a motor és tuti teljesen másak a felfogatási helyek !?
Nem hinném, hogy lenne köze a két hibának egymáshoz. Az olajnyomást nézd meg úgy, hogy lecsavarod az olajbeöntő sapit, ráteszel egy rongyot és 2-3 másodpecre beintítod a motort. Ha a rongy olajos lesz, akkor valszeg csak az olajgombád halt meg, ha nem lett olajos a rongy, akkor olajpumpa csere. Legalábbis én így nézném meg. A fékkel meg az a szar ügy, hogy szerintem nem lehet membránt cserélni, csak komplett szervódobot. Ráadásul a B Omin dupla dob van...
Érdekes probléma. Bontóban mindenképp szétnéznék, vaterán iss vannak páran, akik Omegát bontanak.
Más:
Anno december környékén vettem tőled egy riasztós kulcsot, de még nem volt időm beszereltetni, csak a kulcsot használom.
A halásztelki, dunaújvárosi vagy rácalmási beszerelő partner közül melyiket ajánlod, melyik a "legnormálisabb"?? (ha van egyáltalán visszajelzésed róluk)
Nekem nagyjából egyforma távolságra van a három...
Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ?
Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-(
Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm.
Sziasztok ! Kértem valamikor tőletek egy teljes kezelési útmutatót a 2001-es 2,2 dti omegámhoz és sajnos nem írtam ki, a vinyóm meg elromlott ha valamelyikőtöknek még megvan kérem küldje át ! Előre is köszönöm szépen !
Van egy MV6-om, és a váltó megadta magát, jelenleg egy AR25 kód jelű váltó van benne, a kérdés, hogy az AR35 kód jelű váltót bele lehet tenni a motor X30XE?