Keresés

Részletes keresés

traktoros1980 Creative Commons License 2009.05.29 0 0 899
Szia az rk-02-sajna gyenge a szántáshoz,a krumliszedéshez.Nem a motorral van gond,a hajtással 1:22 (azt hiszem) na mindeggy mert ezekhez a munkákhoz nagy  nyomaték+kőrmöskerék kell.Csak  akkor éri megy ilyen mukát géppel csinálni,ha mondjuk van 300-500 négyzetméter krumplid,és nem akarod kézzel megtőlteni,kiskertben (150-200 m2) nemigazán van értelme mert 1-1,5méter kell hogy a sor végén megfordulj.Sarabolót,töltögető ekét lehet vele használni az utóbbit ovatosabban.
Előzmény: naper (889)
traktoros1980 Creative Commons License 2009.05.29 0 0 898
Szabadonfutós keréknek nevezik.A ROBI-50,52,55,56-tipusokhoz gyártották eredetileg.Sajna csak kis szériában.A fixes olcsósága miatt jobban elterjedt,de lehet hogy az apróhirdetések között találsz.
Előzmény: Gokartos (896)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.29 0 0 897
Nem tudom.Új,ha van horror áron lehet.Én is régi Terrán láttam.
Nézd meg a vaterán hátha árulnak ilyet.
Előzmény: Gokartos (896)
Gokartos Creative Commons License 2009.05.28 0 0 896

ÜDV!

 

Nemtudod lehet még olyan kerekeket kapni??Vagy az már régmúlt!?

Előzmény: Törölt nick (893)
hosszika Creative Commons License 2009.05.28 0 0 895
Hűűű, erre nem is gondoltam. Tényleg jobb megoldás ha csak ki kell bogozni!
Előzmény: gabesz961 (894)
gabesz961 Creative Commons License 2009.05.28 0 0 894
Vedd le a tankot utánna a berántófedelet a burkolattal együtt 4 csavar rögzíti utánna kényelmesen ki tudod bogozni a berántózsinórt.
Előzmény: naper (889)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 893
A kerekek voltak olyanok.
Előzmény: Gokartos (891)
kicsee Creative Commons License 2009.05.27 0 0 892
Szia!

A sebességfelező akkor jó, amikor lassabban, de nyomatékkal kell dolgoznod, pl körmös kerékkel és még valamivel hátul...

A kiegészítő eszközökhöz, főleg amik esetleg komolyabb földmunkát végeznek, krumplikiszedő, eke... általában javasolt a sebességfelező, meg a körmös kerék illetve a kerék vagy orrsúly. Akár 30-40kg is. Ez nem kis összeg...
Illetve az hogy tudsz-e vele ebben a konfigurációban dolgozni, az még koránt sem biztos. Én akinél láttam ezeket az eszközöket, azoknál csak porosodtak a vasak, nem használták őket.
Szerintem szántani, minimum egy egytengelyes kistrakesz kell.
Előzmény: naper (888)
Gokartos Creative Commons License 2009.05.26 0 0 891

ÜDV MINDENKINEK!!

 

Emlékszek a régi tipusú robik olyanok voltak hogyha megrántotta az ember hátrafelé akkor tudott rükvercbe is menni!Az lenne a kérdésem hogy ott a hajtómű volt olyan vagy pedig a kerék volt olyan kiszerelésű hogy volt benne hátramenet!Most rájöttem arra a MARCI55H rotációs kapánál hogyha kiakasztom a kuplungot és beindítom hogy ketyegjen akkor tudom szabadon előre hátrafelé tologatni a gépet!

hosszika Creative Commons License 2009.05.26 0 0 890

Nekem már volt párszor szerencsém berántó zsinór cseréhez.

Én fogtam egy fúrógépet és lefúrtam a szegecseket, amik a berántófejet rögzítik.

Kicseréltem a zsinórt és én mondjuk úgy csavaroztam, de a szegecselés egyszerűbb.

naper Creative Commons License 2009.05.26 0 0 889
Üdvözletem!
Örülök, hogy ilyen fórum is van!
Va egy megkímélt RK-02-esem, '98-as, Quantum xm 45 motorral.
Szeretném egyre több munkára használni, örömmel fedeztem fel, hogy többféle tartozék is létezik hozzá.
Van-e ezekkel tapasztalatotok?
Eke, saraboló, krumplikiszedő, kultivátor?
Lehet, hogy hülye kérdés, de ezeknek a "hátra" illeszthetőknek a használatához kell a kapatagok helyett a körmöskerék?
Mire való a sebességfelező?
Most van egy kis elakadásom a géppel;
nem sikerült berántanom, viszont kicsúszott a kezemből a zsinór vége és a visszakerésnél valami gixer történt. Valahogy megcsavarodott és alácsúszott a zsinór és belesve a réseken olyan, mintha a tengelyre tekeredett volna.
A műanyag rácsot leszedve azt látom, hogy a tekercs szegeccsel van rögzítve, nagyon szét kell majd szedni a helyreállításához?
Viszont találtam egy doksit - Illusztrált alkatrészlista -a 127800 szériához, remélem ez segít.
naper Creative Commons License 2009.05.26 0 0 888
Üdvözletem!
Örülök, hogy ilyen fórum is van!
Va egy megkímélt RK-02-esem, '98-as, Quantum xm 45 motorral.
Szeretném egyre több munkára használni, örömmel fedeztem fel, hogy többféle tartozék is létezik hozzá.
Van-e ezekkel tapasztalatotok?
Eke, saraboló, krumplikiszedő, kultivátor?
Lehet, hogy hülye kérdés, de ezeknek a "hátra" illeszthetőknek a használatához kell a kapatagok helyett a körmöskerék?
Mire való a sebességfelező?
Most van egy kis elakadásom a géppel;
nem sikerült berántanom, viszont kicsúszott a kezemből a zsinór vége és a visszakerésnél valami gixer történt. Valahogy megcsavarodott és alácsúszott a zsinór és belesve a réseken olyan, mintha a tengelyre tekeredett volna.
A műanyag rácsot leszedve azt látom, hogy a tekercs szegeccsel van rögzítve, nagyon szét kell majd szedni a helyreállításához?
Viszont találtam egy doksit a 127800 szériához, remélem ez segít.
jturoczi Creative Commons License 2009.05.25 0 0 887

Sziasztok!

 

Van egy MPM 10-es gépem amelynek a szimeringezés közben  sikerült eltörnöm a lendkerekét. Van valamelyikőtöknek egy teljesen használhatatlan blokja vagy egy lendkereke? Mert a kapa rendben van egyedül ez hiányzik.

 

Köszi

János

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.24 0 0 886
Amikor a karbit rakod össze akkor a pillangószelepet állítsd függőleges helyzetbe és utána húzdle körbe a csavarokat.Az autómata szivató rugóját így előfeszíted.A minőség állító csavart teljesen betekert állapoból 2.5 fordulattal hajtsd ki.Azt próba.
Előzmény: Ignácz Zoltán (883)
Ignácz Zoltán Creative Commons License 2009.05.24 -1 0 885
Bohrer köszi az instrukciót valószínű ez lesz a gond a egy szervízes is ezt tanácsolta.
bohrer Creative Commons License 2009.05.23 0 0 884
Cseréld ki a porlasztóban a membránt, lehet hogy megkeményedett, ( remélem briggs motoros, a tankra szerelt porlasztós).
Előzmény: Ignácz Zoltán (883)
Ignácz Zoltán Creative Commons License 2009.05.23 0 0 883
Sziasztok!!


Ha valaki tud segítsen már még légyszi egy 1989-es RK02 kapám van amint írtam már itt nektek. Gyújtás rendben,karburátor kitisztítva és nem sikerül beindulnia.
Ha injekciós pisztollyal fecskedezek a karburátorba üzemanyagot akkor viszont beindul és szépen jár a motor míg el nem fogy az üzemanyag.
Előre is köszi mindenkinek!
Flanell Creative Commons License 2009.05.21 0 0 882
Ezexerint nem én találtam fel a spanyolviaszt...
De azért biztató, hogy a gyár szerint is van létjogosultsága egy ilyen manővernek. Azért csak kevesebb marad benne, mint lyuk nélkül.

Én egy használt hajtóműre vettem ilyen 160-as Honda motort vagy 6 éve, nem volt vele más baj, mint hogy eldugult az alapjárati fúvóka. A Briggs-hez képest még mindig jó, sokkal könnyebben indul, de ha netán rángatni kell valami miatt, akkor sem szakad le a karom, mint mikor a Briggs visszaránt.
A műanyag burkolatnak annyi hátránya van, hogy a kollégám haverja egy féltető alatt tárolta, ahol néha érte a nap, és 2-3 éves korában a burkolat atomjaira hullott, megette az UV.
Előzmény: Jánosom (880)
Flanell Creative Commons License 2009.05.21 0 0 881
Nem itt van hézag, hanem a felső rész és a motor között, a motort odafogó csavarok alá kis kiemelkedés van öntve, hogy ne üljön rá a közdarabra légmentesen a motor. Legalábbis, Honda motornál.
Előzmény: kék1 (879)
Jánosom Creative Commons License 2009.05.20 0 0 880

A szentkirályi hajtóműven van ott két lyuk. de nem sokat ér.A nyirségi por sem hullik ki rajta.

( Végül a tél végi hezitálás után vettem egy használt nem egészen két éves

Dragon 55H-t - 160ccm Honda motorral - elég megkímélt állapotban. Volt hozzá egy billentős utánfutó, egy pár járókerék, meg egy pár kis kerék ami az utánfutóé.Vettem hozzá saraboló adaptert igy a fenyőkhöz tökéletes.8-10 tank benzint használtam el eddig, különösebb gond nélkül - karburáror tisztítás mert nem indult- .Egyedül az alapjárat ingadozik, de nincs időm szórakozni vele, és a szervizben két - három hétre vállalnák., igy egyenlőre igy maradt.

Tehát igaz volt az előzetes információ, hogy a Hondával is van gond , főleg a benzin tisztasága miatt.Köszönöm a tavaszi segítő információkat , további jó munkát és sok esőt mindenkinek)

Üdv:Jánosom

Előzmény: Flanell (877)
kék1 Creative Commons License 2009.05.19 0 0 879
Én nem emlékszem nyílásra, a két darab félgömböt összeszorítja a spanoló, nem jut oda be föld. Igaz, szezononként szétszedtem, kompresszorral megfújattam.
Előzmény: Flanell (877)
Ignácz Zoltán Creative Commons License 2009.05.18 0 0 878
Heló !!

guba1 köszi szépen a képeket segített..
Flanell Creative Commons License 2009.05.17 0 0 877
Ez egy KF-04 hajtómű. Az erre rákerülő közdarab meg a motor között van egy hézag, talán a kuplung léghűtése kedvéért. Ezen a hézagon mindig kerül a kuplung mellé némi föld.
Arra gondoltam, a sárga pöttyel jelölt helyre (a kuplung-kiemelő villa alá) fúrok egy 8-as lyukat, ott kipotyoghat a föld meg a kuplungpor. Azért elölre fúrnám, mert a kés a földet hátul dobálja felfelé.
Ez jó ötlet, vagy rossz?
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.17 0 0 876
Tetszik a kartergáz elvezetés. :)) :D
Előzmény: guba1 (875)
guba1 Creative Commons License 2009.05.17 0 0 875

Üdv! Nekem egy 1981-es RK-02 kapám van. Csináltam egy pár képet hátha segít.

 

Előzmény: Ignácz Zoltán (874)
Ignácz Zoltán Creative Commons License 2009.05.16 0 0 874
Sziasztok!!!

A problémám a következő:egy 1989-es RK02 BRIGGS&STRATTON rotációs kapám van eléggé rossz állatbotban kaptam.
Abban kérném a segítségeteket,hogy gázkar milyen módon van összekötve a karburátor pillangószelepével.
Ha tudtok küldhetnétek képet vagy robbantott ábrát.
Köszi!!
Gokartos Creative Commons License 2009.05.15 0 0 873
Szoktam (-: !Most hogy szárasság van majd megőrültem,minden felé csak a por,sehol egy kis sár,de most nemrég ráleltünk egy földre amin még részben most is víz áll de van már olyan rásze is ahol a víz kiszáradt de viszon egy nagy hatalmas mocsár áll a hején,nah ott lehet neki adni az érzést!(-:
Előzmény: 4125 (872)
4125 Creative Commons License 2009.05.15 0 0 872
Látszik, hogy szoktál vele csapatni :-)
Előzmény: Gokartos (871)
Gokartos Creative Commons License 2009.05.15 0 0 871

Szeretek barkácsolni és az ötleteimet megvalósítani!

Eztis én építettem egyedül!Egy kis hobbi!

Egy 50ccm-is Yamaha robogó blokk van benne és a hátsó tengelyen egy trabant diferenciálmű,hátul kistraktornak a kerekei,elejébe pedig egy csigakerekes fiat kormánymű!35-40Km/h a végsebessége de ez mellet erős is!

Gokartos Creative Commons License 2009.05.15 0 0 870
Lehet igazad van,de amikor próbálgattam a sorközművelőt levettem elég kicsire a gázt és olyan szép lassan battyogott a gép a sorközművelővel én meg sétáltam utánna!Lehetséges hogy már elkellene ehez a találmányomhoz egy sebességfeleztő is,de lehet egy próbát megérne!Ha ékszíjon keresztül hajtatnák a motorral 2darab csapágyazot tengelyt és nem közvetlen a motor főtengelyére raknám a kést akkor tudnák annyi picit módosítaani az áttételen hogy picivel kevesebbet forogna a késtengely mint a motoré és akkor talán elbírná a nagyobb sebességet is a nagy fűben!Én konkrétan arra gondoltam hogy a térdig érő füvet nem fűnyíró magasságban levágni hanem kb20cm magasságba és azt csak könnyebben vinné!
Előzmény: bozótirtó (863)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!