Lenne egy kis problémám és segítséget szeretnék kérni. Tegnap előtt reggel mikor indítottam az autót nem aludt el az olajnyomás lámpa . Azonnal leállítottam az autót. Aztán még egyszer beindítottam és ekkor sem aludt el a lámpa ekkor gyorsan hátragurultam , hogy megnézzem van e olajfolyás vagy valami ekkor észleltem hogy a fék is megszűnt. Nem bírtam benyomni a pedált.Na ekkor leállítottam az autót és káromkodtam 1 jó nagyot. Azóta egy tréler elvitte az autómat egy szervizbe és kiderült , hogy a fék szervo dobban átszakadt egy gumi membrán vagy mi. Ez egyszerűnek tűnhet mert ezt ki kell cserélni. De az lenne a kérdésem , hogy a két hiba összefüggésben van e vagy két teljesen más hibáról van szó ?
Esetleg valaki tudna segíteni , hol és mennyiért lehet egy ilyen dobot beszerezni illetve nehéz e kicserélni mert a szerelő azt mondta, hogy ki kell szedni szinte mindent az autóból , hogy hozzá férjen :-(
Válaszotokat és segítségeseteket előre is köszönöm.
Sziasztok ! Kértem valamikor tőletek egy teljes kezelési útmutatót a 2001-es 2,2 dti omegámhoz és sajnos nem írtam ki, a vinyóm meg elromlott ha valamelyikőtöknek még megvan kérem küldje át ! Előre is köszönöm szépen !
Van egy MV6-om, és a váltó megadta magát, jelenleg egy AR25 kód jelű váltó van benne, a kérdés, hogy az AR35 kód jelű váltót bele lehet tenni a motor X30XE?
Nem olyan vészesen rossz ez, bár marha jókat röhögtem rajta. (Leginkább a hangján, de arról meg „...senki nem tehet, még a rómaiak sem...”) Azt hiszem erre mondják, hogy ebből még akármi is lehet. :-))
Jó hanggal megáldott fiatalember , kultúrház előtti tánci-tánci, a háttérben a haver kirakott nyaklánccal, és három szánalmas lotyó akik körbejárnak a faluban.
Meg összvissz 700-800 LE, ha jó számolom, és felfele kerekítek. :)