Tudod ez olyan jelző, ami mindig ugyanazt mutatja. Na már most, minek esetleg több száz méter árkot kiásni a vezetéknek, aztán kiégés, rongálás esetén cserélgetni az izzókat, amikor ez is megfelel a célnak és a fényvisszavető kialakítása miatt éjszaka is jól látható.
d70-nél lehetséges ilyen. Aztán, hogy az utasítás erről mond-e valamit? :S Mindenképpen egy könyebbség, hogy a vonat lezárt vágányúton közlekedik, ha az csak tolató szinten is van lezárva. Aztán az alacsonyabb szintű vágányút meg folytatodhat magasabb szintűvel.
Urak, ha egy vonat az első kijárati jelzőn egy fehér fénnyel halad át (tolatásjelzővel egyesített főjelző), akkor a második kijárati jelző szabad fénye esetén kijárhat a vonalra? Vagy ez csak akkor lehetséges, ha mindkét kijáraton szabad fény jött meg?