Keresés

Részletes keresés

ferri72 Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6296
Szép estét. Van a szomszédfaluba egy tagnak hathengeres mtz,nem tudom pontosan melyik tipus de müanyagos kb. 2 éves ,de nem panaszkodik. Én szerintem nem biztos hogy nem éri meg megvenni mert ott már mégnagyobb az árkülömbség a nyugatihoz képest, már 10 milla környéke. A motojának nagyon szép a hangja, és szép a traki.
Előzmény: Törölt nick (6292)
Gyalogakác Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6295
Hűtőradiátort kipucolni és esetleg trisó.
Előzmény: Holmer (6294)
Holmer Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6294
Túlmelegszik! A vizet nem nyomja ki.....
Előzmény: katalog (6290)
Gyalogakác Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6293

Sziasztok!

Azért néha azon gondolkozom,hogy milyen messzire tudnám eldobni az agyamat?

Mikor tesznek már egy új fülkét és folyásmentes vezérműtömböt az MTZ-kre?Nem valószínű,hogy megérem,de valószínűleg kivárják,amíg elfogyik a kőolaj.

A másik olvasata a dolognak,hogy a beválton nem kell változtatni.Ezzel viszont csak egy a bibi,mégpedig az,hogy mikor vált be az MTZ hidraulika vezérműtömb.

Ma is-meg állandóan-folyik az enyémből,szakad az olaj.A fene ott egye...Most -megelégelve az új olajat és annak árát-a lecserélt motorolajat borítottam harisnyán átszűrve ,,belé".Nem mindegy,hogy mi folyik ki belőle?,,Igyál jó barátom,

Tőleg nem sajnálom....."

Előzmény: Szaby27 (6283)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6292
A kihajtás is bírja végutóbb? Az intercooler az ér valamit benne? Mennyiket hajtottátok már és volt-e valami komolyabb baja. Legalább te nem egyszer "kerültél" vele... :-) Én úgy vagyok vele,hogy 100 lóig nem annyira rossz traktorok az MTZ-k az felett már lutri,legisalább azt a 150 lovast már nem nagyon merném megvenni.
Előzmény: A "traktoros" (6291)
A "traktoros" Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6291
 Szerintem jobb azt leszámítva hogy nem rugózik, mi meg vagyunk velük elégedve.
Előzmény: Törölt nick (6289)
katalog Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6290
Üdv !
Most akkor egyeztessünk : Melegszik és ki is nyomja a vizet vagy túl melegszik ?
Előzmény: Holmer (6286)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6289
Amúgy milyen a gép? De hát nyilván sz...r. :-)) Egyeneshíd jobb mint a régi?
Előzmény: A "traktoros" (6287)
A "traktoros" Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6288
 Üdv mindenkinek. Hétvégi matiné, kolegám 84-es gyártású 80 as MTZ je (sajátja )
A "traktoros" Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6287
 Mit kellene látnom? Azt hiszem nem értettél meg,írtad hogy egyszer vezettél 3-ast erre mondtam én hogy én már többször (lassan 2 éve). És egyszeri vezetés után megállapítottad hogy sz...r traktor -:))). Ügyes. 
Előzmény: alesi007 (6279)
Holmer Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6286
Ja uj jeladó,uj mérőóra is lett berakva.
Holmer Creative Commons License 2009.04.06 0 0 6285

Hát skacok,lövésem sincs mi lehet a gond most már. Ugyanugy forr a vizem. 

Hengerfejtömités cserélve,thermosztát nincs bent,hütőről alul gumicső levéve (kinylódva) letesztelve visszarakva,csatornák a hengerfejben,blokkban tiszták.Hütő kivülről átlövetve magasnyomásu mosóval. Dugattyukon ,hengerfejen semmi jele a viznek,repedésnek. Hütöben nincs buborékolás.

Előtöltés lenne ? Mondjuk tavaly volt adagolósnál az adagoló teljes felujitáson.

Megmondom öszintén még soha nem állitottam előtöltést MTZ-n.

Holmer Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6284
Hétvégén kicseréltem a hengerfejtömitést,jövőhéten vallatás. Remélem nem fog melegedni többet.  Egyébként a piros csikos fekete tömitést vettem bele. A régin nem látszodott átégés,fujás nyoma,csatornák tiszták mindenhol,viszont a régi tömités szinte papirvékonyságu volt már. Pedig még az a szürke jofajta volt,ahogy néztem.
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6283
mtz-926
ferri72 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6282
Szép estét. Jól mondod, ne hagyjuk az mtz-t fikázni akár.3-as akár nem
Előzmény: Törölt nick (6280)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6281
Ne hagyd magad alesi ! Jó helyre jöttél Zetort reklámozni !.........:-)))))) (Kicsit olyan , mintha Etiópiába mennél a fogyókúrát népszerűsíteni......:-)
Előzmény: alesi007 (6279)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6280
De azért többtől hallottam már,hogy beváltak náluk a .3-asok. A 160-61-es meg csak 160-asnak csúfolt! :-) Nem egy nagy valamik.
Előzmény: alesi007 (6275)
alesi007 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6279
Na látod!
Előzmény: A "traktoros" (6278)
A "traktoros" Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6278
 Üdvözöllek. Én meg többször.
Előzmény: alesi007 (6275)
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6277
És a d-245-ös turbós motor műszaki adatai:
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6276
D243-as szívó 80-as motor műszaki adatai:



alesi007 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6275
Láttam a képet, amit egyenes hídat. (.3-os). Hamar elromlott.

Egyszer vezetettem, komolyan nem erősebb egyenes hídat.

Nincs elég vonóerőt.


Szerintem jobb zetor 12045,16045, 16145-ot.
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6274
Hátha jól jön valakinek mtz-820, 892, 952-es traktorok kezelési és karbantartási utasítás. Innen letölthető pdf formátumba 108oldalas:

mtz kezelési
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.05 0 0 6273
És miről lehet felismerni a két vezérműtengelyt, ha egymás mellé lenne rakva egy 50-es és egy 80-as?
Én elgondolásom szerint a 80-as szelepek időben tovább van nyítva mint az 50-eseké vagyis hamarabb nyít és később zár mint az 50-esé. Ezt abból gondolom, hogy a a80-asnak nagyobb az előtöltése több anyag megy be amihez több levegőre van szüksége és több égéstermék keletkezik aminek el is kell távoznia.
Jól gondolom?
Előzmény: katalog (6272)
katalog Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6272
Való igaz az elgondolásod ,nem egyforma a vezérműtengelye a D -50 és a D 240 motornak. Ezért más a hézag is !
Előzmény: ferri72 (6271)
ferri72 Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6271
Ez már régóta foglalkoztat engem is , hogy a szelepnyitási és zárási szögek eggyeznek e a 80-as,és 50-esnél,az biztos hogy a két vezérműtengely cikkszáma nem eggyezik,de attól még lehet egyforma ,hátha KATALOG barátunk tudja.
Előzmény: Szaby27 (6263)
892 Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6270
Köszi szépen, további jó fórumozást.
Előzmény: Szaby27 (6262)
katalog Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6269
Üdv !

Úgy mondanám , csak látszólag egyszerű a feladat !
Ha nem lógnak a szelephimbák vagy a himbatengely nem kopott ,a tengely rúgói nincsenek ki lágyulva , akkor a húzós 0,4 a nagy biblia szerint a megfelelő szelephézag.
Viszont mondhatjuk úgy is " kinek a pap kinek a papné" .
Előzmény: Gyalogakác (6265)
Gyalogakác Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6268
Nem volt ilyen,de jól sikerült a beállítás.Olajat is cseréltem,szelepfedéltömítést is.Felpucoltam a szelepfedelet,meg a hengerfej tetejét és akkor meg tökig húzott szelepfedélcsavarokkal lötyögött a szelepfedéltömítés.Fogtam a csavart és mindből levágtam vagy 3 millimétert.Szuper lett.
Előzmény: ferri72 (6266)
Szaby27 Creative Commons License 2009.04.04 0 0 6267
Ezt a könyvből fotóztam ki üzemmeleg motorra írja:
Előzmény: Gyalogakác (6265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!