Üdv! 2105-nek a futóművét szeretném stabilabbá,keményebbé tenni csak nem tudom,hogy szokták otthonilag megcsinálni.?( nem pályára csak utcára:) ) Ja meg hogy 1500-ös blokkból valahogy 90-100lovat kihozni.
ŐŐŐŐŐ!!! Voltam Ipari kémkedni az egyik versenyzőtársnál. HÁÁÁÁt asszem fel kell kötni az idei szezonban a bugyit. Ezért aszondom: KILINCCSEL ELŐRE!!!!
Ma szert tettem 16db dizelmozdony hengerfejcsavarjára...:P:P El is vittem esztergályos ismerősőmnek,de csak annyit mondot hogy ez nemnormálisan beteges!:D:D
Gammás szakik! GF212-nél hogyan lehet az időkorrekciót beállítani? (Heti 5-10 perc késés elég bosszantó...) A régi GF112-nél óra-perc állítás után lehetett ebbe a menübe lépni, de a 212-n nem találom. Megköszönném, ha valaki elárulná a "titkot"! :-)
Azért vékonyabb hogy a felületi nyomása nagyobb legyen,mert a havas úton a tapadási együtható ezzel növelhető.A rally autókon is megfigyelheted,havas versenyekkor
Nem rossz ötlet, mert nekem a téli 165/80 a nyári meg 175/70 és a télivel 5km/h val gyorsabban megy az autó, mint a nyárival. Ez így alakult, nem terveztem, ezt adták olcsón a gumisnál mikro bementem télit meg nyárit venni. Fordítva ésszerűbb lenen dehát ez van. Ezért akarok difkót cserélin, mert felkerülnek a nyári gumik akkor már tényleg nem haladok sehová..
Rég óta akartam írni neked ,de azt nem akarom,hogy az ellen véleményezők esetleg lehurrogjanak. Én úgy szoktam az ilyesmit,hogy nagyon kis peres gumit rakok fel,ha ökörködni akarok. Ha meg nem akarom az alját odaverni és haladni is kéne,meg a fogyasztás is számít,akkor meg nagyobbat. Tehát neked a driftre ,meg a gumi égetésre 165/55 ,ha 13-as a felni,a haladásra meg 175/70. Relatív a mihez képest,de ha ilyenre adod a fejed,akkor szerintem annyi pénzed lesz,hogy ezt meg tudd csinálni,mert a 4db felni max 1500 és a gumik használtan (165/55) max 3500 darabja. Ha meg difit cserélsz az állandó és ott már nincs módosítás,csak cserével megint. Vagy úgy,hogy a rövid difihez szerelsz egy jó nagy gumit,ha majd a fogyasztásra mész. ............. :-) Én,ha nagyot akarok menni,akkor 235/60X15,ha meg ökörködök,akkor 195/50X15 hátra. Rengeteget számít ilyenkor a gumi átmérő.
Szerintem menj el valami bontókba nézd körbe mi a felhozatal, kérdezgesd meg milyen áttételek vannak, jól járj körbe mindent, aztán kiveszed a difit és elsétálsz oda ahol van rövidebb áttétel a tiédnél. Lehet becserélik.
Annyira őrültül nem messze. Szolnok megye. De persze a lehető legtávolabbi sarkában tőled :) a módszert se igazán tudom hogy oldjuk meg, mert nincs cseredifim, amit bevágnék míg elviszem :) Meg nemis nagyon érek rá, majd esetleg nyáron. Meghát aztán nem is tudjuk a tiédben milyen van..
Te olvasgattam róla valamit, hogy fel kell emelni a kocsi hátulját, összekrétázod a kereket a talajjal, meg a kardántengelyt a híddal és tekered a kereket, aztán kiszámolod, hogy mi is van. Ahogy így elképzelem, rohadt nehéz lehet pontosan meghatározni. Olvasgass azért zsiguli.hu-t. Ott vannak jó cikkek.
Nyilvánvaló jobban teszi a seggét, de azért nem lesz belőle porsekilenctizenegy :)
Jó állapotú nem visítós 3,9es difit becserélek 4,3asra!!! :)))) (nem érdekel?, merre laksz?)
nem tom milyen van alatta.:) nekem ez a kocsi bohóckodni kellene hétvégente, és hallottam ezt a kombi difis dolgot hogy jobban fogja tenni a seggét.de aki mondta ő se igazán ért hozzá.csak úgy lehet megnézni ha szétszedem?
Még annyi, hogy megpakolt utánfutót most úgy viszi 5ösben mint eddig 4esben. Dehát ez se nagyon öröm, mert alig van ilyen esemény és nem szakad le a kezem, ha 4esben hagyom a váltót. Szóval én most várom, hogy az emberem vadásszon le egy 3,9es áttételt. Mert kaptam ígéretet h kicseréli, csak idő kell. 4,1 be már nem mennék bele, mert sűrűn járok vele 1 személlyel, jó lesz az a 3,9.
Ha nem cseréli ki, akkor keresek egy 3,9et én magam és kicserélem, max lesz tarcsiba egy ilyen. Összerakás előtt nem néztem meg a fogszámot, de örülök is neki, mert a régi difiben annyira lógott a bemeneti tengely h azt már nem tudtam volna visszatetetni, így legalább egy dilemmázásos idegeskedést megspóroltam magamnak, csak így utólag szórakozok vele.
Érdmes egyébként új csapágyakra költeni a használt difimben??? Nincsenek kifejezetten megkopva a fogaskerekek benne, de nincs is hozzá szakértő szemem, hogy ezt így kijelentsem.
Milyen difi van alatta most? Én most szívtam ezzel egy jó sort, a szerelő aszondta van kombidifi meg van sedan. Áttételeket nem számszerűsítettük. De direkt kifejtette, hogy a kombinál kombibb difi nincs. Nahozott is egy kombidifit, berakta. Én úgy voltam vele, hogy most fizetek és nem vagyok hajlandó összekoszolni a kezem.
Igen. Benne volt a járművemben gyárilag egy 3,9es áttételű (11/43 fogszám) az ember meg hozott egy (10/43)at miszerint ez kombi difi. Hangsúlyozom az autó 15 éve kombi. Előtte meg nem létezett :)
Na most úgy néz ki a történet, hogy 2esben el lehet vele indulni, 40nél már elvisel az 5öst, de 50 nél meg már kifejezetten igényli, hogy 5öst szúrjak. Valamint országúton 110 nél többel haladni nem képes az autó, mert kipörög és kész. GPS szerint. Egyébként meg nem egy nagy erőművész. Gyorsulása, háát, mondjuk jobb de nem szakadok ki hátra az ülésból. 3,9 essel nehezebben gyorsult, de legalább nem kellett rakosgatni állandóan felfelé, hanem lehetett húzatni egy kicsit.
Ha csak városban akarod használni, akkor azt mondom csináld. De jó volna tudni milyen áttétel van a tiédben most. Mert mint kiderül a kombinál is van kombibb és a szedánnál is van szedánabb áttétel, (ennyit a ladában abszolút otthon lévő szerelőről aki régebben ladával kelt és feküdt). Azaz 3,9; 4,1; 4,3; 4,44.
Hali van egy kérdésem hogy, váltóról kapcsolatban az ,hogy csapágy hangot ad ki amikor üresen jár a motor, de ha a kuplung pedált benyomom akkor elhallgat, nem ad ki hangot. Ez a hang most mi adja nyeles-tengely csapágy vagy kinyomócsapágy?