Ha a kartelkivezetőn köpi az olajat,akkor szegénykémnek kihajtották a belét rendesen, a hengerhüvely és a gyürük kopottak és nyomás keletkezik a kartelban.javítása hengerfúrás,gyürüzés stb. Meg lehet mindent csinálni,ha ez a traktor a szived vágya,amúgy nem rossz konstrukció,itt a faluban is van egy majd megkérdem melyik kapcsoló kapcsolja az első hajtást. Deutz traktorhoz ausztriában szinte mindent árulnak,volt már itt a fórumon cim is adva.Mást nem tudok segiteni egyenlőre
Köszi, de ezeket madamtól is tudom, Nem is annyira a füstölés a gondom, hanem az kogy a kartergázkivezető csövön köpi az olajat. Na azzal mit lehet csinálni? Azt tudom hogy egy kapcsollóval lehet kikapcsolni az elejét, de melyikkel? Mert arra még nem jöttem rá. Köszi az Axiál ingyenreklámját de nem milliókat akarok rákölteni, és egy 33 éves géphez nem biztos hogy van minden. Egyébként Most újítjuk fel a 61-es Deutz D50-esünket, na ahoz alkatrészt szerezni na az a nem egyszerű.
Hát ha kéken füstöl akkor az eszi az olajat rendesen,ki van kopva a henger ,gyürű stb.Az elsőkerékhajtást egy kapcsolóval lehet külön bekapcsolni azt hiszem,jól gondold meg,alkatrészügyben az axialnal szerintem mindent kapsz
Tényleg jön e valaki Bajára az axial napokra holnap?
Érdeklődnék hogy van e itt olyan ember aki Profi a Fendt traktorok tekintetében.
Van egy Fendt Farmer 108LS Turbomatik amit valószínű megfogunk venni, és érdekelne egy két dolog a géppel kapcsolatban, ez egy négykerékmeghajtású szervós gép 75 lóerős négyhengeres mvm motor van benne. Az olajat köpi a kartergázkivezető nyiláson, fék egy szál se, és nem tudom hogy a turbomatik kuplung jól műkődik e, vagy hogy egyáltalán minden sebességben kell e működnie, a leggyorsabb sebességben vettem csak észre hogy működik. Hol lehet ki és bekapcsolni az elsőkerékmeghajtást? Vagy ennél állandó a négykerékhajtás? Aránylag jól beindult két nagy buzi aksival, hidegen kéken füstölt, ez melegen valamelyest csökkent de a kartergáz az jött folyamatosan. Kérem ha valaki ismeri és jól ért ehez a tipushoz, az legyenszíves jelentkezzen. Keresek esetleg még hozzá alkatrészkatalógust és kezelésiutasítást.
Bocs, hogy nem mondtam. A képen lévő nem az enyém, egy cseh hirdetésből vágtam ki. Csak a minta miatt tettem be. Lenne egy Zetor ami eladó, de ez hiányzik róla. Szóval ezért keresek ilyen hajtásházat.
Régen billentyűztem már ebbe a fórumba, de most nem az okoskodásomat akarom leírni. Segítség kellene. Lenne egy kérdésem, kérésem: Egy Zetor 5645 ill. 5748-as - mindkettő jó lenne - első hajtásának váltókihajtását körözöm. Ha valaki tud ilyet, ismer valakit akinél található, itt jelezze és felveszem vele a kapcsolatot. Hiányos, de hibátlan ház is érdekelne.
Mindenkit üdvözlök a fórumon! Azt tapasztaltam, hogy ezen a fórumon nagyon segítőkész, rendes ,összetartó csapat van. Most nekem lenne szükségem egy kis segítségre, elsősorban Haflinger kollégától! Már régóta őrizgetek egy "Adómentes mezőgazdasági űzemanyagkönyv"-et 1948-ból./ Na nem azóta én őrzöm/ Egy 4 LE -s Lorenz motorra igényeltek üzemanyagot,ami egy Dobrij cséplőgépet hajtott. A cséplőgépről szeretnék fotókat, ha lehet! Persze együtt még jobb lenne! A fórumos cséplőgépes időszakról sajna lemaradtam !
Szerintem endrebá már alszik mert hajnalba szoliba indul,vagy elfáradt az erdőben ,ezért elárulom,hogy a képen a 45-ös MTZ és JUMZ nyelestengelyét a váltó bemenő tengelyével összekötő gumituskókat magába foglaló villát ábrázolja keresztmetszetben.
Kedves pléhúsz uram, szomorú lennék ha visszamagázással terrorizálna, mert mindjárt nem a tisztelet csengene ki az én megfogalmazásomból, hanem hogy nekem legyen igazam... De azért lássa be,elég falsul hangozna tőlem, hogy Zdravo Tonó, kak szi káj...
Ellenség szempontjából elég szerencsés vagyok, mert még senki nem nevezett ki ellenségnek - vagyis a második szomszédom az igen. de ő nem számít seholse...
Én Tökölön lakom és Tökölben születtem, ez Budapest alatt van 16 km-re. 80 %-ban horvátok lakják, akik 500 éve húzódtak ide Dalmáciából. Rácok vagyunk, azon belül vadrácok. Csak a régi szavakat ismerem az öregektől. Nem tudom hogyan modják a villamost, tolómérőt, zéró toleranciát.
Pár éve a piacon volt egy yugó vásárlóm, az őszibarackról beszélgettünk. A szó a népvándorlás óta képződött, az ősök egy az egyben fordították magyarról jészénszká boroszkának. A délszláv fuldokolt a röhögéstől, mert annak a neve prészkvá.
Én beszélek szerbül-horvátul, de írni nem tudok, mivel nem iskolában tanultam, főleg cirillel nem. Ha volna egy tel. szám a gyűjtőtől. Az email cím vége nem sr?
Nem ismerem.Zomborba évente kétszer ha megyek.Föleg Szabadkára járok sűrűn, az ottani veterán klubbot ismerem úgy ahogy.Te hol laksz, hogy kerültél Magyarországra, avgy az ősök is ott éltek?
Ratarrol van képem két fajta készült belőle 90 Le-s mindegyik,hátsó és összkerék hajtású is.Az a baj hogy nincs szkennerem különben feltettem volna.A motorja annak is kifogástalan S-46 os 6 hengeres, de a fő gyengeslge azt hiszem a váltója volt meg a rossz sebességelosztás.Évente egy két alkalommal szokott lenni eladó,megérné legalább egyet gyűjteménybe megmenteni!
Hát én nagyon szívesen látnék bárkit egy ilyen találkozó alkalmával,de az a helyzet hogy ez még nálunk nagyon gyerek cipőben jár.Nincs ilyen kimondottan traktor találkozó,arató ünnepség van rendszeresen ott tavaly egy hoffer, egy cséplőgép meg két lóvontatású aratógép volt.Ennek keretében össze lehetne hozni egy ilyen találkozót is.Szerintem itt is volnának érdeklődők.Itt kevesen ismerték fel ennek értékét,érdekességét, ami a gépek állapotán is meglátszik.Vagy még dolgoznak velük vagy ha nem üzemképesek akkor erre-arra hánykolódnak,ha valaki meg akarja venni akkor meg mindjárt ezer eurós nagyságrendekben szabják meg az árat nem is figyelve a gép állapotára.Zadrugart én is szeretnék venni,volt már 500-850,1000 euróért is.Az a kép szlovéniából való, de van itt Zombor környékén egy hasonlóan szépen kifestett traktor is, a többi meg változó állapotú.Nem szerették az emberek, mert bár a motorja kifogástalan P4es Perkins, van is hozzá alkatrész rendesen,addig a féltengelyeket rendszeresen el törte és ez a fő betegsége.Igazán nem való semilyen munkára sem, előszeretettel használták cséplőgép meghajtására, mert az gyári felszereltség volt a traktornál és jó masszív megoldás is.
A találkozóval kapcsolatban a Nagybecskereki gyűjtővel kellene beszélni,ő hajlana rá, meg anyagiakból sem áll rosszul.ezen a címen elérhető bdczeravica@zeravicabosch.co.rs (magyarul nem tud)
Első olvasatra, miket beszélsz? Amikor KDM-el jártatok nálam, az csak egy nagy rohanás volt. Engem nem zavar a magázódás, csak itt akik egy hajóban evezgetünk nem túl gyakori. Elfelejtem ha éppen csak egy embert magázzak, de minden megoldható.
Endre úr, az gáz, ha nem tudja még mindíg kit tart ellenségnek.