Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SajtFondue Creative Commons License 2009.03.22 0 0 4351
662-ben van a kep!
SajtFondue Creative Commons License 2009.03.22 0 0 4350

2006 masodik feleben raktam fel kepeket egy ket dologrol, amit fel tudnek ajanlani. Nehezen megy a kereses. Nem tudom, hogy az Index, vagy az en gepem miatt...

Probald te is keresni :-)

Előzmény: lmano (4349)
lmano Creative Commons License 2009.03.22 0 0 4349
Nincs valakinek egy kallódó gyújtótrafója V6-oshoz? Az enyénem a középső megadta magát...
PaFec83 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 4348
Légteleníteni hol? Eddigi kocsiaimon volt a csövön kis légtelenítő csap, IV-esemen nem találtam.
Előzmény: hell_rc5 (4347)
hell_rc5 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 4347
legtelenites 2 perc, az hogy nyomas alatt (=melegen) alacsonyabb a viz az normalis, kinyitod elmegy a nyomas feljon, normalis, futes hogy hintazik hat szar a termosztat valoszinuleg... a sapkaban amugy csak bitonsagi szelep van ami egy durvan magas nyomas utan elengedi a nyomast a tetejen levo lukon at...
Előzmény: PaFec83 (4343)
Goodman Creative Commons License 2009.03.20 0 0 4346
vezermutengely jelado, de a pontos hiba az volt, hogy a vezermutengely jelado altal kapott jel nem megfelelo, nem megfelelo fordulatszamhoz tartozo

a motorvezerlesben mas hiba nem volt, a legzsakodnak volt meg egy jelenlevo hiba, utas oldallegzsak szakadas, meg nehany hiba eltarolva, azokra mondtam hogy nem lenyegesek

ez a vezermutengely jelado hiba visszavezetheto egyebkent hibas fotengely jeladora, ez magyarazna meg a leg1xubben hogy miert nem indul neha az auto.
csabelita Creative Commons License 2009.03.19 0 0 4345
bocsi elirtam főtengely!
csabelita Creative Commons License 2009.03.19 0 0 4344
Na ma Goodman + digizte. Kierült,hogy a vezéműtengely jeladó jelzi ki a hibát.
De van még az is,hogy a vezérlés ugorhatott át.Volt benne több hiba is,de azokkal nem kell foglalkozni.Így kitörölte.
PaFec83 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 4343

Szia! Gyakorlatilag megse mozdul a vizem a tartályban ha lecsavarom a sapkát és jár a motor, vagyis kb 1 perc alatt talán láttam valamit, mintha lett volna valami levegő benne, de nem mondhatnám. kb 3 hónapja volt vízpumpa csere meg vezérműszíj...stb, nemlehet hogy levegős maradt a rendszer, és eddig nem figyeltem a kiegyenlítő tartájt??? Nem szoktam nyitogatni a motorháztetőt. Ha levegős a rendszer van valahol légtelenítő csap?? vagy a sapkába épített valami a légtelenítő??? Mert amikor megnyitom, egyszercsak van egy durva kattanás a sapkában, és utána jön a levegő, lehet az a rosz? Jó sok kérdést raktam fel :)

 

Előzmény: wik_406 (4342)
wik_406 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 4342
szia!


Ha nyitott sapkanal jar a motor, akkor buborekol?

Wik
Előzmény: PaFec83 (4341)
PaFec83 Creative Commons License 2009.03.19 0 0 4341
Sziasztok! Volt kérdésem nemolyan régen hűtővíz problémával. A jelenség a következő: Ma mentem kb 400 km-t, 100-120 között, és nem jött ki a tartályból a víz, csak amikor lecsavarom a kiegyenlítő tartályt, akkor jön vissza ,szépen visszatöltődik a max-ig. majd újabb használat közben ismét fogy a tartályból, és sapka nyitás után, ismét visszapótlódik. Ez utalhat hengerfejre?? Esetleg termosztát??? Vízpumpa??? Volt már ilyen valakinek?? Előfordul, hogy a fűtés is elmegy.
zal35 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 4340
Hello!Valószínüleg nem kuplung hiba mert az olaj nem fogy és kb.6 hónapja cseréltettem kinyomócsapágyat.Az "okosok"FŐTENGELYSZIMMERINGRE gondolnak.A motorolajamból a csere óta ami 11 ezerrel ezelőtt volt nem fogyott egy dl sem.Szerintetek érdemes várni a kuplungozásig és egy kalap alatt megcsináltatni az egészet?Van valakinek valami tapasztalata a kettőstömegű lendkerékkel kapcsolatban?
Előzmény: wik_406 (4339)
wik_406 Creative Commons License 2009.03.18 0 0 4339
szia!

En a kuplung reszre tippelnek. a fogaskerek az a lendkereken van.
Nem jelzett meg az auto a fekfolyadek hianya miatt? A kuplung nem marad lenn neha?
Nekem a kinyomo szerkezet faradt el, es folyt belole az olaj.

Wik
Előzmény: zal35 (4336)
Goodman Creative Commons License 2009.03.18 0 0 4338
tessek jonni diagra, 06307551958
les.lee Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4337
A motorhoz nem értek, váltóolajat pedig lecseréltem, mert az enyémben sok a futott kilóméter. Szerintem kilóméterfüggő a dolog.
Előzmény: zal35 (4336)
zal35 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4336
A váltó és a blokk talaálkozásánál/1.9dci/a blokk hátulján a tűzfal felé van egy pici nyitott "rés"ahol látni egy fogaskerékszerű"valamit".Az ott mi lehet,illetve szórhat e ott ki olajat a gép és ha igen mitől?Érdemes váltóolajat cserélni?
les.lee Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4335
HI!

Volt már valakinek olyan hibája, hogy hidegen az alapjárat tisztán ketyeg, bemelegedve kissé visszaesik és néha nem is egyenletes? 2.2 DT motor

EKG görbém az van csak időm nincs megnézetni.
zal35 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4334
Mindekinek elég rendesen ül a lV-ese segge ha 7 személy +némi csomag van benne tehát lehet hogy egy kicsit alulméretezett a rugó vagy csak az enyém az???
PaFec83 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4333
Gondolok még esetleg a termosztátra, lehet nem mindig nyit ki, még a fütésem is szarakszik néha, ha nincs fűtés, akkor csöpög a víz. Szerintetek lehet termo is?
Előzmény: Mistral1 (4331)
speedwayracing Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4332
Nekem a 4-ből  3 nem ment de mégis beindult de elég nehezen. Én is ezzel az indulási problémával egy műszeres vizsgálat mentem rögtön ki is irta a gép hogy a tűmozgást érzékelő szenzor hibás, rögtön mondtak rá kb 100eft javítási költséget, mondtam hogy most ne szakadt rám pénzintézet tetteje, aztán a végén kiderült hogy a 716-os motorkódú espaceban, nincs is csak a 714-esben van a porlasztó csúcsra van beápítve, ha ott hagyom lehúztak volna az tuti kellett bele 4 izzitó gyertya és hajrá tovább, ígyaztán a diagnosztikál is csak ésszerűen mint ahogy irtátok előttem is.
Előzmény: SajtFondue (4326)
Mistral1 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4331
Haááát, legalábbis esélyes lehet :-(

Elvileg egy kis túlnyomásnak kellene a hűtőben lenni - a kiegyenlítő tartály kupakjában van a szelep. Kézzel nézd meg, müxik-e!!
Ha itt fúj ki, akkor nagy valsz a hengerfejtömítés :-(
Ha lent vmelyik gumicsőnél, akkor a csövet feltétlenül cseréld ki!
Előzmény: PaFec83 (4329)
Mistral1 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4330
Goodman "kütyüje" meg kiírta, hogy vmi szomszéd_kölök krumplit dugott a kipufogóba, sőt, le is játszotta az aktuális térfigyelő kamera képét :-) Ez ám az "eszpász-fíling :-)
Előzmény: ámbátor (4327)
PaFec83 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4329
Sziasztok! Problémám merült fel. Jelenség: Kiegyenlítő tartály elmenő csövénél van kis víz, kicsit fogyott is a vizem, folyamatosan nézegetem, de olyan minimális a fogyás, hogy arra gondoltam repedt a cső, és ami ott csöpög az fogyott. Ma kicsit meghajtottam, 120 felett kicsit huzamosabb ideig, és a víz hőfokjelző 2-3 csíkkal feljebb ment, de nem forrt fel a vizem. Viszont az akku körül eléggé vizes minden. Hengerfej tömítés esetleg? Volt ilyen valakinek?
SajtFondue Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4328

A szervizt az izzitogyertyara ertettem.

Diagnosztika - Goodman ;-))

Előzmény: ámbátor (4327)
ámbátor Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4327
Vigyázz, hol diagnosztizálsz, mert Zsoltiéknál 12k egy diagnosztika.
Azzal meg egyetértek, hogy a diagnózist értelmezni is tudni kell. Nekem kiírt fűt-fát a gép, EGR-szeleptől a nyomáshatároló szelepig, pedig a kipufogó volt eldugulva.
Előzmény: SajtFondue (4326)
SajtFondue Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4326

Ha 4bol 1 nem megy, attol meg indul. Egy szervizben azert megmutathatod, szvsz.

A diagnosztika nem arthat neki, ha kijelez valamit a muszerfal. Azert ovatosan banni azzal, amit mutatni fog! Nehogy gondolkodas nelkul csereltesd. Sokszor erdemes egy kicsit elgondolkozni a probleman. Keresd meg Goodman-t!

Előzmény: csabelita (4324)
csabelita Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4325
Igen könnyen indul!
A műszer nemártana nekie,minnél előbb felfedezni a hibát,nehogy nagyobb baja legyen!
Előzmény: Mistral1 (4323)
csabelita Creative Commons License 2009.03.17 0 0 4324
Akkor valameik izzító gyertya lennne?
Attól még ha 1 rossz a többi inditja!?
Milyen elektromos vág ide?
Előzmény: SajtFondue (4317)
Mistral1 Creative Commons License 2009.03.16 0 0 4323
Könnyen indul? Nálam nem érintkezett rendesen a motorvezérlőből induló izzító kábel. (vizet kapott alulról, szépen elkorrodált :-( Emlékeim szerint én is láttam szívdobbanást... A diag kihozott nálam olyat, hogy a befecskendezésnél van vmi visszajalző, ami az egyik hengeremnél "szól", hogy vmi gebasz van, viszont most nincs ekg.
Nem úszod meg, műszert neki!
Előzmény: csabelita (4316)
csabelita Creative Commons License 2009.03.16 0 0 4322
Köszi fiuk a segitséget!
Igen 1 diagnosztika jól jönne!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!