Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9538
Igen. De rendszerint az áramellátó újraindítása miatt kell vészlekapcsolózni, vagy tűzeset, egyéb ok miatt. Milyen máshogyra gondoltál?
Előzmény: aruzsi (9537)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9537
Dehogynem! Csak máshogy. Láttál már vészlekapcsolást?
Előzmény: Törölt nick (9536)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9536
Na látod, de a Domino-t nem kell újraindítani.
Előzmény: aruzsi (9535)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9535
Elektrát vészlekapcsolóval állítják le és indítják újra?
Nem, de lehet úgy is.
Előzmény: Törölt nick (9534)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9534
Vészlekapcsolót mikor használjuk Dominonál, főleg, amikor szerelik ki a kockáját a pultból.? Elektrát vészlekapcsolóval állítják le és indítják újra?
Előzmény: aruzsi (9533)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9533
Nem, nem értem.
Mi a különbség?
Előzmény: Törölt nick (9532)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9532
Na de a kettő nem ugyanaz, ha érted mire gondolok. ;-) :-)
Előzmény: aruzsi (9531)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9531
Van.
Úgy hívják: pl. vészlekapcsolás.
Előzmény: Törölt nick (9527)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9530
WSSB az összes KÖFI-s állomáson.
Veres jelfogóiról van képem.
Előzmény: kkklaci (9525)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9529
Mindenkinek mondom. Bárkinek mondom.
Előzmény: Törölt nick (9524)
zlaci88 Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9528
Egy kis videó az Északiban található Domino 55-ös berendezésről
Kicsit rosszalkodott a fénysorompó
A videó -----> ITT
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9527
Jelfogósnál van teljes leállás?
Előzmény: aruzsi (9521)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9526
"Pedig ekkor az összes tengely kiszámlálásra kerül - szerintem."

Szerintem is, de hát hallod, mégse történnek úgy a dolgok, ahogy kellene.
Előzmény: aruzsi (9520)
kkklaci Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9525
Üdv!
Az lenne a kérdésem, hogy a veresegyházi vonalon hol üzemel még WSSB típusú berendezés? Esetleg, ha van valakinek képe WSSB és KA69 típusú berendezésekről tudna nekem mailben küldeni párat?

Laci
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9524
Ne nekem mond. Ha ők trehányak.... :-(((((
Előzmény: aruzsi (9518)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9523
1. öt kép nem biztber. A többi stimmel.
Előzmény: 1116001 (9495)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9522
Én úgy tudtam, hogy a két munkahely egyenrangúan kezelhet.
Előzmény: D F T (9499)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9521
Másfél két hetente van leállás.
Soknak tűnik.

Ilyenkor 5-10 percig nincs bizber,a képernyők elsötétülnek (az összes vagy csak egy-kettő),az állomási és nyiltvonali főjelzők visszaesenek vörösbe, a sorompók elmennek zavarba.
Egy teljes leállásnál milyen jobb módszert tudnál arra, hogy teljesüljenek a biztonsági elvek? Vedd azt is figyelembe, hogy a térköz és az AS már nem Elektra hatáskör, de valahogy "rá kell hatnia".
Előzmény: Svrend (9506)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9520
Megjön a három egység talent egy vágányra. Kettő továbbmegy Hegyeshalomba egy visszamegy Komáromba.
Pedig ekkor az összes tengely kiszámlálásra kerül - szerintem. Nem ismerem a tengelyszámláló lelkivilágát.

...na itt hagyom abba.
Mert? Nincs titok.
Előzmény: Svrend (9509)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9519
Így már tisztább a szituáció.

Sima oldalvédelmi célkizárás feloldása, bízva abban, hogy jól működő PZB-nél M!-nál a vonatot a rendszer célra fékezi, tehát nem tud a jelző mögé (a védett váltó biztonsági határjelzőjén belülre) csúszni.
Előzmény: Törölt nick (9514)
aruzsi Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9518
És nem lehetne esetleg azóta megcsinálni, kicserélni, stb.?
Előzmény: Törölt nick (9517)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9517
Már egy párszor leírtam, hogy a PQ villogtató hibája. (nem higanyos thermo blinker van)
Előzmény: CKD Kombinát (9516)
CKD Kombinát Creative Commons License 2009.03.08 0 0 9516
Biztos volt róla már szó, de Nyugatiban a D55-ös részen a kijárati jelzőkön a sárga miért villog a kelleténél kétszer gyorsabban!?
Az őskori részen még talán oké, hogy nem úgy villog ahogy kellene, de gondoltam hogy a D55-nél ez nem lehet gond...
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.06 0 0 9515

Bocsi!

aruzsi Topiktársnak a megszólított olvtárs (és természetesen mindenki más is). 

Előzmény: Törölt nick (9514)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.06 0 0 9514

Müllendorf állomás, erről beszéltünk régebben. Az állomás érdekessége, hogy az átmenő fővágány hossza kb. fele, a tőle jobbra lévő vonatfogadó fővágánynak.

 

Ahol állok, az az átmenő fővágány. Most zöldet mutat  a főjelző, de a példa kedvéért tegyük fel, hogy vörös.

 

Erre a vörös jelzőre egy személyvonattal max. 45km/h sebességgel "vágódhatok" rá szabályszerű jelzőkezelés és a PZB mágnesek alkotta korlátok mellett úgy, hogy a vörös jelző mögötti első közvetlen váltón szintén szabályszerű jelzőkezelés mellett(nem "hívójelzés", bár tök mindegy, mert mindkettő 40 km/h ebben az esetben) egy másik vonat járhat be.

 

Nos Tiéd a pálya elemzés  és összehasonlítás végett. Tárgyi bizonyítékkal a szembejövő vonatra nem tudok szolgálni, kérlek nézd el ezt nekem, kissé veszélyes manőver volna fényképezgetni ilyen helyzetben :), viszont most már el tudod képzelni a szitut az adott vágány-  és jelzőelrendezésben.

 

Előzmény: Törölt nick (8915)
Svrend Creative Commons License 2009.03.05 0 0 9513
Elment!
Előzmény: Törölt nick (9511)
mcg Creative Commons License 2009.03.05 0 0 9512
Hát az Elektra-nal az nem fürdőkád...
..vagy igen deformált egy fürdőkád...:)))
Előzmény: Infós (9508)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.05 0 0 9511
Dobj meg e-maillel. Kíváncsi vagyok a részletekre. ;-)
Előzmény: Svrend (9509)
Törölt nick Creative Commons License 2009.03.05 0 0 9510
??? Most valahogy nem fog erre az agyam...
Előzmény: Infós (9508)
Svrend Creative Commons License 2009.03.05 0 0 9509

És olyan dolgokat meséltek a fiúk,(És egy hölgy),hogy azt itt el sem merem mondani.

Például a tengelyszámláló.

Megjön a három egység talent egy vágányra. Kettő továbbmegy Hegyeshalomba egy visszamegy Komáromba.

A vágány hamis foglalt marad.

Hát igen semmi sem tökéletes....

De a legdurvább dolgok a vonatbefolyásolásnál vannak,na itt hagyom abba.

Előzmény: Törölt nick (9507)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!