Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

corsa WAN-2 Creative Commons License 2009.02.22 0 0 12519
Nyisd fel előtte a géptetőt.....))))
Előzmény: kiscorsa12 (12516)
tomczi Creative Commons License 2009.02.22 0 0 12518
Kedves t boy és halset! Nagyon köszönöm a gyors válaszokat! Igazatok van, a fényszóróállító motorja a bűnös. Nos, ki is próbáltam. A nulla állásban nincs az az említett zörgő hang. Ha mozgatni szeretném, akkor nyiszorog, de a fényszóró meg se mozdul. Dilettánsként már arra is gondoltam - ebben a mindennapi hóesésben, fagyban autókázás miatt -, hogy befagyott a fégyszóró. Minden esetre elviszem szerelőhöz.
TRAU666 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12517
1000reshez kéne a féltengely (ezt elfelejtettem)
:D
Előzmény: TRAU666 (12510)
kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12516

Köszi, holnap meg is lesem!

 

Előzmény: corsa WAN-2 (12515)
corsa WAN-2 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12515

Szétszedés nélül is jól hallható, ha beindítod vagy lállítod a motort a gyenge láncfeszítő ilyenkor "beejti a láncot" azaz az indítás vagy leállítás pillanatában becsörren a lánc!

Nagyságrenddel olcsóbb, mint egy lánccsere, de itt is csak GYÁRIT! vegyél bele, mert az ugy. egy pár hét alatt befosik és ismét csörögni fog.....(((((

Előzmény: kiscorsa12 (12514)
kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12514

És ezt mi modon lehet javitani illetve mennyibe kerulne, illetve szétszedés nélül is meg lehet mondani ezt a hibát?

  Köszi

 

Előzmény: corsa WAN-2 (12507)
halset Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12513
Nekem is szokott néha nyifogni az állító motor, kitapasztaltam hogy (nálam legalábbis) ha megjáratom le-fel egyszer kétszer, utána egy jódarabig (egy két hétig )kussol. Nem tudom miért de az enyém ilyen.
Előzmény: tomczi (12511)
t_boy Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12512

Szia Tomczi!

 

Fényszóró magasságállító motor hiba. Majd a többiek megírják, hogy ebben az évjáratban már kivehető-e a lámpatestből. Az enyém még egyben van. A fényszórócsatlakozóból kivettem a motor tápkábelét.

Előzmény: tomczi (12511)
tomczi Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12511
Tisztelt Topiktársak, a következő problémában szeretnék segítséget kérni. A 2003-as 1.2-es corsában járó motornál, bekapcsolt fényszóróknál valami, olykor szaggatott (de nem ritmikus), máskor folyamatos zörgést, "szortyogást" hallok a műszerfal jobb oldala felöl. Ha a fényszórót helyzetjelzőre kapcsolom, vagy totál kikapcsolom, a zörej megszűnik.
Segítségeteket előre köszönöm!
TRAU666 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12510
szasztok! segitséget szeretnék kérni opel corsa c 2000 évvégihez való féltengely mérettel kapcsolatban. én ezt találtam ez valós? S.O.S
köszi



Beépítési oldal: kerékoldali
Külső átmérő [mm]: 78mm
Tömítőgyűrű átmérő [mm]: 52mm
Belső fogazás, kerékoldali: 28
Külső fogazás, kerékoldali: 22
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12509
Köszönöm az infót!

Látnátok a levelet, amit az Opel Hungary írt nekem :)
3 évig vállalnak garanciát az általuk is elismert gyárilag hibás alkatrészekre :)
Előzmény: Burrit (12506)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12508
antimason = ccorsa :)
corsa WAN-2 Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12507

Legtöbbször hidraulikus láncfeszítő hiba, nem a lánc nyúlik meg!!!

Elég ezt az egységet cserélni.......

Előzmény: Burrit (12506)
Burrit Creative Commons License 2009.02.21 0 0 12506

antimason!

 

Én ugyan ebben a cipőben járok. Nekem itt egyszer erre azt javasolták, hogy vigyem el egy márkaszervíbe cseréltessem ki, mert valamilyen módon megtudják állapítani, hogy az eredeti lánc van-e benne vagy már cserélt, mert nem lenne szabad csörögnije, ha tényleg kicserélték. Ha nem cserélték ki a visszahíváskor akkor jegyzőkönyvet kell íratni és bekell vinni oda ahova a visszahíváskor vitted és fizessék vissza azt a pénzt amennyibe került neked a csere. Nem tudom működne-e így, mert én még nem csináltam meg, de nekem a "csere" után 5-10 ezer kilométerrel megint elkezdett csörögni, ezért mondták itt a srácok, hogy tuti hogy csak ráfeszítettek és kész.

 

Én csak a javítószettet akarom megvenni hozzá, mert van opel szervízes ismerősöm aki majd kicseréli nekem olcsón, de a szett sem olcsó.

Előzmény: Törölt nick (12505)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.20 0 0 12505
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.

Budapest vagy környékén olyan márkakereskedőt keresek,
ahol a vezérműlánc cserémet hatékonyan és olcsón orvosolnák.

Csak 90e forintos ajánlatokat kapok.
Visszahívásban cserélték 2006-ban, az új is szar.
Vagy nem is cserélték?

Olvastam itt, hogy valakinek láncfűzéses módszerrel 20e forint volt.

Ha valaki tud ilyet, kérem szóljon.

Köszönöm!
ccorsa
kordika Creative Commons License 2009.02.20 0 0 12504
Sziasztok!
Opel C corsa és C combo légzsákrendszert szeretnék eladni:vezető légzsák,utaslégzsák,légzsákvezérlő,övfeszítők,műszerfal,kormány csúszógyűrű.
06 20 363 5080.
dadly123 Creative Commons License 2009.02.19 0 0 12503
Sziasztok egy kis segítséget kérnék aksicsere után viszont nem müködött a távirányító a központi zár nem reagál csak belül ketyeg.
A gyári könyv alapján próbáltam ujratanítani de semmi nem történt nos ha valaki tud please!
janigabi Creative Commons License 2009.02.17 0 0 12502
Nekem is hasonló tervem van. Melyik égőket cserélted ki? Hol vetted az ledeket és mennyiből jött ki?
Előzmény: Törölt nick (12491)
LVPVS Creative Commons License 2009.02.17 0 0 12501
Km-enként 1 FT-ot számolj, plusz-mínusz 20%...
Előzmény: Seameny (12500)
Seameny Creative Commons License 2009.02.17 0 0 12500
Helló, mennyi lehet a Corsára a harmadik éves kötelező szervíz?

Köszi
kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 12499

A legjobb és legolcsobb tuning az ilyen gépekbe a Nitro!

Ha valaki ésszel hasznáélja, akkor még nem is árt a motor élettartamának annyira.

arra pont jo, hogy gyorsulásnál tényleg gyorsulj, meg eljutni 190-esetleg200 ig egyenes uton 2-3 másodpercig, de aztán annyi. és ha elfog a hév ugrott a motorod..

 

Előzmény: corsa WAN-2 (12493)
kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.17 0 0 12498

Nem is vitázom, de nekem most ha ezt az Pefet veszem alapul amit adtál, akkor ugy 60mliter-es csökkenés jött ki benzinre az én 7 literes fogyasztásommal  számolva.

 

. Igaz nem 1 decit 100 on, most hogy kiszámoltam, de nem is olyan messze voltam töle egy 1.2 es motorral..:)

 

 

 

Előzmény: no_holy_shit (12497)
no_holy_shit Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12497

fekpadon 2,2 dizelen a 650mbart egy pillangoszeleppel allaitottuk be (DPF szimulacio). eloszor fojtas nelkul jaratuk 4000padlon, majd utanna raadtuk a 650mbar fojtast es kb 4kW-tal csökkent a teljesitmeny.

tehat 5le van max teljesitmeny pontban a normalis DPF-s rendszer es egy ures csö kozott. (persze mas kerdes, hogy egy tuningolt dizelbol ki kell dobni a katot es DPF-t, mert eltomodik varosban. a tuning miatt meg magasak a homersekeletek es ha ilyenkor az extrem korom mennyiseg begyullad, akkor osszeolvad az egesz kat)

alapdol 150kW-t tudott a mert motor, fojtas nelkul 154kW tehat a fajlagos fogyi teljesen kipakolt rendszerrel 2.66%-al jobb 4000padlon. Egy sportdob hozza nagyon jo esetben ennek mondjuk 1/4-t tehat ami 0.65%. Es bar nem tudom, hogy hogyan kozlekedsz de en pl. nem mindig folyamatos padlon jarok. (bar egyre inkabb tendalok afele)
Előzmény: no_holy_shit (12494)
Májkee Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12496
Szvsz a nagy átlagnak soha nem lesz 5000-6000 ccm-is autója, vagy lassan autója se, ráadásul 5000-6000 ccm fenntartása, 20 literes fogyasztása hétköznapi használatra alkalmatlanná teszi.

Számomra nem csak a fogyasztás, hanem a tartósság is szempont lenne, merthogy a minőségi dobok savállók állítólag...

Ja és az enyém 1.4-es :D

Előzmény: corsa WAN-2 (12493)
imrufo Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12495
Oké, bocs, akkor úgy fogalmazok, hogy egy átlagfelhasználó számára érzékelhetetlen többletet ad a hátsó dob sportdobra cserélése egy OpelCorsa-n. :))) Mellesleg én nem is vártam többletteljesítményt, csak rongyosra rohadt a dob, és mivel valamire le kellett cserélni, hát egy rozsdamentes sportdob lett a végeredmény. ;)
Előzmény: kiscorsa12 (12490)
no_holy_shit Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12494

kat+DPF (telitett) + kozepdob + hatso dob kb 650mbar-t fojt 4000rpm-n. ures DPF-fel mondjuk 500mbar. mondjuk hogy ennyi egy benzinesen is a fojtas, ha kicsereled a hatso dobot akkor monjuk mar csak 400mbar lesz. tehat sporolosz 100mbar-t (bar szerintem kevesebbet.)

tehat a pmi-d novekszik 0.1 barral tehat a pme mondjuk 0.09 barral

Pe=n*i*pme*Vh

tehat:
delta Pe=0.5*6500 1/min *1min/60sec* 1,2*10^-3 m^3*0.09*10^5 N/m^2

delta Pe=585 Watt=0.796le es ugye ez csak 6500-nel, kisebb fordulaton kevesebb...

"Egy probapados mérésnél, meg ugyanaz a kocsi akár 5 ször is megmérve mindig más értékeket mutat(Tudom, vol részem bent, akár 2-3 Kw os hibahatárral is dolgozhat )"

nem akarlak elkeseriteni, de szerintem a peremfelteteleket nem sikerult azonosan tartonotok. Nekem a fekpadon kondicionalt kornyezeti nyomassal (1013mbar), kondicional kipuff ellennyomassal (1013+650mbar), es vizes hocserelovel szabalyzott toltolevego hutovel mindig ugyanazt sikerult mernem.

a teljesitmeny meresnel beleszamoltatok a kulso nyomas ingadozasat? (ha szivo volt) illetve ugyanarra a homersekletre hutott-e a toltolevegovisszahuto? (ha turbos volt)
Előzmény: kiscorsa12 (12482)
corsa WAN-2 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12493

Nem akarlak elkeseríteni......)))))))       

Nekem egy évvel ezelőt egy 1.6 16V 100 lóerős G Astrám volt, ami azért ment-mendegélt elég tisztességesen a Corsához képest, volt benne tartalék nagyon bőven. Ki kellett cserélnem a hátsó dobot, mert szétrohadt szegénykém és gondoltam teszek neki egy sport, tényleg sport (Remus) dobot, amit akkor potom pénzért tudtam rá venni.

Meg fogszlepődni, de a lónak a f.....át volt tőle jobb a menetteljesítményem, semmit nem húzott rajta, de SEMMIT!

 

Lehet,hogy ki lehetett volna éppen mutatni műszeresen, hogy van valami, de azt te vagy én vagy bárki más meg nem érezte volna!

Azt is lehet érezni, ha tele a tankod, ha pedig már kevéske benya van benne nyilván könnyebb az autó és jobban húz, könyebben gyorsul, jobban mozgatja az adott tömeget. De hasonló a helyzet ha egyedül, vagy megpakolva, vagy egyszerűen csak légkondival akarsz vele arcoskodni, nyilván nemúgy fog reagálni...

Persze, ez is lehet egyfajta tuning, ha megkéred a hátulűlőket nem -e szállnának ki egy előzésre, vagy egy gyorsulásra...... 

 

Aztán próbaképpen kapott egy pici chippelést, meg egy kicsit át lett írva a vezérlés, IGEN, ott már jelentkezett egy olyan "többlet" amit éreztél fizikálisan, az alsó tartományban nyomatékosabb lett, a 150Nm forgatónyomatékot sokkal hamarabb leadta, vagy másképpen fogalmazva, hamarabb rendelkezésemre állt az ERŐ....!!

 

Na ezt ÉREZTEM és mérni is lehetett, nagyon szép és más karakterisztikájú nyomaték görbét kaptunk.

Aki pedig tuningol, hidd el mindegyiknek az ÉRZÉS kell, hogy érezze, érzékelje, meg tudja mutatni: igen jobb, gyorsabb, húzósabb lett a verdám......

Aztán beültet magamellé egy havert, aki ha kiszáll majd ezt mondja: húúúú bazzzzz, ez nagyon megy......))))))

 

De ez pénz, pénz és nagyon sok pénz, amit  nem egy kipuff cseréért és "10ml  többletért" feccolnak bele az emberek.....

 

Ha valaki tényleg igényli a többletet, olyan autót kell venni, nem pedig egy ezres, vagy egykettes motortol várni a csodát.

 

Egyszer volt alkalmam utazni egy Thunderbird ötezeregynéhányszáz köbcentis párszáz lóerős autótval: na az úgy gyorsult, hogy belenyomott az ülésbe, 120 Mph -nél még egy kövér gázra füstöltek a gumik és iszonyatos erővel elkezdett húzni

Pedig gyári hátsódob volt rajta.......)))))

 

 

Előzmény: kiscorsa12 (12490)
kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12492

Szerintem ha valaki erösebb motort akar és ahoz tuningolni, az inkább vegyen egy 1.4-es motort az 1.2 -es váltohozés így sokkal olcsobban megussza, mintha mindenféle spéci akármivel probálja feltornázni a kicsiny 1.2 es lelkét.a korai halálhoz segítve, vagy egy 3.0 motort amit már lehet tuningolni ugy, hogy kis modoításokkal is érezhető a különbség.

 

Előzmény: kiscorsa12 (12490)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12491

Mindenki (főleg corsa WAN-2 :) elborzadására megmutatom a hétvégi "ledesítés"eredményét.Végre látok rendesen,ha keresek valamit a kocsiban,mert a sofita igen gyengus volt.Mielőtt "valaki" megszólna,pár ezer Ft-ból megvolt az egész :-)

 

kiscorsa12 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 12490

Ez nem igaz! Hoz, igen is hoz valamit!

Azt hogy szinte érezhetettlen, az igaz, de az nem hogy semmit!

Naná hogy egy 75 lovas kkocsin nem sokat, szinte nem is venni észre, de a semminél igenis valamit.

Épp ezt mondtam,. hogy ahogy te is, felraktad a sportdobot és azt vártad hogy repülni fog, de nem fog. Erre te azt mondod hogy semmit nem hozott.. De ez igy nem igaz. Ugy hozott semmit, hogy te nem érzel semmit. Ugyanakkor egy Kb 1.5 %-.al kevesebb a fogyasztás, amit viszont egy erősebb gyorsulásnál már el is égetsz ha olyan helyzet adódik.

Erre csak azt akarom mondani, hogy ha 10 liter vizhez öntesz 10 mililiter vizet, akkor nem mondhatod hogy nem változott a térfogata,mert változott. Azt hogy te nem érzékeled az más.

Egy 1.2-es motornál csak dob cserével max a hangját fogod érzékelni váűltozásnak, mást nem igazán..

Vagyis az ilyen kijelentés hogy az égatta világon semmi változás, az csak azt fedi, hogy te nem érzékeltél változás,

Már bocsi, csak mérnökként szeretem a pontos kijelentést, és azért nem értek egyet azzal, hogy semmi.

 

Előzmény: imrufo (12487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!