Keresés

Részletes keresés

Svrend Creative Commons License 2009.02.11 0 0 9367

Ez meg a rendelkezői vágánytábla.

 

Csak a vörös vagy zöld van visszajelentve illetve a bejáratoknál a hívó.

Ha valamelyik izzó kiég,nos az elég érdekes.

Előzmény: Svrend (9366)
Svrend Creative Commons License 2009.02.11 0 0 9366

Nálunk például ilyen:

 

 

III-as torony vágánytábla

Előzmény: Törölt nick (9364)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 9365
A másik bejáratin sincsen zöld, mert ezek a jelzők nem jelzik elő a következő főjelző jelzésképét, csupán azt mutatják, hogy a vonat egyenes, vagy kitérőirányban halad-e be. Ugyanígy a kijárati jelzők sem adnak előjelzést a következő főjelzőre, mert azok mindkét irányban alakjelzők. Én úgy tudom, minden VES a jelzők valós jelzésképét jelenti vissza, de lehet, hogy tévedek.
Előzmény: Törölt nick (9364)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.11 0 0 9364
Itt a 3. képen az A jelzőn miért nincs zöld optika? Mondjuk eleve furcsa, hogy a pulton egyáltalán megjelennek a sárga fények. Vagy minden VES ilyen?
Előzmény: Törölt nick (9351)
Svrend Creative Commons License 2009.02.09 0 0 9363

Utolsó mohikánok VES - ből:

Székesfehérvár I -es

 

Szfvár I-es torony

 

és III-as torony

Szfvár III-as torony

Infós Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9362
Jujj, a keletis képek tök jók!
Ha van még, esetleg át tudod küldeni?
Köszönöm előre is!
Előzmény: Jacquemin (9361)
Jacquemin Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9361

1. kép: Déli pu. I-es toronyban levő berendezés.

2. és 3. kép: Keleti pu. a volt csarnoki toronyban levő berendezés és vágánytáblája.

 

 

 

pista88 Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9360
Elkérhetném a képeket eredeti méretben? (saját használatra)

istvan87[kukac]gmail[pont]com

Előre is köszönöm!
Előzmény: Törölt nick (9351)
JabyGabi Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9359

Siemens-Halsek, reteszes

 

Reteszes, az igaz, de nem SH.

Az SH amúgy meg Siemens-Halske, bár azt lehet, hogy csak elírtad.

Előzmény: Törölt nick (9358)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9358
Siemens-Halsek, reteszes.
Előzmény: Infós (9357)
Infós Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9357
"5) Hűvösvölgy, SH"
???
Előzmény: Törölt nick (9351)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.08 0 0 9356
"Majd holnap délután/este felé lesd meg a postaládád."

Okés, köszi előre is. ;-)
Előzmény: Törölt nick (9355)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9355

"Egy ilyet tudok csak mutatni" - a "csak" szó kimaradt.

Bizber szempontból sokminden le lett fotózva, bejártam a vonalat V46 012 fórumtárssal. Sajnos Virágvölgy és Hárshegy állomásokon télen nincs szolgálat, így ott nem tudtam fotózni. Majd holnap délután/este felé lesd meg a postaládád.

Előzmény: Törölt nick (9354)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9354
Áhh ez a biztosító szekrény.
Előzmény: Törölt nick (9353)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9353

Egy ilyet tudok mutatni:

Előzmény: Törölt nick (9352)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9352
Ej de kopott már a szépnéi D55. Amikor még én szolgáltam, akkor égész jó állapotban volt. Kíváncsi lennék a jelfogója milyen neki...
Előzmény: Törölt nick (9351)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9351

Szemezgettem egy kicsit a mai túra (értsd: vonalbejárás) eredményéből. A képek sorrendben a következők:

1) Széchenyihegy rendelkezői, SH tológombos

2) Széchenyihegy, váltókezelői

3) Csillebérc, VES

4) Szépjuhászné, D55

5) Hűvösvölgy, SH

6) Szépjuhászné végpont felőli bejárati jelzője

 

CKD Kombinát Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9350
Azaz!

Ráadásul Szőregen, és éppen most haladtatok át rajta, és majd áll vissza az alapállásába.
Előzmény: Rbatka (9349)
Rbatka Creative Commons License 2009.02.07 0 0 9349
Ez itt egy fűthető rugós váltó?
tono60 Creative Commons License 2009.02.04 0 0 9348
Köszönöm a pontosítást!
Előzmény: Vendégsín (9347)
Vendégsín Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9347

Emelt sebességnél (ahol az AT függésben van az AS-től) viszik a mozdonyszallagot (milyen volt a jelfeladás).

Mert vonatbefolyásoló nélküli jármű nincs is arra...

 

Előzmény: tono60 (9341)
tono60 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9346
Ha senki semmit nem lát és utólag nem bizonyítható, akkor mindent lehet. ( Ez mindenre igaz!)
De egy szakértő nagyvalószínűséggel meg tudja állapítani, hogy az izzó mitől tört össze!
Előzmény: Törölt nick (9344)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9345
De lehet, viszont a szakértő meg fogja tudni mondani, hogy melyik izzószál izzott abban a pillanatban, amikor levegő került a burába. Tehát ha igazán hackerkedni akarsz, akkor nem elég összetörni a burát, áramot is kell valahogy vezetni bele, amit ott a helyszínen elég nehéz.

Ettől függetlenül ebben a vizsgálatban van pár komoly hibalehetőség, szal nem tartom elég megbízhatónak.
Előzmény: Törölt nick (9344)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9344
Hmmmm... és olyat nem lehet, hogy ha nem törnek össze az izzók, akkor direkte összetörik őket? :)
Előzmény: tono60 (9343)
tono60 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9343
"Nem akarom elhinni, hogy ilyenkor semmit nem lehet kideríteni..."

Szigorúan műszaki szempontból pedig így van (szvsz).
Előzmény: Törölt nick (9342)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9342
Értem. Engem azonban az a klasszikus eset érdekel, amikor nincs szemtanú (mármint olyan, aki látta volna a sorompót), nem emelt sebességű térközről van szó, nem törik az izzók burája, stb. Tehát sima ütközés, néptelen helyen.

Nem akarom elhinni, hogy ilyenkor semmit nem lehet kideríteni...
Előzmény: tono60 (9341)
tono60 Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9341
Legegyszeűbb, ha van szemtanú.
Ha sérül a baleset során a jelzőárbóc is (összetörnek az izzók), a szakértő azokat elviszi. Mikroszkóppal meg lehet állapítani, hogy a sérülés időpontjában a "fehér" vagy a "vörös" izzók voltak üzemben.
De volt már olyan is, hogy a rendőrség is nagyon hamar megérkezett. és a fénysorompó még mindég tilosat jelzett (a vonat még az oldási szakaszon megállt és az időzítés sem telt még le).
Emelt sebességnél (ahol az AT függésben van az AS-től) viszik a mozdonyszallagot (milyen volt a jelfeladás).
Valószínűleg vannak még dolgok amiből lehet esetleg következtetni, hirtelen most ezek jutottak eszembe.
Előzmény: Törölt nick (9339)
aruzsi Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9340
Vizuálisan?
Fogalmam sincs.
Előzmény: Törölt nick (9339)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9339
Ha az As-ekben nincs naplózás, akkor utólag hogy szokták megállapítani, hogy "a gépjármű a fénysorompó tilos jelzése ellenére hajtott a sínekre"?
Előzmény: aruzsi (9338)
aruzsi Creative Commons License 2009.02.03 0 0 9338
Valóban, AS van, de nem jellemző.
Előzmény: V46 021 (9337)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!