Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.02.02 0 0 23062
az is elképzelhető, hogy 2006-os szoftver ez........  igo klón az biztos. lehet , hogy jó hozzá....
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.02 0 0 23061

Igen! vbandit-nak igaza van.

Cydle szoftver fut rajta... ez egy igo klón. Nekem tökéletesen működött évek óta, csak hülye fejjel letöröltem véletkenül a hungary file-t.....  

 

próbáltam más file-okat, de nem kompatibilis vele.......

 

azért reménykedtem, hogy itt ceed-es kollegák közül valakinek biztos van ez a fajta szoftvere, mert minden kia-hoz adtak anno ilyen gps-t.......

 

hátha.....   bizakodom :)

 

köszi a segítségeteket..... 

Előzmény: drq (23059)
vbandit Creative Commons License 2009.02.02 0 0 23060
Sajnos ez egy hyundai eletronics készülék Pontus márka névvel és csak a saját navi szoftvere fut rajta,ill még nem iskerült feltörnie senkinek:((

Nekem 3 hónap után elromlott,sehol sem tudták megjavítani,ugyhogy elajándékoztam mindenestül,papir nehezéknek jó csak...
pedig valahol megvolt a cd-je, a mulkori kérés után kerestem is , de nem találtam,pedig odaadtam volna szivesen!!!
Előzmény: drq (23059)
drq Creative Commons License 2009.02.02 0 0 23059
Milyen navigációs szoftver fut a gépeden?
Tööbféle szoftver létezik, különböző térképfájl típusokkal.
Ha Igo 8, vagy 2006, akkor tudok segíteni.

Előzmény: Törölt nick (23058)
Törölt nick Creative Commons License 2009.02.02 0 0 23058

Sziasztok!

 

Mégegyszer kérném a segítségeteket......   A Pontus Cydle  GPS-hez kérném, hogy valamelyikőtök küldje meg nekem a hungary file-t a SD kártyáról......

hülye módon kitöröltem....

 

Gondolom ennyi Ceed tulaj közül csak van aki kapott egy ilyen kütyüt az autóhoz....

 

Köszönöm

 

Gábor

 

 

hg.krisztian@gmail.com

gyulabátyó Creative Commons License 2009.01.30 0 0 23057
Meg az olaszok is...Amikor megjelent a Stilo pár napra kölcsönkaptam egy demo autót.Ezalatt "csupán" egy ASR-failure-t és egy ABS-failure-t bírt produkálni:( Mondtam is a kereskedőnek,hogy atomkraft nein,danke! A legendás BOSCH megbízhatatlanságáról több fórumon is lehet olvasni.Szakmámból eredően-RTV műszerész vagyok-van némi tapasztalatom az elektronikában és változatlanul állítom,hogy csak a japánok és a koreaiak készítenek normális holmikat.A régen híres európai gyártók sajna egyre több hibát produkálnak.
Előzmény: Törölt nick (23055)
GregHozta Creative Commons License 2009.01.30 0 0 23056
Ez így igaz.
Az ex-Xsaramban is Bosch ABS volt... egyedül a kilométerórán olvastam Sagem feliratot.
6év alatt pedig egyetlen meghibásodásom volt. A légzsák visszajelzője időnként elkezdett világítani... majd kiderült, az ülés alatti csatlakozó oxidálódott el, és amiatt világított. (de ez szériahiba volt)
Előzmény: Törölt nick (23054)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23055
A Francia gyártók abban hibáztak az elmúlt tíz évben, hogy az alacsonyabb ár érdekében a szart is átvették a németektől.
Előzmény: gyulabátyó (23051)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23054
A francia autókban is német az elektronika (Bosch, Siemens)

Mellesleg a Ceed egyik gyenge pontja a Siemens rádió.
Előzmény: gyulabátyó (23051)
vlevi Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23053
Most miért bántod a francia elektronikát? A Sagem gyújtótrafó ismereteim szerint egész megbízhatóan működött :)
Előzmény: gyulabátyó (23051)
vbandit Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23052
Az olasz se sokkal jobb,amikor kijött az uj grande punto, a klub 80 % a szervizben volt...
Előzmény: gyulabátyó (23051)
gyulabátyó Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23051
A franciák soha semmilyen elektronikát nem tudtak gyártani. A gyári Pug rally autókban is Marelli a computer...
Előzmény: Törölt nick (23050)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23050
Ez a lista a mechanikus meghibásodásról szól. A franciák az elektromos hibáikról híresek.
Előzmény: Cibet (23049)
Cibet Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23049
Hmm. A Citroen a 10. helyen?! Miközben sok egymástól független forrás szerint is a legmegbízhatatlanabb autók közé tartozik. Nem tudom kinek higgyek...

Előzmény: Törölt nick (23048)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23048
Ez egy másik lista.
A mazda első helye itt is megvan.
A felmérést készítő cég a világ legnagyobb garancia biztosításokkal foglakozó cége.
A gyári garancia után biztosítási alapon nyújt garanciát. Neki életbevágó, hogy ismerje az autók megbízhatóságát hiszen ennek alapján lövi be a biztosítási díjakat. Másrészt a káresemények (azaz meghibásodások) alapján pontosan tudja, hogy melyik márka hányszor romlott el a biztosítási időszak alatt.

http://www.a5.hu/cikkek/1/19211.shtml
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23047
Az hogy az ember miben hisz az vallási kérdés. Ebben én nem is vitatkoznék.
Csupán idéztem a cikkből amely csak abban az egy idézetben három olyan állítást tesz ami nyilvánvalóan nem lehet igaz. Olyan autókra amelyeket az adott korhoz képes már előtte 8-10 évvel sem gyártottak.
Hogyan lehet sereghajtó 2008 ban a 6-7 évesek között a Skoda Favorit amikor 1994 szeptemberéig gyártották? Ergo a legutólsó darab is legalább 14 éves. Ugyanez igaz a Kocka Ibiza és 2CV esetében is.
Előzmény: sysNet (23037)
gyulabátyó Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23046
Bezony-bezony! Bár tovább lehetne még kekeckedni azzal is,hogy ki mennyire GAZDÁJA az autónak.Lehet szervizbe vinni izzócserére,ablakmosó-folyadék töltésre is az autót és máris romlik a statisztika. Vagy pl 10 szervizelt autóból mondjuk 4-et agyatlan ügynök hajt és 20e km után csutkára kopott fék és szétütött futómű a hibalista.Okosok rögtön levonják a következtetést:gyorsan kopó fék,gyenge futómű.Holott nem az autó hibás hanem a vezetője.
Előzmény: Törölt nick (23045)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23045
na most nézem én is! Bitte danke! ez a lista szart sem ér! ez arról szól, hogy melyik autós réteg tulajai milyen állapotban vitték oda a kocsikat vizsgáztatni! muhaha! ide szerviz-es lista kell vagy útközben lerohadtak száma statisztikailag! így ez egy szép papír csak! und tschüss!
Előzmény: gyulabátyó (23042)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23044
na ez a másik! ha elgurulok vele a szervizig és csak ott cserétetek akkor mivan? abból lesz a statisztika!  az úton ne hagyjon cserbe sosem! a másik, meg hogy a mai autók közül csak a rio, meg a sorrento képviseli a kia-t! és nem is rossz helyeken! ha megnézem milyen más tipusok előtt végeztek, akkor meg pláne nincs szégyenkezni valója!
Előzmény: gyulabátyó (23042)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23043

én megvárnám a 2008-as ADAC listát. Abból ugyanis világosan kiderül melyik tipushoz mennyiszer mentek a sárga angyalok! Persze ez a lista súlyozott, mert különben nem lenne értelme! hiszen egyes tipusok nagyobb számban vannak az utakon!

 

nemrég olvastam egy német fórumon : "mai kia-k sokkal jobbak mint az opelok zum beispiel"

Előzmény: jezol (23041)
gyulabátyó Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23042
Rögtön a cikk elején van egy fontos mondat,hogy a műszaki vizsgák tapasztalataiból készült ez az értékelés.Ebből pedig -súldigung bitte-nem lehet megállapítani,hogy milyen megbízható egy adott autó.Ha pl.odamész műszakizni kiégett izzóval,aszimmetrikusan fogó fékkel az bizony kirúgást jelent.Ettől még lehet jó konstrukció az autó,csak a felkészítése volt hiányos.Szervíz tapasztalatokból és sága angyalos véleményekből inkább lehet reális képet festeni.Szerintem...
Előzmény: sysNet (23030)
jezol Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23041
Tekinsd egy pozitív dolognak, hogy végignézhettél egy szép táblázatot és tudod mostmár azt amit addig esetleg nem.. :)

Előzmény: Törölt nick (23038)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23040

vagy nézzük meg az ADAC Pannenstatistik listájában! pl 2007. sajnos egyedül csak a picanto van benne! ami ugyan olyan szarul szerepelt mint ezek itt. ebből sem tudok semmilyen következtetést levonni!

 

  • Kia Picanto (Kleinwagen)
  • Fiat Stilo (Bild) (Untere Mittelklasse)
  • Remault Laguna (Mittelklasse)
  • Volvo S60/ S70/ S80/ V70 (Obere Mittelklasse/ Oberklasse) 
  • Peugeot 206 CC (Sportwagen/Cabrios)
  • Nissan X-TRAIL (Geländewagen)
  • Ford C-Max (Kleine Vans)
  • Ford Galaxy (Große Vans)
  • Előzmény: sysNet (23037)
    Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23039

    pl sorrento

     

    52

    Kia Sorento

    4,4

     

    olyanokat előz meg ezen a listán mint a volvo s40, bmw3 stb stb! minden márkának vannak elszórva rajta autói! jó a carnival tényleg a legvégén kullog!

    Előzmény: sysNet (23037)
    Törölt nick Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23038
    megnéztem! az első 3évet! A sorrento meg a rio jó helyen van, csak a carnival éktelenkedik ott a végén! ebből most milyen tanulságot kell levonni?
    Előzmény: sysNet (23037)
    sysNet Creative Commons License 2009.01.29 0 0 23037
    Nem tudom... Én mégis csak a TÜV nek jobban hiszek mint neked: NAGYKIA
    Különben a ceed még nincs is benne, de ahogy a KIA áll...
    Előzmény: Törölt nick (23034)
    GregHozta Creative Commons License 2009.01.28 0 0 23036
    A legutolsó hivatalos álláspont a következő:

    "A kezelési kézikönyvekben mindig az aktuális álláspontnak megfelelő intervallumok voltak feltüntetve, az ügyfélnek az alapján kellene elvégeznie a karbantartásokat.

    Időközben a KIA kiadott egy Egységes Karbantartási táblázatot Európára, amely alapján az összes európai szerviz ellenőrzi illetve cseréli az karbantartási tételeket. Ez a lista 60e km-es csereperiódust ír elő a cee'd dízeljeire. Ugyanakkor a 60e km csereperiódust előíró kezelési könyv is megjegyzi a csillagos részben, hogy "amennyiben indítási ill. üzemanyag ellátási gondok merülnek fel, csere"!

    Ugyan a Kia egységesítésre törekszik, sajnos azonban a magyar gázolajok minősége nem egyenrangú pl. egy Németországban forgalmazott gázolaj minőségével. Ezért a meghibásodásokat, "indítási nehézségeket" esetleges útszéli leállást -és ezzel az esetleges kellemetlenségeket- megelőzve a KMH kéri minden szervizét, hogy minden karbantartásnál (20e kilométerenként) ajánlja fel a tüzelőanyagszűrő cseréjét!"
    Előzmény: Nokedli 45 (23029)
    Soldato Creative Commons License 2009.01.28 0 0 23035
    Inkább ezt a cikket olvasom.
    (a pár napja linkelt cikk folytatása, abból a magazinból pdf-ben)
    Előzmény: sysNet (23030)
    Törölt nick Creative Commons License 2009.01.28 0 0 23034
    Idézet a cikkből:

    "A Skoda Favorit a 6-7, a kocka SEAT Ibiza a 8-9 évesek között múlta alul az összes többi autót. A 9-11 éves korosztályban a Citroën 2CV zárta a sort."

    Azt mondjátok meg, hogy honnan vettek 6-7 éves Skoda Favoritot (1994-ig gyártották)
    8-9 éves kocka Seat Ibiza-t (1993.ig gyártották)
    9-11 éves 2CV-t (1990ig gyártva).

    Ezek után mennyire vehetjük komolyan a leírtakat?
    Előzmény: sysNet (23030)
    Törölt nick Creative Commons License 2009.01.28 0 0 23033
    Pontosan a Suzuki esete mutatja a lista hitelességét. Sok minden rosszat mondhatunk a Suzukiról de azt nem igazán, hogy kifejezetten megbízhatatlan.
    Előzmény: sysNet (23030)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!