|
.BPO-346.
2009.01.20
|
|
0 0
11572
|
122:
F1: 08-51
F2: 19-62
F3: 17-69
F4: 08-56
126/126A:
F1: 03-46--> Reggel elhagyta a kóboráram, és 1 körét 03-50 vitte, majd visszaállt:(((
F2: JUX-022
F3: 03-44
F4: 06-37 |
BPI-553
2009.01.20
|
|
0 0
11570
|
93: 15-39, 15-51, 16-12, 16-66 136E: R-714, R-749, 17-01, 17-02, 17-75, 19-57 166: 15-55, 01-17 (du.) 182: 12-61, 15-40, 15-56, 15-58, 15-64, 16-16, 16-41, 01-17 (reggel), 01-62, 02-18, 02-50 183: 01-97 184: 15-31, 15-46, 02-22, 02-48, 02-54 193E: 06-15, 16-49 198: 15-62, 15-63, 16-23, 01-06, 01-09, 01-20, 03-47 217: 00-50, 02-62 217E: 16-15, 06-59 254E: 15-52, 03-39 266: 15-54, 00-95 282E/284E: 15-21, 15-41, 15-48, 15-49, 15-66, 16-11, 16-26, 16-47, 01-85, 03-06 T: 12-04 (7:38-kor a szarvas csárda téren a 217-es vonalán haladva, 10:30-kor és 11:24-kor pedig Kispest, Vilanytelepnél, mintkét alkalommal a sorompó felé mentek.) G: 18-35 (Negyed 11 körül Kispest, Villanytelepnél Dél-pest felé) |
Dr.V.ker.
2009.01.20
|
|
0 0
11567
|
Üdv!
Mai adagocska:
118: 03-27, 06-54, 12-21, 12-71
134: 03-30
137: 03-72
218: 08-79, 17-23 :)) , FKU-930
237: 06vagy08-93, 08-99, 14-00 |
BPI-791
2009.01.20
|
|
0 0
11566
|
Igen pontosan ezen a buszon ültem és pont ekkor.A csukló utáni első üveg mögött vagyok.(nem látszik túlságosan)
Más:
32:00-17,00-30,08-37,17-12,18-01,19-94,FKU-926
45:00-20
67:01-48
68:17-48,00-24
85:FLR-738,18-10,18-18,18-34,18-49
85E:08-30,17-67,17-87,18-00,18-20,18-29,18-50,19-66
93:16-12,16-66
97E:19-24,FJX-195
100:06-46
117:00-46
136E:FLR-714,FLR-749,05-74,19-57,17-01(?),17-02
151:19-48
161:19-04,19-06,19-07,05-67
162A:10-09
168E:01-63,10-07
169E:18-09,18-53
193E:16-28,16-49
261E:17-99
276E:03-73,15-53 |
Előzmény: BPI-553 (11563)
|
BPI-779
2009.01.20
|
|
0 0
11564
|
Na akkor megkezdem a mai folyamot egy durván 1 órás megfigyelés eredményével :D
23: 17-85, 17-88, 18-05, 18-12, 18-23, 19-65 35: 02-15, 02-20, 02-30, 02-40, 02-51, 05-34 36: 08-11, 17-47, 17-55, 17-61, 17-65, 17-77, 17-96, 18-03 119: 15-24 148: 05-40, 05-45, 05-75, 05-76, 08-71, 11-34, 19-10, 19-43, 19-54, 19-60 151: 05-73, 19-48, FLR-710, FLR-711, FLR-719, FLR-724 166: 15-33, 16-32 |
daveszka
2009.01.19
|
|
0 0
11554
|
kieg.
20E:O880,KWZ217 25:O653,I290 96/296:I820,KTK299 104/204:O340,350 120:O649 196/196A:I174,771,809,987,O464,471,863,818,U934,942 220:JUX017
|
Előzmény: MBen (11520)
|
MBen
2009.01.19
|
|
0 0
11551
|
20E: 08-80, KWY-463, KWZ-217.
25: 12-90.
104: 03-40.
120: 06-49.
121: 01-75.
147: JUX-015.
220: JUX-017. |
Előzmény: MBen (11520)
|
BPO 662
2009.01.19
|
|
0 0
11543
|
+57: 12-64
Állítólag megcsinálják 03-15-öt. (nem hivatalos.) |
|
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!
|