Én itt dolgozom a METEOR ban :)) Amikor szeptemberbe néztem még 16 500FT volt ez a lápát... Jövőhéten kiprobálom ha érdemes... Várom a tapasztalatokat,mert most nekem 40eKm környékén gyakorlatilag nem töröl a lapátok közepe... Aki az ablakmosot tervezte,azt is elküldeném a smart tervezoi gárdájába,mert 80-90 körül már semmi értelme spriccelni csak rosszabb lesz!:((
nekem a gyári így 27.000km után nagyon visszahúz pályán, főleg így télen szar, amikor 5 percenként rákel sprickolni mert összeprüszkölik az előtted haladók!
amint kijutsz autopalyara, pliz probald ki, ha nem esik csak spriccelj ra a mosoval, abbol mar laccik hogy visszahuzza a vizet vagy nem. aztan szamolj be itt a forumon...
Tudna valaki nyilatkozni-akinek már van-, hogy hogyan muzsikál a benyásokban a KORMÁNYRÓL vezérelhető tempomat? Mennyiért szerelték be, hol, kb mennyi idő alatt?
Mint potenciális Kia Ceed vásárló kérdezném tőletek, hogy van -e esetleg vkinek infója a Frédi-Béni kereskedésben található használt gépekről pl. . Tudom, hogy tesztautók (vagy ki tudja mi az előéletük), és így azért vigyázni kell velük, de szívesen vennék bármilyen infót/véleményt tőletek.
Jó régen nem írtam már a fórumra és olvasni sem volt időm, viszont látom mostanság pont egy engem foglalkoztató témáról van szó. A járgányba most van 43.000 km és biza elég régóta kínlódom az ablaktörlővel nos és persze ahogy Murphy mondaná természetesen a vezető oldali lapátom nem hogy csíkoz, de kb egy 6-7 cm-es sávot egyáltalán nem töröl. Én is érdeklődtem már ez ügyben egy kollégám mondta mikor méltatlankodtam a gyors kopás miatt, hogy , hogy nem az évek száma a lényeg, csak 2 éves a kocsi, hanem a megtett km amiben van is logika! Szóval akkor van nyugvópont lapát ügyben, mert gagyit és sem vennék, viszont 8000 ezret se adnék a semmivel sem jobbért!