Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

speter35 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 46

Szia Dömdödöm! szeretnék neked egy párkérdést feltenni a gaz69-eddel kapcsolatban légyszives irj egy email cimet,vagy tel.számot.köszi

DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.30 0 0 45
Előzmény: Jawa lovas (42)
DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.30 0 0 44
Nem álnék ki a 66 al.
Előzmény: Jawa lovas (42)
epotushin Creative Commons License 2008.12.29 0 0 43
Üdv mindenkinek!
Hallgató vagyok a BME-n, egyik TDK munkám megírásában kérném segítségeteket. Az alábbi linkre kattintva: http://www.mysurvs.com/survey/211144118/ kitölthettek egy nagyon rövid kérdőívet a témámban. Ezerszer köszönöm, ha segítetek.
Jawa lovas Creative Commons License 2008.12.28 0 0 42
1

Sziasztok!

Egy kép a GAZ66-om ról!
DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.28 0 0 41
Sziastok,tudna valaki egy pörisebb oldalt ajánlani?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.12 0 0 40
Egyelőre még árlista szinten érdeklődöm, nem rajta áll a döntés, viszont ha esetleg tudnál adni valami tájékoztatást nagyjából milyen számokba gondolkodjunk annak örülnék!:)

Hova írhatok egy emilt?

köszönet!
Előzmény: Jawa lovas (39)
Jawa lovas Creative Commons License 2008.12.10 0 0 39
Szia! Például nálam!!!
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 38
Sziasztok!Teljesen új vagyok még itt a fórumba, ezért bocsánat, ha olyat kérdezek amelyek már mások számára evidensek.

Az iránt érdeklődöm, hogy hol lehet UAZ alkatrészekhez(eredeti és nem utángyárott) hozzájutni?

Műfaterom bevásárolt három-négy honvédségivel, de ugyan jól mennek, viszont ülés plusz ilyen-olyan burkolati elemek már hiányoznak..:(

Előre is köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.05 0 0 37
A tömítés cserélye...
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.05 0 0 36