Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

speter35 Creative Commons License 2009.01.07 0 0 46

Szia Dömdödöm! szeretnék neked egy párkérdést feltenni a gaz69-eddel kapcsolatban légyszives irj egy email cimet,vagy tel.számot.köszi

DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.30 0 0 45
Előzmény: Jawa lovas (42)
DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.30 0 0 44
Nem álnék ki a 66 al.
Előzmény: Jawa lovas (42)
epotushin Creative Commons License 2008.12.29 0 0 43
Üdv mindenkinek!
Hallgató vagyok a BME-n, egyik TDK munkám megírásában kérném segítségeteket. Az alábbi linkre kattintva: http://www.mysurvs.com/survey/211144118/ kitölthettek egy nagyon rövid kérdőívet a témámban. Ezerszer köszönöm, ha segítetek.
Jawa lovas Creative Commons License 2008.12.28 0 0 42
1

Sziasztok!

Egy kép a GAZ66-om ról!
DÖMDÖDÖM! Creative Commons License 2008.12.28 0 0 41
Sziastok,tudna valaki egy pörisebb oldalt ajánlani?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.12 0 0 40
Egyelőre még árlista szinten érdeklődöm, nem rajta áll a döntés, viszont ha esetleg tudnál adni valami tájékoztatást nagyjából milyen számokba gondolkodjunk annak örülnék!:)

Hova írhatok egy emilt?

köszönet!
Előzmény: Jawa lovas (39)
Jawa lovas Creative Commons License 2008.12.10 0 0 39
Szia! Például nálam!!!
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 38
Sziasztok!Teljesen új vagyok még itt a fórumba, ezért bocsánat, ha olyat kérdezek amelyek már mások számára evidensek.

Az iránt érdeklődöm, hogy hol lehet UAZ alkatrészekhez(eredeti és nem utángyárott) hozzájutni?

Műfaterom bevásárolt három-négy honvédségivel, de ugyan jól mennek, viszont ülés plusz ilyen-olyan burkolati elemek már hiányoznak..:(

Előre is köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.05 0 0 37
A tömítés cserélye...
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.05 0 0 36
Szisztok még nagyon zöld fülü vagyok ezért tanácsra lenne szükségem, van egy dobozos uazom s a hátsó kerék közepénél szivárog az olaj gondolom az mi a hídban hajtómű olaj, s azt szertném tudni sokból megy-e ki ennek a cseerélye? előre is köszönöm a válaszokat. üdv: Pisti
balázs62 Creative Commons License 2008.07.26 0 0 35
Sziasztok
Uaz 452 platóshoz kuplungot keresek kompleten.Elfogadható áron.Vagy cserélek villany motrokért 220/380,
Elérhetőségem:
balazs62a@citromail.hu
Előzmény: haflinger (34)
haflinger Creative Commons License 2008.07.26 0 0 34
Hát nem éppen a legpörgősebb topikra sikerült ráakadnod, elég nagy csend honol az utóbbi hónapokban :-( Már éppen javasolni akartam, hogy inkább az UAZ-os topikban érdeklődj, de látom belőlük már régebben kiábrándultál. Lehet, hogy nem is nagyon tudnának válaszolni, hiszen szinte mindenki más motort épített be. Így inkább a Volgás fórumot ajánlanám figyelmedbe:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043757

És ha már erre járok, teszek be egy képet a régi céges UAZ-omról, meg két GAZdyt, amit a közelmúltban láttam.
(sajnos a kérdésedre nem tudok válaszolni, én csak hajtani és tönkretenni tudtam az UAZt, a javításra megvoltak a szakemberek :-)

Előzmény: Hornok Péter (33)
Hornok Péter Creative Commons License 2008.07.24 0 0 33

Kedves Kollégák!

 

Szeretnék egy telefonszámot kérni olyan kollégától aki Uaz- motorban otthon van a vezérlést szeretnénk összerakni a bakelitkereket a főtengely-fogaskerékkel kérdés,hogy a vezérműfogaskereket el kell e forgatni a főtengelyhez képest vagy csak a két pontot kell összerakni?

FONTOS LENNE!!!

juhh Creative Commons License 2008.05.08 0 0 32
pár darab saját kép:
PAS-001 Creative Commons License 2008.03.21 0 0 31

Ma fotóztam mindkettőt.

Katt ide:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9172361

uazlajos Creative Commons License 2008.03.17 0 0 30
Sziasztok!
Ha valaki tud segítesen nekem UAZ erősített kuplungtárcsára lenne szükségem!
Tel :0630/272-73-13 pali.erzsi@freemail.hu
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.25 0 0 29
Kedvcsinálónak:Kamaz nyergesKamaz nyerges - ez már az új változat!Kamaz nyerges tankkal a hátánKamaz dömperKamaz szippantós 10 köbös tartállyalKamaz világoskékKamaz 5410Kamaz4tengelyes Kamaz dömperKamaz konténeresKamaz 5511Kamaz - ez szokta megnyerni a DakartKamaz tűzoltóKamaz ponyvásLadaUaz 452Uaz 469Uaz-os képeslap a modellauto.hu-rólLada Niva papírmodellZil 157Zil dobozos
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.15 0 0 28
Az Uaz szerintem még gyorsabb is, mint a Skoda 1203. Tudod miért nincsenek orosz gépek európai katalógusban? Mert a sok pöcs semminek nézi az orosz járgányokat és még autószámba sem veszi őket! Persze azt nem veszik észre, hogy a szaros rönó trafik vagy fiat dukató szibériának a látványától is meghalna!
Előzmény: puntik (27)
puntik Creative Commons License 2006.10.15 0 0 27
sziasztok-nekem csakis a itt gyartott dolgok vannak--gondolom a kerekpartolkezdve-favorit-verseny-eska-camping-babetta-kismotor-jawa350-638-as nagymotor,favorit-fabia -kocsik teherkocsim nincs ezek voltak a hadseregbe-813 tatra-ig.skoda 1203 as is volt ebbol camp kocsit akartam csinalni csak oszt abbamaradt agyar is megszunt itt volt trnavan-15-20 perc kocsival.alkatresz ellatas mart csak itt ott van.Gyari orginal megszunt.az uaz-t ha osszehasonlitjuk a skoda 1203 -al csak annyit hogy van ilyen euro katalogusom hol a europaban gyartott minibusok vannak az oroszo gepek rol emlites sincs mit a vw-vagy a reimo-adott ki.az uaz mikrobus amaga nemebe az ottani utakra epp megfelel.Hideg inditas startolast ateltunk mi is a hadseregben.Ha meg benn voltal a kaszarnyaba ott szet volt vezetve ilyen -aps-ka mi 220v-rol- 6v-8v-12v-24v.Ezt ha rakapcsoltad szettforgatta majd kirepult a motor,a kocsibol.Rosszabb volt ha kint a terepen dombok kozott ,ott ilyen eter ampulkat pumpaltal a szivotorokba mi jobban eg mind a nafta,igy hamar attekerte a motrot.azt ilyen let-lampaval melegitettuk a olaj teknot.ez tobbnyire a praga v3s-en volt.azt volt attcsinalva motor levego start-kompresszor ami a motoron volt ilyen magas nyomasu tartalyt felnyomatott,azt egy szelepen keresztul fujt a motorba a dugokra.Ha ujsagpapirral probaltad a szivotorokhoz naha egett a egeszmotorhaz.errol akarom meg mondani az oroszok-startoltaka zilt-benzint ,huzattak egy rajta ult a motoron,es uvegbol ontotte a benzint ahogy visszalott a karburator uveg kiesett a kezebol begurult a tobbi ott allo kocsi ala, azt lattatok volna azt a futkosast,meg tartalykocsik teli benzinnel.SZerencsere azt nem lett semmi -mi is ott voltunk hisz akkor barati sereg volt,lett volna tuzijatek.udv-puntik--CSEHSZLOVAKIA--
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.15 0 0 26
Figyelmetekbe ajánlom a Robur topicomat! Sajnos nagyon elhagyatott hely:-((
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.15 0 0 25
Erről van szó, a katonaságban azért nem sokat törődtek az autókkal. Hogyha összehasonlítunk egy Skoda 1203-ast és egy Uaz kisbuszt, minden tekintetben az Uaz nyer!
Előzmény: Riff-Raff (24)
Riff-Raff Creative Commons License 2006.10.15 0 0 24

Azért sok múlhat azon is, milyen kezekben vannak azok a masinák.

Én egyszer egy Szibériában forgatott dokumentumfilmben láttam, ahogy egyik reggel beindították a dobozos UAZ-okat. Reggel -40 fok volt, a kocsik egész éjjel a szabad ég alatt álltak, és mivel az akkumulátorok ilyen hidegben gyengék voltak, a sofõrök kézzel bekurblizták a kocsikat. Be is indultak simán. Csak a kerékagyakat meg a hidakat melengették egy kicsit a tûzbõl kivett égõ fadarabokkal.

Előzmény: puntik (22)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.15 0 0 23
Elképzelhető, hogy a Zil nem az orosz autógyártás csúcsa, de egy Ifánál erősebb és jobb, csak hát a tulajok nem szerették ahogy zabálta a benzint. Én nem a Zilt dicsértem, hanem az orosz autókat. A legtöbbet úgy koppintották vagy segélyként kapták és modernizálták - visszafelé. Erre példa az, hogy nem a lengyelek raktak a Nagypolszkira hátra tárcsaféket, hanem az oroszok szereltek hátra a Zsigára dobféket, mert a Fiat, amiből lett a Nagypolák és a Zsiguli, négy tárcsafékes volt, de az oroszok gondolták legyen a tajgán is könnyen javítható meg ilyenek, hátra inkább dobféket raktak. Állítólag emeltek is a hasmagasságán. Az egyszerűség volt a lényeg, a könnyű javíthatóság, és bármilyen disznóólakkal mentek, akkor hogyan szállták meg Csehszlovákiát??? Sokan járnak itt magyarban is Ladákkal még mindig, gazdagabbak is főleg faluhelyen ugyanis azért hogy kimenjenek a szőlőjükbe nem vesznek Quattrót - lehet hogy nem is lenne pénzük. Ezért járnak falun Skodákkal, Ladákkal, Wartburgokkal, Trabantokkal, van akinek Barkasa van. Most nemcsak az orosz autóipart dicsértem, hanem az egész keleti blokk autóit.
Előzmény: puntik (22)
puntik Creative Commons License 2006.10.15 0 0 22
SZIA.--KEDVES ONGYOLOM--1968-OTA ITT MARADTAK AZ OROSZOK A KATONAK--A TECHNIKAJUKKAL MIT MAR ELHORDTAK INNEN  VAGY TOBBSEGE A SZEMETTELEPEN VEGEZTE.AKKOR MEG KISGYEREK KOROMBA 1968-AZ IDOSSEBBEK IS CSODALTAK MIFELE TECHNIKA--HOGY DISZNOOLAK KEREKEKEN AMIVEL A HIRES HADSEREG AKKOR MEGSZALLT BENNUNKET.ELMULT PAR EV AZT MI IS KATONANAK MENTUNK A MEG MEGOSZTOTT EUROPABAN.A Z AKKORI MEG NYUGATNEMET-CSEHSZLOVAK HATAR-EZ OLYAN LEHETETT MINT NEKTEK AZ OSZTRAK-MAGYAR HATAR NEM TUDOM MENNYIRE EMLEKSZEL MEG A HIDEGHABORUS EVEKRE. ITT NALUNK EZ A-SUMAVA- HEGYSEG A KET ORSZAG HATARAN HOL TELEN NEM VOLT RIKASAG -30C HIDEG.AKKOR ITT VOLTUN MI A PRAGA-S5T-PRAGA V3S-TATRA-111-KESOBB 138-148-813KOCSIKKAL.ES ITT VOLTAK A ZIL-JEIKKEL.UGY HOGY -KET EVET 730 NAPOT EGYMAS MELLET A MIT LATTAM TAPASZTALTAM EZEKROL A--ZIL-EKROL AMIT IRTAL AZ CSAK MESE ESTI MESE GYEREKEKNEK OLYANOK NAK AKIKET MEG EL LEHET SZEDITENI OLYAN HULYESEGEKKEL MIT IRTAL ES DICSERED A ZILT EN EZT MAR KEDVES BARATOM A VELUK ATELT IDO UTAN MART NEM ESZEM MEG.HIHETETLEN SZAMOMRAU UDV-PUNTIK--CSEHSZLOVAKIA-
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.14 0 0 21

Kedves puntik!

 

Az orosz autók a saját nemükben utolérhetetlenek. Ahova tervezték őket, abban semmiféle Tatra, Praga, sőt, Man vagy Scania sem érhet a nyomukba! Verhetetlenül egyszerűek, hogy az autós a tajga közepén távol a civilizációtól is meg tudja könnyedén javítani. Bármilyen hidegben elindulnak (már ahol autó elindul) még a dízelek is. Nemcsak azért nagy Oroszországban a Ladákra még ma is a kereslet, mert nemtellikjobbra avagy csakilyetárulnak, hanem mert Szibériában egy Lada még elmegya hidegben a roszz úton (már ha van ott út), de egy hasonló új nyugati csoda ezt nembiztos hogy megtenné. Igénytelenek, olcsón és könnyen szerelhetők, olyan lemezek vannak a személyautókban is, mint egy Ifában, és nem sajnálják őket. És még azt is meg kell említeni, hogy a legtöbb akár 60 éves konstrukció.

 

Üdv:

Öngyölöm-Böngyölöm

Előzmény: puntik (20)
puntik Creative Commons License 2006.10.14 0 0 20
sziasztok--voltak csak ezek a zil ek otromba kocsik itt csehszlovakiaba a volt szovjet hadseregben voltak katonai eveim alatt megismertem oket.csak a oroszoknak voltak nekunk nem halaistennek a praga v3s-nek a nyomaba se lephet pedig az egyszeru mechanikus epitmeny volt meg 1956-tol a tatrat-mart nem is mondom.ideje hogy elhordtak innen ezt a szemetet.meg hogy katonai kocsi -vegen tengeralattjaro lett belole-udv..puntik--CSEHSZLOVAKIA--
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.13 0 0 19

Erre gondolok:

Zil

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akkor már megemlékezhetünk a rendes Zilről is, ami nem összkerekes, de mindenesetre autó, ezért ráillik a honlapodra:

Zil teknőplatósEz is a rendes utcai Zil, de 3 tengelye van és ballonos kereke - 6x6???
Előzmény: Öngyölöm-Böngyölöm (17)
Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.13 0 0 17
Hogy ha már egy olyan honlapot csinálsz, ami nagyrészt az összkerékhajtásról szól, ne felejts képet keresni a 6x6-os 3tengelyes katonai Zilről!
Előzmény: Törölt nick (16)
PeterGee Creative Commons License 2006.08.10 0 0 15
Üdv.

Még vannak alkatrészek?
Váltó érdekelne.

gasparovics@gmail.com

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!