Sziasztok !! Egy kérést postázok, "KRUPPI TIBOR " jelentkezését a club talira,valami miatt nem tud a netre feljutni,ezért kérte meg szerény személyemet,hogy jelentsem be őt...
Miért 2862? Ezt a gépet Ludmillának vagy nagy Szergejnek nevezik, ezért elfér egy-két mozdony a mi Szergejeink között 62-es sorozatként. A MÁV be akarta vezetni pár éve a számitógépes pályaszám rendszert a mozdonyoknál is. Az M62-esek a következő psz-kat kapták volna: M62 000-099 - 2062, M62 100-199 - 2162, M62 200-273 - 2262 a remotok a 2362, a szélesek a 2562. A Gysev gépeken elvileg a 2962 lett volna. A hozzászólásodban emlitetted, hogy a 2862 létező gép lenne? Szerintem a kék Szergejekre gondoltál, de az 40 62-esek. Tehát szabadon maradt a 2462, 2662, 2762 és 2862. Vagy a mostani aktuális pályaszám az M62 801 és 802 lenne.
Mivel a személykocsiknál is létezik ilyen, hogy a középszámcsoport más-más típusú vagonoknál úgyanaz. Például: 21-91 000 = GOSA, 21-91 100 = CAF, 21-91 300 = DWA.
Amúgy a gép tetszett ebben a festési variációban? Jó lett volna a MÁV vonalain ilyen gépeket látni?
Zárlat nem zárlat minden esetben (itt az adott esetben nem). Nem a klasszikus értelemben vett zárlatrol van itt szo, csak némi "bitverekedésröl", amire a hurok modul reagál. Természetesen a müködö pályán ebböl nem veszel észre semmit mert annyira gyorsan reagálnak az áramkörök. (ellentétben az analoggal, ahol a zárlatra meglehetösen késön vagy soha nem reagálnak).
A hurokmodul nem alkalmas az analog pálya vezérlésére.
Kösz! Őrület! :-)) A Pályán üzemelő modellek sem vesznek a pillanatnyi zárlatból észre semmit? lassulás, rándulás? Analógban is üzemeltethető ezzel a modullal a hurok vágány?
Sehogy és semmi nem fogja vezérelni, magától tud mindent. Készül a műhelyben is ilyen, jelenleg kínlódom össze a NYÁK tervet. Lényege, áramfogyasztást érzékel a sínben. Egy potival beállítható az érzékenysége, és amint elkezdene a zárlati áram folyni a fordított polarítás miatt, máris átvált. nem gegy túl bonyolulut valami, csak valami rendes, és főleg gyors komparátor kell hozzá, meg némi zavarvédelem, hogy minden lükeségre nem kapcsolgasson. Maga a kütyü, sokkal gyorsabban vált, mint ahogyan működése lépne az erősítő zárlatvédelme. Ugyanis jól megtervezett elektronika esetében a zárlati áram felfutásakor még az előtt kapcsol is, megszűntetve a fordított polaritás miatti zárlatot, hogy a magában az erősítőben lévő védelem ingerküszöbe maitt az erősítő kapcsolna le.
Igyekszem hamar odaérni. Dilikört megoldjuk, már John Dokival is beszéltem erről. Talán őt jobban útba tudom ejteni, így átadom neki, aztán lehet szerelni.
Nagyon sajnálom és remélem, hogy mindenképpen itt leszel a Találkozón, ha rövidebb időre is, tudod, úgysem tudjuk 19.00-kor abbahagyni. Nélküled sem azigazi... ( Sajnos most tényleg nem jó máskor :( )
Fotózni most én is fogok, be kell vetni a Jézuska által hozott új Canon -t.
Dilikör ügyben találkozzunk és átveszem vagy, ami még jobb lenne: előző nap vagy aznap délelőtt itt összeraknánk és nálam maradna a kulcs. A bontásnál meg már Te is itt vagy.
Kösz. a jókívánságot! A Kupé meg megint szuper volt!
Ha már fantázia, akkor miért nem 2864? (hiszen a 2862-001 még működőképesen megvan. vagy nem?) Igaz eredetileg ő lett volna az M63, de ha nem erősödik meg a villamosítás, akkor sikeresen pályázott volna az M64-re, szvsz....
Küldtem emailt részedre. Sajnos a 001-es gépet már lefoglalták, arról csak az a két képen készült. Viszont készül egy második is, amiről több képem van. 2862 002-9 psz-mal. Egy kicsit eltér a festés és a feliratozás a 001-es géptől. A készülő gépről teszek fel ide is képet. Kiváncsian várok minden hozzászólást, bármilyen kritikát.
Köszi! Erre valóban nem gondoltam , hogy fordítás után az előre irány úgy is marad. A pillanatnyi zárlat pedig a jel, ez a másik ami nekem idegen. Sosem késő újat tanulni!