Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361466
automata világítás tuti nincs benne, hogy ne legyen egyszerű a tempomatot berakni.
Sőt az MIII-ba már eleve nem raknak auto gombot...
Előzmény: y42 (361463)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361465
Cd rádió az nem extra. a klíma se. a kék pöcök, az az extra. :)
Előzmény: y42 (361463)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361464

Csak a tervezőben nincs még lecserélve.

Nyilván az oldal még erősen fejlesztés alatt van.

Előzmény: dokiki (361462)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361463
Úgy tűnik, bár CD lejátszó és klíma van benne......
Előzmény: KoAn (361461)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361462
Szerintem ez még mindíg a régi,a tervezőbe a régi képe van.
Előzmény: y42 (361458)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361461
extrém fapad?
Előzmény: y42 (361459)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361460
segédszíj feszítőt nem kell meghúzni, mert automata feszítős.

nekem 90 körül van benne, és már kaki. Simán lehet az a baja az autódnak.
De egyszerű, leveszed a szíjat és reggel a beindítást meghallgatod. (én is ezt csináltam, csak ezután halt meg a csapágy :)) )

Ha leveszed a kereket, és lebontod a kerékjárati burkolatot, akkor látni a feszítő görgőjét. Anélkül hogy megmozdítanád, a porvédő kupakot lepattintod, és fújsz bele wd40-et, majd porvédő vissza. Ha másnap reggel nem nyikorog, akkor az a baj.
Előzmény: Bpapi (361456)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361459

Tévedtem!

 

Az 1,4 16v Extreme 3 610 000Ft. (klímával, de villanyablak és ködlámpa nélkül)

Előzmény: y42 (361458)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361458
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361457
Légszűrő, olajszűrő, olaj, mindenképpen. Nagy(obb) szerviz csak 5-6 éves korban esetedben, mert ha így haladsz nem lesz meg a 60e km.. Akkor km-től függetlenül cserélni illik a vezérműszíjat, és cullangjait, segédszíjat, gyertyákat(?), fékolajat, üzemanyagszűrőt, Ha megvan a szervizkönyved, (vagy a meganeklub.hu-ról asszem tölthető egy..) akkor abban is szépen le van írva.
Előzmény: PeterMII (361452)
Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361456
A segéd szíjat tavaj cserélte Stefi kb. 10 ekm -t mentem vele azóta, de a feszítő körül még lehet gond, azt csak meghúzta.
A kocsim 120 000km-t futott már, vezérműszíj készlet csere, és a Gen. Szíj csere,
74090-km nél (2006.08.28.) volt.
Előzmény: KoAn (361453)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361455
Szerintem simán döntetlen... :-)
Előzmény: KoAn (361454)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361454
Na mesélj, mennyivel rosszabb a kinyomócsapágy beállása, a vezérműszíj vezetőgörgőjének vagy vízpumpájának beállásánál?
Előzmény: TamiBT (361446)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361453
Na akkor már baj van. Most nekem a sivítás csak kinyomott kuplunggal van.

Nálad akkor lehet segédszíj feszítő (mennyi km van benne?)
vagy vezérműszíj valamije.
Előzmény: Bpapi (361448)
PeterMII Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361452
BUÉK így megkésve is a hölgyeknek és uraknak!

Kérdésem lenne:
Miket kellene mindenképpen kicseréltetni egy 4 éves, 42k km-et futott (nem röhög, tényleg ennyi) MII 1,4 kocsin, az esedékes szervíznél? Maszekhoz vinném már mindenképpen.

Üdv.:
PeterMII (666)
vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361451
Mivel azt hiszem az MII-nél már hidraulika működteti a kuplungszerkezetet, lehetséges, hogy a kinyomóvilla nem jön teljesen hátra, ezáltal érintkezik a a kinyomócsapágy és a kuplung lamellák fém vége. Talán.:))
Előzmény: Bpapi (361448)
Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361450
Valaki keresete a múltkor, hogy leadott, lízingelt kocsikat hol talál.

Nézzen körül itt: www.pannonlicit.hu
Peszti 689 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361449

Jó reggelt! Kopikám, ismét eljött a nagy nap!:))

 

Bpapi Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361448
Szevasztok !

" A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. "

Nálam felengedet kuplungnál, az erőteljesebb gázadáskor sivít fel, kellő gyengédséggel adagolva a gázt nagyjából kiküszöbölhető a hang.

Ha feltételezem, hogy azonos a hiba az én kocsimnál is;

Hol játszik ilyenkor szerepet a kinyomó csapágy?
Előzmény: KoAn (361442)
Josi01 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361447
Ha te Úúúúúúútálod a hideget, mit szólhat szegény boci?  :)
Előzmény: Törölt nick (361445)
TamiBT Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361446
- haat te tudod :o ... a kinyomocsapagy problema engem annyira nem nyugtatna meg ;)
Előzmény: KoAn (361417)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361445

Éjjel kint aludt az autó, tesztelendő az új izzítógyertyákat. Reggelre -8 °C, izzítás, majd a kontrollámpa elsötétedése után 1 mp-nél rövidebb indítózás, és máris ketyeg a motor ( a 6 éves akksi viszont nincs már a helyzet magaslatán ).

 

 

 

Brrrrr. Úúúúúúútálom a hideget  :)
GT4 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361444

Nem engedi már negyedik napja bekapcsolni! Félek, hogy végfok lesz! Az nem lehet? A 15A-ost tudtam, az jó, a másikat nem tudtam. Megnézem akkor azt is! Köszi

Előzmény: KoAn (361443)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361443
Ilyen üzenet még nem volt, de pár óra múlva se lehet bekapcsolni?
Amúgy 2 biztosítékja van a rádiónak és lehet a hátulján is van egy.
Meg az is lehet, ki kell venni mind a 2 biztijét egy időre. Lehet letiltott.

Bizti utastérben, középső sor, felülről 2. 15A és alulról a 4. 20A.
Előzmény: GT4 (361440)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361442
Ez. Hogy bemelegedés után másnak se nyüszög :)

A pánik a segédfeszítő csapágyhibája miatt volt. Teljesen jogosan, ha elszakad a segédszíj, viheti magával a vezérlést is.

A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. Amíg nem tudtam biztosan, hogy nem a vezérlés csapágya nyikorgott, addig nem lehettem nyugodt.

Ha Neked már második telet nyüszögi a kinyomócsapágy, akkor át tudom ütemezni későbbre a javítását. Legkésőbb akkorra, amikor kinyomáskor csapágyhang lesz nyüszögés helyett.

A segédfeszítő meg még mindig aktuális, mert igaz kimostam a csapágyat, és megkentem, de szerintem már kicsit lóg, szóval azt cserélni kell, de a kenés kicsit elodázta a problémát. Addig csak kibírja, amíg elkészül a görgő.
Előzmény: Bpapi (361426)
vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361441
Ne haragudj, de szerintem nem attól függ a dolog, hogy a rendőr milyen gyors kocsival rendelkezik, pl. Amerikában se sportkocsikat kapnak. A rendőrségnek a szervezettségben kellene erősebbnek lennie. Jó kommunikációval, útzárral pl. így el lehetne kapni az illetőt. Persze ehhez sokkal több rendőrre lenne szükség az utakon.
Előzmény: Kopi (361382)
GT4 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361440

KoAn!

 

Te sem tudsz nekem ebbe a magnós ügyben segíteni? Te jobban vágod ezeket!

 

KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361439
küldtem az emilt.
Előzmény: Fszabolcs_GT (361434)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361438
Lehet öregszem, eddig a megengedett sebesség alatt csak akkor mentem a pályán, amikor nem tudtam, mert előttem volt valaki, vagy a motor nem bírta.

Mostanában viszont én is kezdek ráállni a 100-110-es tempóra a pályán. Persze ha kell előznöm, azt nem ezzel a sebességgel teszem :) (hacsak nem tök üres a pálya mögöttem)

Akár egy literrel is kevesebbet eszik az autó ezen a sebességen.
Előzmény: Benjy 409 (361420)
vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361437
Sajnálattal olvasom kálváriádat az autóddal kapcsolatban és meg tudlak érteni.
Viszont ellenpontként szeretném megjegyezni - mert azt gondolom, hogy így teljes a kép - , hogy nekünk 2db megane-k van, egy MI/160000 km és egy MII/22000 km.
És hál istennek eddig egyikkel sem volt komoly probléma. Soha nem gondoltam azt, hogy a renault/megane egy tökéletes autó volna, de nem is olyan rossz. Sajnos vannak visszatérő hibák és ki lehet fogni olyan példányokat is, amelyek halmozottan magukon viselik a lehetséges hibákat, de ettől maga a típus nem rossz.
Azt gondolom, hogy egy másik megane-t valószínűleg problémamentesen tudnál használni, de sajnos arra is meg van a lehetőség, hogy egy esetleges márka/típusváltást követően is hasonló helyzetbe kerülnél.
Előzmény: placi01 (361357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!