segédszíj feszítőt nem kell meghúzni, mert automata feszítős.
nekem 90 körül van benne, és már kaki. Simán lehet az a baja az autódnak. De egyszerű, leveszed a szíjat és reggel a beindítást meghallgatod. (én is ezt csináltam, csak ezután halt meg a csapágy :)) )
Ha leveszed a kereket, és lebontod a kerékjárati burkolatot, akkor látni a feszítő görgőjét. Anélkül hogy megmozdítanád, a porvédő kupakot lepattintod, és fújsz bele wd40-et, majd porvédő vissza. Ha másnap reggel nem nyikorog, akkor az a baj.
Légszűrő, olajszűrő, olaj, mindenképpen. Nagy(obb) szerviz csak 5-6 éves korban esetedben, mert ha így haladsz nem lesz meg a 60e km.. Akkor km-től függetlenül cserélni illik a vezérműszíjat, és cullangjait, segédszíjat, gyertyákat(?), fékolajat, üzemanyagszűrőt, Ha megvan a szervizkönyved, (vagy a meganeklub.hu-ról asszem tölthető egy..) akkor abban is szépen le van írva.
A segéd szíjat tavaj cserélte Stefi kb. 10 ekm -t mentem vele azóta, de a feszítő körül még lehet gond, azt csak meghúzta. A kocsim 120 000km-t futott már, vezérműszíj készlet csere, és a Gen. Szíj csere, 74090-km nél (2006.08.28.) volt.
Mivel azt hiszem az MII-nél már hidraulika működteti a kuplungszerkezetet, lehetséges, hogy a kinyomóvilla nem jön teljesen hátra, ezáltal érintkezik a a kinyomócsapágy és a kuplung lamellák fém vége. Talán.:))
Éjjel kint aludt az autó, tesztelendő az új izzítógyertyákat. Reggelre -8 °C, izzítás, majd a kontrollámpa elsötétedése után 1 mp-nél rövidebb indítózás, és máris ketyeg a motor ( a 6 éves akksi viszont nincs már a helyzet magaslatán ).
Nem engedi már negyedik napja bekapcsolni! Félek, hogy végfok lesz! Az nem lehet? A 15A-ost tudtam, az jó, a másikat nem tudtam. Megnézem akkor azt is! Köszi
Ilyen üzenet még nem volt, de pár óra múlva se lehet bekapcsolni? Amúgy 2 biztosítékja van a rádiónak és lehet a hátulján is van egy. Meg az is lehet, ki kell venni mind a 2 biztijét egy időre. Lehet letiltott.
Bizti utastérben, középső sor, felülről 2. 15A és alulról a 4. 20A.
A pánik a segédfeszítő csapágyhibája miatt volt. Teljesen jogosan, ha elszakad a segédszíj, viheti magával a vezérlést is.
A videón hallható nyüszögés meg a kinyomócsapágyé. Amíg nem tudtam biztosan, hogy nem a vezérlés csapágya nyikorgott, addig nem lehettem nyugodt.
Ha Neked már második telet nyüszögi a kinyomócsapágy, akkor át tudom ütemezni későbbre a javítását. Legkésőbb akkorra, amikor kinyomáskor csapágyhang lesz nyüszögés helyett.
A segédfeszítő meg még mindig aktuális, mert igaz kimostam a csapágyat, és megkentem, de szerintem már kicsit lóg, szóval azt cserélni kell, de a kenés kicsit elodázta a problémát. Addig csak kibírja, amíg elkészül a görgő.
Ne haragudj, de szerintem nem attól függ a dolog, hogy a rendőr milyen gyors kocsival rendelkezik, pl. Amerikában se sportkocsikat kapnak. A rendőrségnek a szervezettségben kellene erősebbnek lennie. Jó kommunikációval, útzárral pl. így el lehetne kapni az illetőt. Persze ehhez sokkal több rendőrre lenne szükség az utakon.
Lehet öregszem, eddig a megengedett sebesség alatt csak akkor mentem a pályán, amikor nem tudtam, mert előttem volt valaki, vagy a motor nem bírta.
Mostanában viszont én is kezdek ráállni a 100-110-es tempóra a pályán. Persze ha kell előznöm, azt nem ezzel a sebességgel teszem :) (hacsak nem tök üres a pálya mögöttem)
Akár egy literrel is kevesebbet eszik az autó ezen a sebességen.
Sajnálattal olvasom kálváriádat az autóddal kapcsolatban és meg tudlak érteni. Viszont ellenpontként szeretném megjegyezni - mert azt gondolom, hogy így teljes a kép - , hogy nekünk 2db megane-k van, egy MI/160000 km és egy MII/22000 km. És hál istennek eddig egyikkel sem volt komoly probléma. Soha nem gondoltam azt, hogy a renault/megane egy tökéletes autó volna, de nem is olyan rossz. Sajnos vannak visszatérő hibák és ki lehet fogni olyan példányokat is, amelyek halmozottan magukon viselik a lehetséges hibákat, de ettől maga a típus nem rossz. Azt gondolom, hogy egy másik megane-t valószínűleg problémamentesen tudnál használni, de sajnos arra is meg van a lehetőség, hogy egy esetleges márka/típusváltást követően is hasonló helyzetbe kerülnél.