Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361389
Sajnos ... :/
Előzmény: gallo (361373)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361388

Látszik, hogy nem olvasom! :)

 

Kösz!

Előzmény: gessztenye1 (361372)
renaultos-550 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361387
Az ajtózörgést nemrég (féléve) távgyógyítással megoldottam! Azt sajnos a nap melege okozza, a kilincs alatt lévő műanyag lapka lábai elgyengülnek és a menetszél hatására rezonálni kezd.
Előzmény: Kopi (361377)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361386
Köszi! Épp ma voltam arrafelé.. :-) jövő héten megyek megint, akkor bemegyek hozzájuk. Addig talán megjön az új klubkártyám is.. A régi elveszett.. :-(
Előzmény: Kopi (361383)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361385
Kösz! :)
Előzmény: Jankli (361366)
renaultos-550 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361384
Sziasztok!

Ne bántsd azt a szegény ótót az a városi 60 ezer km bizony sok lesz egy Totoyának is 4-5 év alatt :)

A gyújtótrafót 1x kellett volna kicserélni Berura és többet nem kellett volna foglalkozni vele csak 20 ezer kilóméterenként a gyertyahézagot beállítani.

Az akksi 4 év alatt nem csoda, hogy kifekszik főleg városi használat mellett, de másé sem bírta sokkal tovább (az enyém se, pedig én nem csak akkor nyitom ki a motorházat amikor kifogy az ablakmosó folyadék)

Az ablakleesést a RH is gyári hibának ismeri el az első alkalommal ki kellett volna cseréltetned mind a 4-et.

Hidd el nem olyan sok az a hiba ami immár egy hónap híján 5 év alatt előfordult.

A kp zár elromlása nem gyakori jelenség, ezt kifogtad csak a tiéd ilyen :(
Előzmény: placi01 (361369)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361383
Előzmény: gessztenye1 (361365)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361382

:)

Ha tizenéves lurkók megtalálják a drogdílert, akkor a nyomozók miért nem tudják őket lekapcsolni?

 

Igaz, a felszerelésük sem valami acélos. Ma az üldözött autós simán lehagyta az M1-M7 közös szakaszán a zsernyákokat.

Előzmény: gessztenye1 (361363)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361381
Tény, hogy a tamagocsin edződött tulajok jobban kijönnek a rönókkal.. Az általában igaz, hogy érdemes rá odafigyelni. Amikor a régi munkahelyemen a tulaj X5-ösét kéthetente raktuk trélerre, akkor azért büszkén gondoltam akkor még a twingómra.. :-) 60000 km, 2 olajcsere, 1 első fékbetét készlet, meg benzin...
Előzmény: Kopi (361379)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361380
Talán 10-szer sem használtam 160 valahány e. km alatt! :))
Előzmény: gessztenye1 (361362)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361379

Én is így gondolom! :)

 

Igaz, a bosszúság, amit az "apróságok" okoznak, pénzzel nem mérhető ...

Előzmény: gessztenye1 (361360)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361378
Ha a trafós számlák még megvannak, lehet, hogy érdemes lenne reklamálni. Mert ott szerintem át lettél vágva!
Előzmény: placi01 (361357)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361377

Hááát ... :)

 

Megértem a bosszankodásod, de ennyi hibát egy autón nem szokott produkálni a Retyó. Sajnos kifogtad.

 

Hogy a trafó cseréje ilyen sok(k)ba került, az a lehúzós szerviznek - no meg az akkori tájékozottlanságodnak - köszönhető. Az elején gariban kellett volna cserélni. Később meg kedvezményes áron.

4 Beru egyébként 40 körül kapható.

 

A bowden rögzítőjének primitív műanyag megoldása érhetetlen. Azt egy bowdenes végérvényesen meg tudja javítani.

 

A belső levegőkeringetőt Stefi meg szokta javítani. Ha tele van munkával, akkor nem vállalja, de egyébként igen. ( http://meganeklub.hu/index.php?Stefi-Mester-Autoszerel337-m369helye )

 

Az ajtót zoltan1967 megcsinálná. Az sem kizárt, hogy a zörgés okát is ismeri, és meg tudja szüntetni.

 

Ha márkaszervizbe mennél, akkor a Renault Bp. is jó megoldás lehet.http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Budapest-Kft

 

Vagy a Császár: http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Csaszar-Autoszerviz-Kft

 

Esetleg Siófok! :) http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Fodor-Auto-Kft-Siofok

 

Érd? :) http://meganeklub.hu/index.php?Renault-Szabo-ERD

 

Ezeket viszonylag könnyen elérheted.

 

Minden helyen előfordulhatnak problémák, de a klubos kocsikra általában kicsit jobban odafigyelnek.

Igaz, volt már ellenpélda is ...

Előzmény: placi01 (361357)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361376
A Megyeri híd környékén, egész az M3-asig 80-as tábla, nem csak a régi szakaszon... Ne hogy belefussatok 110-el.. Ma is mértek autóból a híd pesti végénél...
Előzmény: Benjy 409 (361374)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361375
Teljesen igazad van.. csak hát a kresz azt nem veszi figyelembe, hogy ha 220-al váltogatod a sávokat, amikor kerülgeted a 60-al füstőló ifákat az M7-en, akkor elég rossz hatással vannak az egyenesfutásra a külső sáv nyomvályui.. szóval.. szerintem 220-al nyugodtan mehetsz a belső sávban.. előbb-utóbb úgy is előz egy kamion egy másikat.. :-)
Előzmény: Benjy 409 (361374)
Benjy 409 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361374
HA az M7 et m5 el összekötő szakaszon ahol tényleg 80 van öott taplóság valakit a külsőben 80 nál ledudálni, az új szakaszon viszont nem, ez ennyire egyszerű :))

A belsőből meg mindig le lehet bárkit bármenyivel megy :)

– A szabály szerint autópályán jobbra tartás van, tehát még 220-szal is a jobb oldali sávban kell haladni, ha nincs előttünk senki.

Ezt Winkler-Virág András mondta az autópálya szóvivője, lehet benne valami, meg Kresz szerint is így van :)

PErsze ezeket nem neked írtam hanem úgy általánosságban :)
Előzmény: gessztenye1 (361350)
gallo Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361373
Ennél komolyabb dolgokkal sem foglalkoznak.
Előzmény: Kopi (361361)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361372

A szervízkönyv szerint, megfelelő hidegben, még akár 3-5 percig is mehet az izzítás, hogy ezzel javítsa a motor hideg-járását, és csökkentse a károsanyagkibocsátást..

Előzmény: Kopi (361370)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361371

A belsőből sem kell ledudálni! :)

 

(De amikor valaki ott tötyörészik, ahelyett ki kimenne a szélsőbe .. :)) )

Előzmény: bnorci71 (361353)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361370

Az normális, hiszen fel kell melegítenie az égésteret.

 

Hogy menet közben működik-e, azt nem tudom. De már volt róla szó, hogy a még be nem melegedett motornak nagy hidegben esetleg besegít.

Előzmény: stevemegane (361356)
placi01 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361369
Dehogy számolsz rosszul! Én is végigjátszottam ugyanezt hidd el!
Csak amikor egy 4 millás autónál elkezdek gondolkodni hogy el merjek-e vele indulni Olaszországba mert útközben nem megy-e tönkre a gyújtótrafó, MEGINT, nem esik-e le az ablaka menet közben -MEGINT, nem romlik-e el a központi zár -MEGINT ...az kicsit gáz.
Tudod vígan odaadnám az esőérzékelős ablaktörlőt, meg az indítókártyát, meg az automata lámpát, meg a padló alatti tárolót, meg az egyéb parasztvakító cuccot, - a 8 légzsákomat nem!- az árukkal arányos megbízhatóságért.
Előzmény: gessztenye1 (361360)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361368

Szép ... :)

 

Ha kulccsal nem sikerül kinyitni, akkor esetleg alulról meg kellene próbálni a motorházat. Hátha az elérhető.

 

Az ajtót a jó szakember egyébként roncsolásmentesen is képes kinyitni. Ezt láthattam a RenaultClub váci rendezvényén is egyik klubtársuktól. Ezzel foglalkozik.

Ha nem boldogulsz, kideríthetjük, ki volt. http://www.renaultclub.hu/ 

Mindenesetre ne engedd szétbarmolni a zárat.

Előzmény: eREr78 (361340)
Jankli Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361367
A honlap lemaradt: www.renaultalkatresz.com
Előzmény: Jankli (361366)
Jankli Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361366
Persze:)

Cím: 1238. Budapest
Grassalkovich út 83.

Telefon: 06-1- 287-3363
Mobil: 06-30-9211-337
E-mail:
info@renaultalkatresz.com
Nyitvatartás:
H-P: 9-17 óráig

Én évek óta hozzájuk járok, ha kell valami, akkor is ha kicsit messze van:)
Előzmény: Kopi (361351)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361365

Tegnap mentem vele 200 km-t.. mire odaértem teljesen kisimult... reggelre sajnos ezt elfelejtette, és azóta megint rázkódik. Rendelek hozzá egy motortartó bakot, és kicserélem.. Ez még talán a legolcsóbb, és nem kell hozzá szerelő sem.. eddig 27000Ft a legjobb ajánlatom. (jobb felső bak, k9k 722) Van valakinek jobb ötlete?

 

Ha -10-ben nagyjából egyszerre elindult mind a négy hengered, szerintem nincs gond a gyertyákkal.

Előzmény: stevemegane (361364)
stevemegane Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361364
Akkor nem aggódom. :)
Azért megmérem az izzítógyertyákat.

Csak meglepő volt a jelenség mert mindig pöccre indult a motor.
Valószínű a -10fok most az akksira is "mély benyomást" tett.


Mi újság a rázkódással? sikerült megoldani?
Előzmény: gessztenye1 (361359)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361363

Drága jól fizetett, és hamar nyugdíjazott rendőreink, ha mindent tudnának....

Előzmény: Kopi (361361)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361362

Csatlakozok az előttem szólóhoz.. :-)  nekem fényes a kormány a duda környékén.. Ez szerintetek reális 120e km-nél? ;-)

Előzmény: bnorci71 (361358)
Kopi Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361361
Az az érdekes, hogy ha Te tudod, akkor a rendőrség miért nem tudja?
Előzmény: gallo (361333)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.05 0 0 361360

..de azt is mondják, hogy a kurvából lesz a legjobb feleség... :-) Nekem 4. rönóm... és ha körbeolvasgatsz más fórumokon, majd minden más autómárkánál lehet ilyeneket találni, hogy egy-egy példány kicsit gyengébben sikerült.

 

Bár, ha megnézed egy ugyanígy felszerelt toyota árát, és kivonod belőle a megánét, meg a megánra eddig költött javítási költséget, még mindig marad pénzed... :-) Rosszul számolom?

Előzmény: placi01 (361357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!