Nem biztos. Ránézésre ez valami áramkorlátozó lehetett, de nem lesz elég a csere, azt is meg kéne tudni, hogy mitől füstölt le. Innen nem tudok rá többet mondani...
Karácsonyi akció, csak a mai napon. Jelentős árengedmény: ROCO 37576 pőrevagon: 3.000,-, ROCO bázismodellekből épített MÁVCARGO-s eltolható oldalfalú ikervagon: 12.000,-. A modellek Bp-en. találhatók és a mai napon személyesen vehetők át a fent megjelőlt árakon, holnapi naptól viszont a régi árakon eladók: 15.000,- ill. 4.000,-.
További kellemes ünnepeket kivánok minden topic nézelödőnek: NoMoVa-modell.
0e építési nagyságban tevékenykedem, mert rossz a kézügyességem, ill. olyan járműparkot próbálok hadba állítani, melyek közvetlen környezetem kisvasútjain közlekedett. Volt valaha ('80-as évek) TT terepasztalom, mind az öt, akkor kapható gőzmozdony megvolt (BR 35, 56, 86, 89?, 92), nagyon szerettem. Ezért is kezdtem el ezt a rovatot olvasni... Aztán megéreztem, hogy itt sem adat, meg infó csere van, hanem egy közösség!
Sohasem késő váltani, természetesen tiszteletben tartom döntésedet! Látva más OF méretek kínálatát, esetleg helyszükségletét, az én fejemben is valamikor megfordult a "váltás" szándéka. Aztán maradt az első szerelem, és nem bántam meg!! EmelleTT jó kis csapat jöTT össze!:-)
Az igazat megvallva talán az első évben használtuk házimozinak, akkor is csak párszor. Azóta az összes hangszóró ott van a szekrény tetején egy csokorban. Jobbára csak akkor van bekapcsolva ha mesefilmet kell nézni. Arra meg bármi jó.
Megvárom amíg a sógorom megunja az övét, majd azt megöröklöm tőle:-)))
Vennél egy uj pl. minöségi erösitöt a régiböl meg csak a kisszintü kimeneteket használnád. Ezzel jobb hangot, lehet hogy jobb komfortot is kapnál, és a régit sem kellene még a szemétre dobni.
Javitani ma is tudna, ha valaki megfizetné. De sajnos sok ilyen berendezés ára ma irreálisan alacsony (pontosan azért, hogy a gyárto megmeneküljön az alkatrészéllátás gondja elöl), és az ilyen berendezésekben igen ritkán használnak tucatalkatrészeket, amit minden jobb elektronikai bolt raktáron tart, igy egyre kevesebben tudják javitani is a dolgokat.
Egy igen nagy valoszinüséggel nem passzolo, de hasonlo erösitö fokozat a boltban viszont alig kerül néhány euroba.
(Csak egy pl. ha a gyártonak kellene egy végerösitöt küldeni biztosan belekerülne 20-30 Euroba plusz a munka - nem is beszélve, hogy ezt a munkát rá kellene bizni valamilyen helyi betanitott müszerészre (cégre), akinek meg is kellene élni ebböl a munkábol.
Hány ilyen szerkentyü került eladásra, és hány ment belöle tönkre?
Egy hasonlo ujat meg 100-150 euroért bárhol vehetsz.
Mindenkinek köszönöm a hozzászólását DVD ügyben( ami tényleg házimozi rendszer). Valószínűleg tényleg a szelektívben végzi. Miután kinyertem belőle minden használható alkatrészt. Csak azért bosszantó hogy ez annak idején elég drága jószág volt, most meg nem hajlandó senki megjavítani. Manapság minden szerelő (híradástechnika, autó stb...) csak cserélni tud, javítani nem?
Mióta tudom, hogy BR 56.-ból pompás kis MÁV 324, meg MÁV 411, lehet átépíteni, magam is a TT építési nagyságot választanám. De már lehorgonyoztam másnál...
Ha jól gondolom ez nem sima DVD lejátszó hanem házimozi ( 24V nem igazán hasz nlatos a sima készülékben ) Ami első ránézésre elmondható az ellenálás " kiforrasztotta önmagát. Ez sajnos simán belefér a fogyasztói társadalmi gondolkodásmódba. Alulméretezték az ellenálás teljesítményét ( érdemes egy nagyobb teljesítményü darabra cserélni és mehet tovább. Ngyobb a gond ha zárlatos lett a végfok és ezért füstölt el az ellenálásod. Ekkor valószínűleg végfok csere plusz ellenálás csere és mehet tovább.
Mivel az egész asztalra csak 185×125 cm helyem van így csak egy mellékvonali állomás fér rá egy kis nyíltvonallal. Mindenképpen magyar téma lesz és napjainkból merítve. Főleg mert ugye mint tudjuk a fiamnak készül. Inkább a terepépítésre helyezném a hangsúlyt. Nekem az egymás hegyén-hátán sínes asztalok annyira nem jönnek be. Egyébként ha jól emlékszem a fa részemről volt ellentételezés, és mint ilyen nem feltétlenül viszonzandó:-))) Valami ilyesmire gondoltam, bár ez még egy régebbi verzió.
Ez egy DVD lejátszó egyik panelje. A szerelő szerint nem javítható, mert a gyártó cég csődbe ment és nincs hozzá alkatrész (szerintem szét se szedte). Ez valószínűleg csak egy betáp panel, legalábbis a NYÁK vastag vonalvezetéséből ítélve. Annyi baja volt hogy nem volt rajta hang, a kép viszont tökéletes. Szemrevételezéssel ennyi hibát találtam, ez halálos betegségnek néz ki?
Ez szerintem nem csak szerelem és pénztárca kérdése....
1. Mekkora helyed van?
2. Mit akarsz megvalósítani?
TTben adoTT területen sokkal nagyobb vasútüzemet lehet modellezni, mint H0ban, egy normális (nem mozdony + 2-3 kocsiból álló) szerelvény H0ban elég hosszú, általában nem is fél er az állomásokon, mert az emberek döntő többségének nincs elég helye...
TTben egy 2-3m-es állomáson már szép dolgokat meg lehet csinálni, a H0nak ez a hossz alig elég bármire.
Ha ezeket nézzük, akkor TT a jobb választás.
3. Akarsz-e csak magyar (Megint Állunk Vazze) gördülőállományt?
NA itt utcahosszal vezet a H0, de egész jól jön fel a TTs felhozatal is.
4. Társaság...
A TTs csapat sokkal segítőkészebb és udvariasabb, mint a másik méretarányok hívei... :)
Hogy megcáfoljam az előttem szólót: H0-ban érdemesebb, a TT meg szerelem! S mivel felmerült benned a kérdés, így az esetedben szerelemről nem beszélhetünk:-)
A tréfát félretéve, a TT-zés valamivel küzdelmesebb módja a vasútmodellezésnek. De mint tudjuk: az élet célja e küzdés maga.
Itt egy választ kaphatsz: TT! De kivülálló véleményeként kérdezem: mekkora anyagi háttérrel akarsz nekifogni, mekkora a rendelkezésedre álló alapterület/hely, csak terepasztalt szeretnél, vagy járműveket is akarsz építeni/átépíteni, stb. ?