Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

miszter07 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1984
Hogy az isten rogyassza rá az eget arra a lakatosra, aki hozzápöttyintgette az első sárvédőt a küszöbhöz!!!
miszter07 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 1983
Szerintem kérdezd meg jövőre. Ha jók az infóim, egy ideig nem lessz autó közelben.
Előzmény: 88Tibi (1982)
88Tibi Creative Commons License 2008.12.26 0 0 1982

Megkérdezhetném a gumi fehér peremének szélességét. 1" vagy 3/4 colos ? Nekem nagyon tetszik !

Én már találkoztam légkondi nélküli S2 Coupéval és még kéziváltós is volt .

Köszönettel . BUÉK Mindenkinek !

Előzmény: S2-77 (1972)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 1981

Tudtommal be lehet rakni a hűtött tárcsát. Vagy legrosszabb esetben ki kell cserélni az S1 fékeit az S2 fékeire. Ez egyébként egy elég kedvelt átalakítás, mert az S2-n már 4 dugattyúsak a fékek az S1 3 dugattyús rendszerével szemben.

 

Azt tudom, hogy az e-type S3 és az XJ S1 első indexe megegyezik. A múltkor jót röhögtem is, mikor az ebayon fent volt ugyan olyan NOS index, az egyik e-type indexként, a másik XJ6 indexként, és az e-type indexnek hirdetett vagy kétszer annyiért ment el:) Sajnos mindkettő amerikai egybe sárga volt, ezért nem licitáltam ezekre. Mert nekem kellene egyébként mind a kettő.

Előzmény: Törölt nick (1979)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 1980

ez JAGUAR

 

a viniltető miatt tippeltem, daimleren jóval sűrűbb volt...

Előzmény: S2-77 (1972)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.26 0 0 1979

nem tudom, hogy a szimpla tárcsa féknyergébe befér-e a hűtött tárcsa.

más típusok tapasztalataiból kiindulva tartok tőle, hogy nem.

azt pl tudtad, hogy az e type és az s1 első indexe megegyezik?

Előzmény: miszter07 (1978)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1978

A féktárcsa kompatibilis, a lökös szintén. A tengelytáv? Hát elvágod, és betoldassz néhány centit:)))

 

Egyébként tényleg jól áll az XJ-nek a nyújtás!

Előzmény: Törölt nick (1977)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1977

kuuuuuurvajó színe van.

 

s2ből nekem a hátsó lökhárító, a központizár, a hosszú tengelytáv meg a hűtött féktárcsa kéne.

:))))

Előzmény: S2-77 (1972)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1976
a fehér csík miatt.
Előzmény: miszter07 (1974)
S2-77 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1975

A gumik gyári méretűek ( 205/70/15 ) a hiányzó lökhárítók és króm elemek miatt tűnnek nagyobbnak.

Remélem 31-én tudunk találkozni.
Előzmény: miszter07 (1974)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1974
Milyen méretű gumik vannak rajta? A felni az gyárinak néz ki, de a gumi mintha peresebb lenne...
Előzmény: S2-77 (1972)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1973

Nem is tudom, hogy láttam volna klíma nélküli S2-t...

 

Egyáltalán, nem alap volt ebben a klíma?

Előzmény: Törölt nick (1971)
S2-77 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1972
ez JAGUAR


Köszönöm a tanácsot de szerencsére nincs gond a tetővel, 2002 körül is volt restaurálva , és úgy tűnik ez volt az egyetlen dolog amit normálisan megcsináltak.
Küldők még egy képet amin jobban látszik a színe.
festés után
Előzmény: Törölt nick (1971)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1971

némá, klímás daimler.

 

nem akarok rád ijeszteni, de ha csak egy pici szakadás is van a viniltetőn, inkább bobtsd le és építtesd újra, mert borzasztóan el tud rohadni alatta a tető.

 

a színe az tetszik.

:)))

Előzmény: S2-77 (1969)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1970
S2-77 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1969
egy utolsó próbálkozás jag S2
S2-77 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1968

Az elmaradt kép.
S2-77 Creative Commons License 2008.12.25 0 0 1967

Olvasni való az ünnepekre :

http://jaguar.fiboy.com/XJ12C.htm


A sajátom a fényképen látható állapotban van


BUÉK mindenkinek.
miszter07 Creative Commons License 2008.12.21 0 0 1966
S2-3 tulajok! A világítás relé milyen típusú? (Tompított és refi.)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1965

Kössz, meggugliztam, van a közelben, és holnap úgy is megyek vásárolgani, elnézek arra is.

 

A benzintank egyenlőre marad, nem akarom még bolygatni a kipuff rendszert, és úgy néz ki, az egyik csavarhoz nem lehet hozzáférni, ha fent van a hátsó dob.

 

Ami fontos volt nekem, azt már látom, nem kell új benzintank.

Előzmény: 88Tibi (1962)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1964
Háát, ahogy elnézegetem a kipuff rendszert, szinte mindegy, hogy miként szedem le. Itt-ott lyukas, valószínűleg kap majd egy új rozsdamentes készletet.
Előzmény: 88Tibi (1963)
88Tibi Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1963
Szia . A kipuff hoz nics lövésm mert én ott kezdtem a szétszedét és valamiért össze sem volt rakva rendesen, csak úgy látszott .(pld: merci gumigyürűre felakaszva a végdob ) 
Előzmény: miszter07 (1961)
88Tibi Creative Commons License 2008.12.16 0 0 1962

A közeli boltban a "MOTIP csavarlazító spray" -t lehet kapni. 741 Ft volt akkor. Tapasztalatom szerint nagybetűkkel látványosan jelzik a flakonon ha benne van az adalék. Ha gondolod küldők szívesen,itt van Kméten közel.( készek a vizsgák is)

Biztos meg van ragadva- szerintem is- a gumi. Én kínomban leszedtem a tanksapka mögötti krómdíszt amelynek a furatain bedugtam a spray szívószálcsövét és próbáltam megcélozni a csatlakozógyűrűt. Vigyázz sérvveszélyes erőkifejtés kell +.

Sok sikert Ü.:T. 

Előzmény: miszter07 (1961)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1961

Valószínűleg meg van akkor ragadva. A festés épsége meg pillanatnyilag nem szempont:)))

 

Tudsz típust mondani ilyen a csavarlazítóra? Máshol a Liquid Wrech-et emlegették...

Előzmény: 88Tibi (1958)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1960

Mondjuk azért az AJ motor korszerűbb a régi XK motornál...

 

(Nekem egy S1 van, ahhoz keresgélek alkatrészeket, de ezzel az sajnos nem kompatibilis.)

Előzmény: MUM.21 (1959)
MUM.21 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1959

 

  Nekem is túl új azért bontom . Nagyot csalodtam benne , tele van cinai-tajvani alkatrésszel . Alu motorblokk , nem 4 rúgós hátsó futómű ...

Előzmény: miszter07 (1957)
88Tibi Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1958

Szia ! Ha valóban nem fogja sehól csavar akkor szabadon billeg a betöltőnyakon.

A betöltőnyílás és a tank összeillesztésénél van egy gumigyűrű ami igen szorosan összesül a két fém között. Ezt az összetapadást kell széthúzni ,de először inkább megcsavarva megindítani az összeragarásukat( felül vigyázz a festékre a csavarásnál mert csak kb egy centit lehet csavarni) A csavarok furatain csavarlazítót lehet lecsorgatni a gumitömitéshez .(Van olyan tipusú csavarlazító amelyikben van MoS2 ezt rá is irják nagybetűvel) Ü. T.

Előzmény: miszter07 (1955)
miszter07 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1957
sajnos nekem túl új:(
Előzmény: MUM.21 (1956)
MUM.21 Creative Commons License 2008.12.15 0 0 1956

 

  Sziasztok !

 

Bontom ezt a Jaguart ! Kell belőle valakinek valami ? Motor , hajtáslánc , futómű marad .

 

 

Üdvözlettel MÜM.21

miszter07 Creative Commons License 2008.12.14 0 0 1955

Na most én érkeztem el a tank kiszereléséhez.

 

Néhány kérdés:

 

- A tanksapkát a 4 csavaron kívül taretja még valami? Mert azt a 4 csavart kicsavartam, de b.szik megmozdulni, nem tudom felfele kihúzni.

 

- A kipuffot tényleg ki kell venni, vagy valahogy másképp is hozzá lehet féri a hátsó csavarhoz?

 

- Hogy lehet levenni a kipuff végét, ha a csavarja berohadt? Hiába fújkálom csavarlazítóval, csak a sliccet sikerült eddig kigyilkolni belőle...

Előzmény: 88Tibi (1859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!