Én már vettem, ceedhez persze rendelni kellett volna, de az új fiat bravóé szinte teljesen ugyan az (a kisebb 3-4mm-rel rövidebb mint a ceedé), és valamivel olcsóbb is. "Csak" 16000 volt, ha jól emlékszem:(((
" Írnál pár szót, hogy milyen hibák jöttek elő ezalatt az 1801 év alatt? :))))))"
Az 1900-as évekig sokat nem használtam, mivel benzin nem volt hozzá. Tatár-török dúlás idején jól elrejtettem. Vastagon bekentem jó magyar libazsírral, hogy a korróziótól megóvjam. Az abroncsok lerohadtak, megette őket az idő vasfoga, így fakerekekre cseréltem, 17-es méretűekre, hogy sportosabb, dögösebb legyen.
Csak nagy eseményeken használtam, úgy mint koronázási ünnepségeken, nyilvános kivégzéseken. Ilyenkor ökröket fogattam a kocsi elé, úgy vontattam (két alkalommal, emlékeim szerint Te húztál ki a kátyúból--nem emlékszel?).
Az 1900-as évektől már benzinhez jutottam, de a katalizátor hamar bedobta a törölközőt, mivel nem volt ólommentes benzin.
A két világháborút is átvészelte, igaz rekvirálták. Hitler ezen akart Sztálingrádba bevonulni, de pofára esett, mivel Paulus csapatát bekerítették a szovjetek, és így csatát, majd később háborút veszített.
Az üléseket a hosszú évszázadok alatt legalább 8-szor kellett cserélnem, sokáig hokkedliket használtam. Akkumulátor helyett pedig örökmécsest, ezek örökké égtek, mint ahogy a neve is utal rá.
Érdekes módon, az ESP soha nem kapcsolt be, mivel olyan rosszak voltak az utak, hogy nem tudtam kihozni a kocsit a "sodrából".
És így, mindenféle viszontagságokon át értem el 207-től 2008-ig, amikor is már lehetőségem van internetezni, néha fórumozni, esti félhomályban is írni, cak a képernyő fényerejére szorítkozva.
És ez nem semmi teljesítmény, egy 1801-éves aggastyántól!
Megnéztem ezt az izzós tesztet, hát nem sok jót mondanak. Nekem Osram Silverstar van benne, már több, mint egy éve, semmi bajuk, kiválóan világítanak, és szerintem jobbak, mint a gyáriak. Tegnap jó volt ez a havazás! Jókat csúszkáltam a havas mellékutakon. :) A goodyear ultragrip idén is jól teljesített, tapad amikor kell, csúszik, amikor akarom! :)
207. májusban vettem az autót. Még az eredeti gyári izzók vannak benne, azt sem tudom milyen márkájú, elég jól világítanak.
Tartaléknak valamikor vettem Osram (talán Silverstar) égőket, majd ezekkel cserélem, ha kiég valamelyik - természetesen, párban.
Kacérkodtam a xenon beszereléssel, de nincs kedvem rendőrökkel vitázni, egy esetleges ellenőrzés során. Pedig biztosan jobb lenne a xenon, főleg esőben, amikor nagyon sötét az aszfalt, és kigúvadnak a szemeim.
Tudnátok segíteni: Szeretnék egy PNA-t venni karácsonyra. 30-35eFT ért. A lényeg hogy ne fagyon le,ne akadjon,ne legyen out of memory stb... Jo lenne egy hivatlos normális térkép szoftver rá. Van mio C 250 (amiröl azt hallottam szar a szoft.) 35 000 Ft DreimGo full igo8 (clonnal) 40eFt PluePanther 19eFt Mio Moov 29eFt Navon N350 29 eFt meg rengeteg no name, igo8 clonnal.
még annyit szeretnék kérdezni, hogy ho leleht megnézni, hogy mikor mit adnak? pl hol tom leellenőrizni hogy megkaptam e mindent. mert az ablakokra azt mondták, h vízlepergetős, én meg kételkedek
A felszereltséget nem a kereskedések, hanem a vezérképviselet állítja össze. Tök mindegy, az ország melyik felén veszel EX Limited felszereltségű autót, ugyanannak kell benne lennie.
Magyarországon forgalmazott cee'd-ben, elvileg csak a TX felszereltség tartalmazza. Mondhatnám, hogy ereszd le a kereket és megtudod :D , de egyszerűbb megkérdezned a kereskedődet, vagy kiszedni az egyik féklámpa izzót. Ha jól tudom, amelyik autóban van keréknyomás visszajelzés, abban izzókiégés-figyelés is található.
07 es ex limitedem van. szeretném megtudni, hogy felszereltségét tekintve nem variálhatnak a kereskedések, vagy igen? szóval mindegy hogy pesten vagy debrecenben veszi az ember, ugyanazt kell kapnia a megadott dátumban. igaz?
Mindenképp vidd szervizbe. - A rádiót valószínűleg cserélni fogják - Az ülést cserélik, vagy megzsírozzák a háttámla állító tengelyt - A légzsákot pedig leellenőrzik.
Ne félj olyantól, hogy elhajtanak. Nagyon pozitív a szervizek hozzáállása.