Keresés

Részletes keresés

M62-238 Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1095
Skype?
Előzmény: Törölt nick (1093)
M41 2305 Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1094
Értem. Nyáron gondolom jönnek majd, órás ütemben.:-)))
Előzmény: Svrend (1092)
Svrend Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1092

Van minden.

Bz,Bdt,Bhv,B

Desiro az nincs.

Talán nyáron.

Előzmény: M41 2305 (1088)
nidsz Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1091
sőt inkább csak az első meg harmadik, Bdt 400-asok se hiszem hogy erre jönnének
Előzmény: Törölt nick (1090)
benbe.hu Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1089
Lehet az Bhrv, BDt 4xx, BDbhv is.
Előzmény: M41 2305 (1088)
M41 2305 Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1088

Viszont az több mint érdekes, hogy a 29-es gyorsvonatainak fejrovatában van egy rokkantjelzés is. Ezeket viszont alacsonypadlós motorvonatokhoz tették csak oda, pl. Esztergom-Budapest.

 

Lehet, hogy Desirókból állítják ki a gyorsvonatokat?

 

 

M41 2305 Creative Commons License 2008.11.14 0 0 1086
Most, hogy ismerjük már a 29-es új menetrendjét a vonatösszeállításokról tud valaki valamit? Gondolom a gyorsok M41+X db Bo, de az ütemes személyek? Ugye nem BZ?
mcg Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1085
olvass alaposabban.s akkor a feltételek ismeretében lehet rájössz a valós háttérre,s indokokra...
Előzmény: HG. (1083)
HG. Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1084
ui: természetesen szept-május időszakban mindez.
Előzmény: HG. (1083)
HG. Creative Commons License 2008.11.12 0 0 1083
És ehhez hozzájön, hogy a fehérvári átszállások mind fél órás várakozással lehetségesek...

Ez volt így a legértelmetlenebb csökkentés/racionalizálás, ami csak lehetséges.
Az utasnak sokkal rosszabb, a MÁVnak alig jobb (?).

Meg kéne nézni végre, ki mire használja a vonalat:

1. helyközi közlekedésre a Balaton parton, mert itt végig a központban vannak az állomások, és még 60-80-nal lehet menni. Egy erős vicinális.

2. Hivatás és iskola forgalomra a központokba (Sv, Bf, Tc), reggel és délután/este.

3. Budapestről a Balaton part nagyobb városaiba (Almádi), általában hétvégén, és környékén.


Ehhez képest van 3 szar időben, lassan haladó "gyors", és ütemesen végigdöcög pár a Bz a teljes vonalon.
Előzmény: mcg (1081)
Svrend Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1082

A 29-est jól elintézték.

Azok a gyorsok amiket kivettek,nagyon jó kis vonatok voltak.

Az IC-k viszont csak hétvégén voltak kihasználva.

Már készülünk a menetrendváltozásra.

Vételeztünk pár panaszkönyvet...

 

mcg Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1081
annak sincs értelme, mint ahogy a napi 2-3 pár közvetlen járatnak egy ilyen távolságon...

ha én csak 7-kor akarok felkelni, akkor máris megszívtam...
és ha már 2-kor végzek,s haza akarok menni, akkor is várjak 5-ig...

:(((


bár sajnos jóprá magát tanácsadónak .s szakembernek valló ember ezt sugallja az illetékesek fejébe...:(((
Előzmény: HG. (1077)
mcg Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1079
hát igen, kár, hogy nem adtál érdemi választ, csak a témát akartad megváltoztatni...:(((

3 kocsis gyorsvonat bőven elég a 29-esre, annál még a csörgő sem eszik oly sokat...

amúgy neked is az a hibát, hogy kizáróag abban gondolkodsz, hogy azon a gyorson Bp-Balaton utasok vannak, aban nem, hogy mondjuk egy ITF-ben mely további csatlakozásokkal lehetne rájuk utast szerezni...
Előzmény: Törölt nick (1076)
grandpaa Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1078
Szvsz amíg a "Gyula-jegy" lesz, addig utas is lesz, igaz nem fizetősek.
Előzmény: Törölt nick (1076)
HG. Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1077
Ilyen menetidőkkel és indulásokkal erre még kevesebb az esély mint valaha.

Mivel ezek messze nem hivatásforgalmat szolgálnak ki, a 6-os korai, a 18-as kései.
7-12-17 körüli indulásokkal jobb lett volna.

(Páros irányról beszélve)
Előzmény: Törölt nick (1076)
mcg Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1075
amíg az illetékeseknek az a legfőbb óhaja, hogy Tc-Sv személyekkel a fehérvári hivatásforgalmat kell kiszolgálni (érk :10, ind. :50),s emellett napi 3 pár gyorsvonat engedett meg, addig ne reménykedjünk...
Előzmény: m61-002 (1062)
M41 2305 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1074
Igen látszik, nekem is ez a verzió van meg.
Előzmény: lekvaroscsirke (1073)
lekvaroscsirke Creative Commons License 2008.11.11 0 0 1073

Nem tudom, látszik-e....

 

 

M41 2305 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1072

Ja így már értem. Amúgy van már teljes, nem grafikus hanem táblázatos menetrend is. A 29-esen vannak változások rendesen.

Bővebben ITT olvashattok:

Búcsú az intercityktől
Előzmény: nidsz (1071)
nidsz Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1071
nincs sehol külön nyári menetrendi tervezetem, hanem az egész évi 2009-es tervezetből szűrtem ki dolgokat.grafikusból ajánlom a 40a Erd feletti szakaszának tanulmányozását, illetve a táblázatosból a 20ast meg a 100a, 100 vonalakét
m61-002 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1070
Én is szeretnék kérni egy nyári tervezetet.Köszönettel venném.
m62-165 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1069
M41 2305 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1068
Honnan szereztél 2009 nyári menetrendet? Átküldenéd? Köszönöm előre is.
Előzmény: nidsz (1065)
Hornyi88 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1067
"Azt pedig végképp nem tudom elfogadni, hogy 14-19 perc a gépcsere Fehérváron."

Szerintem ez tartalmaz pár perc tartalékidőt is.
Kétségtelen, hogy hosszabb lett így a menetidő ... :-S
4 pesti közvetlen vonat kiszedése is negatívum.
Előzmény: HG. (1066)
HG. Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1066
Nyárit hol láttál?

Egyik (nálam) keringő tervezetben sincs.

Egyébként hiába van sok vonat, olyan borzalmasan az eljutási idők, mint még soha.
Azt pedig végképp nem tudom elfogadni, hogy 14-19 perc a gépcsere Fehérváron.
Előzmény: nidsz (1065)
nidsz Creative Commons License 2008.11.10 0 0 1065
valóban érdekes az új menetrend...
a jövő nyári a tervek szerint sűrűbb lesz mint az idei...
lesz napi négy pár mentesítő a fővárosból,
a szombathelyi csak Szfvárig/Szfvártól közlekedik, a nyíregyházi a Balaton irányába pedig egy órával későbbre kerül
Előzmény: SzaboCsabaBence (1064)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.11.09 0 0 1064
Ráadásul azt is elfelejtették, hogy az északi parton a szezon legalább 2-szer olyan hosszú, mint a délin, ahol június közepe előtt és augusztus 20. után egy lélek nincs helyi lakosok által adott és a kanizsai forgalmon túl.
Előzmény: SzaboCsabaBence (1063)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2008.11.09 0 0 1063
Katasztrófa, pont azok a települések nem érhetők el Budapestről, amelyek a legmesszebb vannak a fővárostól. Mert a gyorsvonatok persze Füredig megállanak majdnem minden bokornál, utána meg lényegében sehol. Csatlakozó személyvonat viszont mostantól egy darab sincs. Ügyes...
Előzmény: m61-002 (1062)
m61-002 Creative Commons License 2008.11.09 0 0 1062
Elég vacak az új tervezet szerintem is.A 3 pár gyorsvonat keresztje kábé polgárdi ipartelepekre jön ki -igaz egyik sem áll meg ott.A menetidő meg tovább nőtt minden tekintetben szinte. De még ne panaszkodjunk a 40-esen meg minden gyors megszünt csak ic vagy átszállós személy maradt még Sárbogárdra menet is!
hivi Creative Commons License 2008.11.06 0 0 1061

Ez ugye a téli menetrend?

Mi ez a másfél órás menetidő Fehérvár - Bp viszonylatban? Mindenütt megállós vonat lenne? Ez eléggé utastaszító...

Hát hogy őszinte legyek, eléggé vacak. Ha nem a fővárosból megy le az ember, szinte esélye sincsen délutánnál előbb leérni. Délelőtt nincsen kínálat a főváros felöl. Szerintem a legjobb az lenne, ha Bp - Fehérvár viszonylatban a balatoni vonatok óránként járnának, Fehérvártól két óránként: egyik órában a déli partra, a másik órában az északira, s ehhez esetleg hozzá jönne nyáron az ellentétes odlalra tartó vonathoz személyvonati csatlakozás Fehérvárról Tapolcára.

Pl. a 6.13-as bp-i indulású vonat menne Keszthely/N.kanizsa felé, Fehérváron lenne minimum 5 perc állásidő az átszállások és az ütem tarthatósága miatt. Fehérváron át lehetne szállni pl. a kb. 7.20-kor Tapolcára menő vonatra.

A 7.13-as vonat menne Tapolcára, erről Fehárváron át lehetne szálni a 9.20-kor Keszthelyre menő vonatra....

Fehárváron eme góc elején érne be a budapesti személy, amely a Bp-Fehérvár közötti utasoknak is eljutást biztosítana... Az én menetrendem, ha én tervezném ezen alapulna, persze nem ragadtam ceruzát, a kereszteket nem számoltam ki, de biztos megoldható lenne.

 

Előzmény: lekvaroscsirke (1054)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!