Nem lehet? csak az edc 15-ből? Én nem tudom, de hallotam,hogy valahogy meg lehet állapítani a valós km óra állását. Azt, hogy milyen vezérlőből azt nem tudom.
Mert van egy érték ami változik még itt: Motor, alapbeállítások, 000 és ott asszem,hogy a 4es mezőben csak valami 10 körüli az értéke. Nekem meg 25. Nekem adagolós állította be. Az mi a szösz lehet?
Szia. igen de ha már adagolóshoz kerülne az adagoló akkor felújítatná.
Olcsón akart tuningolni-sokat várt tőle,de csak elk..ta. Aztán most a fejemet búgja,hogy csináljak vele valamit.
Erre gondolsz: Motor,login12233, illesztés, 2es csatorna?
Mert van egy érték ami változik még itt: Motor, alapbeállítások, 000 és ott asszem,hogy a 4es mezőben csak valami 10 körüli az értéke. Nekem meg 25. Nekem adagolós állította be. Az mi a szösz lehet?
4 Faults Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - -
Na, ne legyen gumicsont! A vag-com-mal be lehet állítani, valamelyik csatornában ott az alapjárati mennyiség, ott oda van írva, hogy tól-ig mi a jó érték. Természetszerűleg üzemmeleg motor, minden fogyasztó kikapcsolva, és alapjáraton. A "gyári" érték viszont már sosem fog kiderülni. :-(
"Tudom én,de a gazdi inkább a gyárira szeretné visszaállítani és inkább elvinné csippeltetni. De adagolósra már nem futja."
Ezt én nem biztos, hogy leírtam volna. Ezek után az sem fog segíteni, akinek eddig szándékában állt. Szvsz egy adagolófedél beállítás egy nagyságrenddel biztos kisebb költség, mint egy épkézláb chiptuning. És ha már erre sem futja...
Rosszul kalapálta el! Ha jól csinálja akkor nem zakatol a motor,csak ha nagyon el van kalapálva. Vegyetek belőle egy kicsit visszább, lehet, hogy abbamarad.
Azt szeretném megkérdezni, hogy BMW-nél melyik az a szoftver amivel hibakód törléseket lehet végrehajtani?
A hiba valószínűleg egy motorindításnál történtő, hirtelen feszültségesésből ered, kigyulladt a műszerfalon a légzsák diag. lámpa. (E46, 320i, 1998)
Audinál tudom, hogy ha levesszük az aksisarut ca. 10 percre, és utána nem áll fent a hiba, akkor a diagnosztika lámpa nem világít újra. (bár a hibát ennek ellenére tárolja)
Tudom nem akarom feltépni senki sebét, de ma jött az egyik haver ezzel kapcsolatban és megígértem neki,hogy utánnakérdezek,mert nem akarom neki csak úgy fülre kalapálgatni,hogy hátha megtalálom a gyári helyét amit kétlek nagyon.
Vagy küldjem el egy adagolóshoz? Valami diag. értékek biztosan vannak rá.
2003as octávia 110 lovas. minden gyári. Valahol olvasta Ő is ezt a kalapálós módszert. Gondolta kipróbálja szegény.
Legalább,hogy valamennyire jobb legyen.
Annak idején én is elkalapáltam,de mindegy is volt mert rá 1 hónapjára mentem adagolóshoz újítatni az egész belsejét.