Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tom7cat2 Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22431

gyari? passz vmi dieseles kollega megmondja:)

 

en eddig bravot, vezettem abban gyari bajusz volt, beepitve bal oldalival egyuttt.

 

illetve mazda6 kormanyrol nyomogathato

 

amirol meg tudok, h letezik gyuasdoboz meretu irnyito egyseg, csak eppen azt hova tenned?

konyoklo ala?h amikor "lazulsz nyomogathassad"

 

legjobb lenne, a kormanyrol :) kerdes mennyiert csinaljak ha egyaltalan...

ahogy a mai szervizeket ismerem, " aaa, nem lehetseges atprogi, vegyen uj kormanyt, de legalabb kezelopanalt+xxx ezerert"

 

amugy meg a bajuszkart azert nem feltetlenul kell 6-7 ora magassagaba rakni, van ott meg hely ahol el lehet helyezni kicsit feljebb, persze ezt szemelyesen lehet csak jol kitapasztalni

Előzmény: ceeee (22427)
ceeee Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22430
Lehet hogy azért nem , mert én nagyon hátranyomott ülésben vezetek. Így ha felhúzom a lábam, az már a kormány előtt  történik meg, a kormányoszlopt még csak nem is közelíti meg. Beszállásnal se
Előzmény: Törölt nick (22429)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22429

ki,- és beszállásnál természetesen ill. mikor felhúzod a lábad! továbbá úgy kell elképzelni, hogy a kormányoszlopra alul egy darab műanyagot beleszúrnak ( persze van más kivitel is gondolom én) az amit én vezettem az nagyon balfasz megoldás volt! sőt tovább megyek egy erősebb hozzáréssel is simán letörheted!!!! 

Előzmény: ceeee (22428)
ceeee Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22428

Hát a kitérdelést én se értem  :DD 

 

hosszú a lábam, de még a kormányoszlopot se böködi alulról a térdem kalácsa

Előzmény: drq (22426)
ceeee Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22427

Én is jobban örülnék, ha kormánygombost lehetne beletenni, a bajszost elképzeltem, elég hátul lenne, takarásban, fene tudja..

 

Amugy ha a kormányon levő mp3 léptető lenne kicserélve, onnan már csak progi kérdés, hogy az mit vezérel nem?

 

A gyári is ott van nem?

Előzmény: tom7cat2 (22424)
drq Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22426
Mindenképpen beszámolok, de nekem egyik bajuszkapcsoló sincs útban most sem :)
Nem is tudom mit keresne ott a térdem.
Előzmény: tom7cat2 (22425)
tom7cat2 Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22425
varjuk majd tapasztalatot, h milyen. kiterdeled-e stb.
Előzmény: drq (22420)
tom7cat2 Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22424

az visont tuti sokkal tobbe fog kerulna, ha a kormanyon levo gombokkal lehet kapcsolni, min 200...

en errol nem tudok, hogy lenne ilyne lehetoseg is, de minden meglehet

 

ha viszont tleg csak a csatit kell bedugni, akkor meg nekem kicsit fura, hogy miert nem lehet belerakni, ha 1,6osba lehet, dieslbe lehet. sokban nem terhet el.

 

szerintem is diesel elektronyos, mienk madzag.

 

de amint latom teljes a kepzavar-legalabbis nekem:)

Előzmény: Törölt nick (22421)
vbandit Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22423
Köszi!!!
:)))
Előzmény: drq (22420)
vbandit Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22422
ok,ebben van valami,a mostani nyaralásról sajnos már lecsusztunk (pénteken indulunk) de jövöre is biztos sok lesz a pálya :)) ugyhogy kellene egy lassan!!!
akkor érdemes várni!
Köszi az infot!!
Előzmény: Törölt nick (22421)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22421
cee'day-en a kia-ék mondták, hogy nemsokára tudnak olyan tempomatot is utólag szerelni amelyik olyan mint a gyári, tehát kormányon van! én a helyetekben várnék....mert a bajuszkapcsolós nagyon gyatra! én tesztvezettem egy olyan kocsit, ahol ilyen utólagos bajusz volt....hát mondtam is egyből ha ilyen a tempomat akkor nem kérem! szerintem idő kérdése, hogy az ember mikor térdeli ki a helyéről! szar helyen van és ráadásul nem illik a képbe ( nincs összhangban a gyári bajuszokkal)
Előzmény: vbandit (22419)
drq Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22420
A kiszabónál 120 000, a dover kft-nél 110-120 közt.

http://autovillany.hu/index.php?option=com_mjfrontpage&Itemid=34

Itt pedig 104 ezer, baloldali karral együtt, szereléssel.
Egy gyári csatlakozót dugnak az elektromos gázpedál csatijába, ebbe megy a jel az elektronikától. Minden pedál lenyomására old, 2 memóriás az alap kar, gyorsíthatsz, lassíthatsz is gombokkal.
Én a másik fórum "tartozékok extrák" oldalán láttam a címet valamelyikünktől, aki szintén ott szereltetette be. Pénteken már bent lesz nekem is.
Előzmény: vbandit (22419)
vbandit Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22419
Lehet már irtad,csak nem figyeltem,mennyi a tempomat és pontosan hol szerelik,már nagyon szeretnék egyet én is:)))
Előzmény: drq (22414)
ceeee Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22418

Én arra is merék gondolni, hogy az 1.6 dízelnek elektromos, az 1.4 benzinnek meg madzagos.

Előzmény: tom7cat2 (22417)
tom7cat2 Creative Commons License 2008.09.10 0 0 22417

osztom a velemenyed.

hogy komplett technikat kell bepakolni, nem csak egy canbus radug es nyomogathatom is a kart :)

viszont ez nekem sem tiszta, hogy most elektronyos, vagy madzagos a gazpedal

a motornal madzag:) van a pedalt meg nem neztem, de hnap a kezem koze kapom es megsasolom, de ha addig vki megnezne...

En meg mindig maradok annal anezetemnel, hogy madzagos a pedal

Előzmény: ceeee (22410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22416
ha folyamatosan frissíted az ítéleted, akkor nincs vele gond! örülök, hogy tetszik a kocsi! nekem még 15.000-is tetszik! remélem hasonlóan leszel vele te is!

üdv
hae7es
Előzmény: hejo (22415)
hejo Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22415
Én "csak" 1000 km után ragadtattam el magam, meg a billentyűt, hogy leírjam tapasztalataimat. Az utolsó beirás most az enyém. Ennyi után úgy érzem már van mit megítélni. Próbáltam objektív lenni, már amiben lehet. Nekem még mindig tetszik. Persze van egy csomó dolog ami attól is függ, ki miből ül át a Ceed-be. Én még a kezdeti lelkesedésben sem látok semmi rosszat, sőt még az első próbaút után is meg lehet ítélni egy pár dolgot. Mondjuk a konkurrencia által beírt fals beírásokat nem tartom korrktnek, de ezeknél amúgy is kilóg a lóláb.
Előzmény: Törölt nick (22413)
drq Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22414
Fene tudja. Ha valami nem ízlik rajta, azt tényleg meg lehet érezni pár 100 km után is. Főleg, ha valami sz@r benne. Nekem amúgy nincs problémám.
Végül is egy csajból is elég pár nap, hogy tudjam, nem fogom "használni" egy életen át.
Az igazi gáz, hogy vár a kocsira, de már ítéletet ír.
Előzmény: Törölt nick (22413)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22413
"Vicces, hogy néhány 100 km után írnak egyyesek, kezdeti lelkesedéssel :)"

vicces? én kiakadok tőle! volt aki még csak megrendelte az autót és már billentyűzetett ragadott! engem ez legalább annyira bosszant, mint a rossz szándékkal írt népíteletek! egyik sem tükrözi a valóságot!
Előzmény: Törölt nick (22412)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22412
Úgy nézem, tartom a km rekordot.
Hamarosan megjelenik, amint a cenzúra elolvasta.

Talán van alapja 65.000km-nél ítéletet írni.
Vicces, hogy néhány 100 km után írnak egyyesek, kezdeti lelkesedéssel :)
Előzmény: Törölt nick (22411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22411
Én is kiegészítettem a sajátom.
Megjelent a 2. rész röviden. :)

Előzmény: hejo (22403)
ceeee Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22410

Szerintem az 1.4-es benzineshez komplett technikát kell beleszerelni, mert gyári extraként sem lehetett rendelni eddig, nyilván más mint az 1.6 diesel

Előzmény: drq (22408)
Cibet Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22409
Benzinesnél elektronikus gázpedál? Én úgy láttam, hogy egy bowden megy a fojtószelephez.
Előzmény: drq (22408)
drq Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22408
Úgy legyen.
Amúgy nem egy félelmetes berendezés. Elektronikus gázpedálunk van, ott is csak egy elektromos jel adja a gázt, pedálállástól függően.
A vákuumos meg a szervómotoros megoldást nem merném így bevállalni, ott bontanak, szerelnek, attól félnék.
Előzmény: ceeee (22406)
drq Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22407


Ennyi az egész + a működtető kar.
ceeee Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22406
Remélem hamarosan!
Előzmény: drq (22405)
drq Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22405
Amúgy ugyanez fog bekerülni a többi CEED-be is.
Előzmény: ceeee (22402)
drq Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22404
Nem én leszek a tesztüzem :)
Szerintem nem lesz gond, csak egy kábel a gyári csatlakozóba.
Előzmény: ceeee (22402)
hejo Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22403

Olvasgasd el a népítéletet.

http://www.totalcar.hu/nepitelet/?op=modell&cat_id=54186

 Ott rengeteg tapasztalat le van írva.

Én semmilyen motorikus problémáról nem hallottam egyikről sem.

Nelem diesel van (1.6 CRDi), azt tudnám jellemezni:

Ketyeg mint a DOXA, megy mit az állat és fogyaszt mint a kismadár! :)

Előzmény: Marchionni (22397)
ceeee Creative Commons License 2008.09.09 0 0 22402

én ezt értem, és legyen úgy,

 

bár mégiscsak ennek tudatában(mármint a tesztelés) írta a képviselet amit írt a gariról.

 

Az ,hogy a beszerelő cég válalja a tempomat garanciáját az egy dolog, de a hivatalos importőri állásfoglalás továbbra is az,hogy beépíteni, szervizelni garancia csorbulása nélkül csak Kiaszervízben lehet!

 

De megint más a helyzet, ha pl. a te autód hivatalosan az egyik "tesztüzem" lesz.

Előzmény: drq (22400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!