en eddig bravot, vezettem abban gyari bajusz volt, beepitve bal oldalival egyuttt.
illetve mazda6 kormanyrol nyomogathato
amirol meg tudok, h letezik gyuasdoboz meretu irnyito egyseg, csak eppen azt hova tenned?
konyoklo ala?h amikor "lazulsz nyomogathassad"
legjobb lenne, a kormanyrol :) kerdes mennyiert csinaljak ha egyaltalan...
ahogy a mai szervizeket ismerem, " aaa, nem lehetseges atprogi, vegyen uj kormanyt, de legalabb kezelopanalt+xxx ezerert"
amugy meg a bajuszkart azert nem feltetlenul kell 6-7 ora magassagaba rakni, van ott meg hely ahol el lehet helyezni kicsit feljebb, persze ezt szemelyesen lehet csak jol kitapasztalni
Lehet hogy azért nem , mert én nagyon hátranyomott ülésben vezetek. Így ha felhúzom a lábam, az már a kormány előtt történik meg, a kormányoszlopt még csak nem is közelíti meg. Beszállásnal se
ki,- és beszállásnál természetesen ill. mikor felhúzod a lábad! továbbá úgy kell elképzelni, hogy a kormányoszlopra alul egy darab műanyagot beleszúrnak ( persze van más kivitel is gondolom én) az amit én vezettem az nagyon balfasz megoldás volt! sőt tovább megyek egy erősebb hozzáréssel is simán letörheted!!!!
az visont tuti sokkal tobbe fog kerulna, ha a kormanyon levo gombokkal lehet kapcsolni, min 200...
en errol nem tudok, hogy lenne ilyne lehetoseg is, de minden meglehet
ha viszont tleg csak a csatit kell bedugni, akkor meg nekem kicsit fura, hogy miert nem lehet belerakni, ha 1,6osba lehet, dieslbe lehet. sokban nem terhet el.
szerintem is diesel elektronyos, mienk madzag.
de amint latom teljes a kepzavar-legalabbis nekem:)
ok,ebben van valami,a mostani nyaralásról sajnos már lecsusztunk (pénteken indulunk) de jövöre is biztos sok lesz a pálya :)) ugyhogy kellene egy lassan!!! akkor érdemes várni! Köszi az infot!!
cee'day-en a kia-ék mondták, hogy nemsokára tudnak olyan tempomatot is utólag szerelni amelyik olyan mint a gyári, tehát kormányon van! én a helyetekben várnék....mert a bajuszkapcsolós nagyon gyatra! én tesztvezettem egy olyan kocsit, ahol ilyen utólagos bajusz volt....hát mondtam is egyből ha ilyen a tempomat akkor nem kérem! szerintem idő kérdése, hogy az ember mikor térdeli ki a helyéről! szar helyen van és ráadásul nem illik a képbe ( nincs összhangban a gyári bajuszokkal)
Itt pedig 104 ezer, baloldali karral együtt, szereléssel. Egy gyári csatlakozót dugnak az elektromos gázpedál csatijába, ebbe megy a jel az elektronikától. Minden pedál lenyomására old, 2 memóriás az alap kar, gyorsíthatsz, lassíthatsz is gombokkal. Én a másik fórum "tartozékok extrák" oldalán láttam a címet valamelyikünktől, aki szintén ott szereltetette be. Pénteken már bent lesz nekem is.
ha folyamatosan frissíted az ítéleted, akkor nincs vele gond! örülök, hogy tetszik a kocsi! nekem még 15.000-is tetszik! remélem hasonlóan leszel vele te is!
Én "csak" 1000 km után ragadtattam el magam, meg a billentyűt, hogy leírjam tapasztalataimat. Az utolsó beirás most az enyém. Ennyi után úgy érzem már van mit megítélni. Próbáltam objektív lenni, már amiben lehet. Nekem még mindig tetszik. Persze van egy csomó dolog ami attól is függ, ki miből ül át a Ceed-be. Én még a kezdeti lelkesedésben sem látok semmi rosszat, sőt még az első próbaút után is meg lehet ítélni egy pár dolgot. Mondjuk a konkurrencia által beírt fals beírásokat nem tartom korrktnek, de ezeknél amúgy is kilóg a lóláb.
Fene tudja. Ha valami nem ízlik rajta, azt tényleg meg lehet érezni pár 100 km után is. Főleg, ha valami sz@r benne. Nekem amúgy nincs problémám. Végül is egy csajból is elég pár nap, hogy tudjam, nem fogom "használni" egy életen át. Az igazi gáz, hogy vár a kocsira, de már ítéletet ír.
"Vicces, hogy néhány 100 km után írnak egyyesek, kezdeti lelkesedéssel :)"
vicces? én kiakadok tőle! volt aki még csak megrendelte az autót és már billentyűzetett ragadott! engem ez legalább annyira bosszant, mint a rossz szándékkal írt népíteletek! egyik sem tükrözi a valóságot!
Úgy legyen. Amúgy nem egy félelmetes berendezés. Elektronikus gázpedálunk van, ott is csak egy elektromos jel adja a gázt, pedálállástól függően. A vákuumos meg a szervómotoros megoldást nem merném így bevállalni, ott bontanak, szerelnek, attól félnék.
bár mégiscsak ennek tudatában(mármint a tesztelés) írta a képviselet amit írt a gariról.
Az ,hogy a beszerelő cég válalja a tempomat garanciáját az egy dolog, de a hivatalos importőri állásfoglalás továbbra is az,hogy beépíteni, szervizelni garancia csorbulása nélkül csak Kiaszervízben lehet!
De megint más a helyzet, ha pl. a te autód hivatalosan az egyik "tesztüzem" lesz.