Semmit. 1909-ben összesen két balesetről tudok, az egyik Celldömölk és Nagysimonyi között volt egy utolérés, a másik Miskolc fűtőházban egy horzsolódás.
Dombóvár és Döbrököz között késnek a személyszállító vonatok
Baleset miatt 20-30 perces késéssel közlekednek a személyvonatok, amelyek érintik Dombóvár és Döbrököz állomásokat. Bővebben | 2008. augusztus 23.
Késések a Nyugati pályaudvar és Vác között
Őrbottyán és Vác állomások között baleset miatt nem közlekedhetnek a vonatok, ezért itt autóbusz pótolja a vasúti közlekedést. Bővebben | 2008. augusztus 23.
Siófokon baleset miatt szünetel a vasúti forgalom, késnek a vonatok
30-40 perces késéssel közlekednek a személyszállító vonatok, melyek érintik Siófok vasútállomást. Bővebben | 2008. augusztus 23.
Hm... ez is lehetseges. Ha nem indul el elore, szerintem elfert volna a vonat mellett. No meg vajon latta-e a vonatot, mert az mar csak par masodpercre volt.
Erről tudsz valamit? Szerintem ez lehetett az első olyan eset, amikor a biztber. blokkelemét felverték, azaz a blokkbillentyűre oldalról kézzel nagy ütéseket mérve művi módon feloldották azt.l "E helytelen kezelést [a blokkelem felverését] a kelenföld—tatatóvárosi blokkvonalon Szár megállóhelyen 1909-ben történt utolérés vizsgálata leplezte le." Forrás: Dalmady Ödön: A vasúti biztosítóberendezések fejlődése Magyarországon 1904—1919.
Itt az történt, hogy nagyon előrejött, és a fülke mögé csukódott a csapórúd. A sofőr kicsit hátratolt, észrevette a csapórudat, és félt, hogy ha még hátrább tolat, akkor a csapórúd megkarcolja a kocsit, amiért bizony kár lett volna, talán még a főnöke is megszidja. Ezt nem kockáztatta, inkább elindult előre.
A Podmaniczky (Rudas László) utcát valóban a Főváros számára telket adományozó Podmaniczky Miklósról nevezték el. A Főváros vőlegénye az Arany János utca metróállomásnál található kis tér névadója.
Igen, jól gondolod, arról a földútról van szó, nem az Esze Tamás útiról. (Bár az egyik oldalról szilárd a burkolat, nem is értem, miért mondta a Sigulinszki, hogy sem út, sem átjáró nem volt.) Ebben a cikkben is, meg a 8471-ben idézettben is hülyeséget írtak. (Nem csak a helyszínnel kapcsolatban.)
Én arra tippelnék, hogy a nyilatkozó rendőr legelőször így lett értesítve: "Hallottad? Elcsapott a vonat 5 cigányt a kitérőgyári sorompónál!" És mivel ő nem ismeri a környéket, nem tud erről a másik átjáróról, és az Esze Tamás úti sorompó tulajdonképpen már a kitérőgyár vidéke, ezért leadta halhatatlan nyilatkozatát.
A kérdéseidre nem tudom a választ, őszintén szólva nem is érdekel különösebben az egész kományzati negyed, de Podmaniczki Miklósról nem neveztek el utcát Pesten, főleg nem az egykori Rudas László utcát. A névadó "Budapest vőlegénye", báró Podmanicky Frigyes volt.
A szajoli baleset-vizsgálat érdekel, küldd el légyszi a krizs@cellkabel.hu címre, vagy ha fizetni kell, akkor hívj föl a 20-452-95-00 számon, visszahívlak Blokki Peti.
Vagyis ahogy ígértem: akinek van egy minimális agya , az nem a nyugati környékét ÉPÍTTETNÉ Kormányzati főhadiszállásnak, ráadásul azt a baromságot is elkkövették, hogy lebontatták volna a az ún. Ferencz Ferdinánd hidat Élmunkás híd..
Kérdés: hogy fért volna el a kormányzati negyed, kiknek W kellett volna a volt Rudas László, jelenlegi Podmaniczki Miklós út? Ki volt az érdekelt példul ebben????
Blokki, vagyis volt volt bizt-beres, váltólakatos, hogy a vasúti átjárók berendezéseit ne is említsem.
Ezek a "még el nem lopott szerkentyűk" a kötött pályán közlekedő normál nyomvonalú vasúti szerelvényeket védik pontosan azért, hogy pld.-ul egy autós, vagy kamionos ne menjen rá, ha egyszer a KRESZ-tábla jelzi hogy vasúti kereszteződés következik.
Az hogy a megélhetési bűnözők, színesfémkereskedők megbízásából rendszeresen lopják ezeket a táblákat, híven tükrözi a jelenlegi magyarországi gazdasági-politikai viszonyokat hiszen az átlagember azt sem tudja, hogy melyik miniszternek ki a hivatalosan kinevezett államtitkára??? Az, hogy a Nyugati pályaudvart mégsem sikerült teljesen szétverni a kormány-negyed építéssel, ingatlanok spekulációival stb, folglalkoztak valakik, vagy akiknek már "remeg a nadrágja amikor leül a stokira" mert bűnbak mindig található.
Sajnos a vasúti átjárók hiába vannak biztosítva félcsapóddal, villogó vörös fénnyel, mégis vannak olyan ipsék, akik ennek dacára keresztülmennek az átjárón, letörve a félcsapórudat. Alumíniumból van, vagyis színesfém, kiviszik az uniós határon vám és egyéb ell. nélkül, ott eladja, a kinti vevőnek aki visszaigényli a megvett áru után járó nálunk nem létező "ócskavas-adót", nos ezt tudják meglépni az úgynevezett megélhetési színesfémtolvajok.
Személyes véleményem is van: 2 évig voltam a nyugatiban bizt-ber műszerész, stb, amikor a baleset ért, akkor a Józsefvárosi pu.-t akarták "valakik valamiért megszüntetni". A továbbiakban csak "W"-vel jelzem a jelenlegi kuplerájt. A következő a Déli lett volna, de valamiért meghiúsult a Magyar Posta Krisztina körúti székházának az eladása-elzabrálása. Akkor valamelyik Mávos-kinevezett szakiának eszébe jutott az újjabb ötlet, rövidesen folytatom.
a helyszínen lefoglalt eszközt szabályszerűen kirendelt igazságügyi szakértő elemzi, mint hogyha a VBO tájékoztat arról, hogy azon mi található...
Különösen, mikor a szakértő a vasúti balesetvizsgáló bizottság szalagot/korongot/adatállományt értékelő tagjának munkájára támaszkodik, szakértői díjért...