Egy chip-tuning csak egy fajta típushoz jó, mert más a hengerűrtartalom, és más a teljesítmény is. :-) Felmész a netre bruttó 50.500 Fr-ért már kapsz ami minőségre is jó.
Köszi az infót, de szerintem ez 2 okból sem az. Az egyik hogy nem nyöszörgés, hanem zörgés, rezgés, a másik meg hogy már volt leszedve a középkonzol és a hang jóval mögüle jött. Amúgy a dög meleg stimmel, csak kell hozzá a dőlésszög is. :) Mivel holnap amúgy is megyek cseréltetni a szélvédő alatti légbeömlő nyílásnál lévő műanyagot, mert mind2 oldalon felhajlott, így majd rákérdezek. De megpróbáljuk megint megtalálni a hibát, hátha most sikerül.
Sziasztok, van egy chptuningom kia dízelmotorokhoz, cee'd, rio, sportage, sorrento modellekhez tuti jó. Küberl, tehát jó gyártmány. 20%-kal növeli a motor teljesítményét káros hatás nélkül. Beszerelése ne migényel szaktudást. Szűz új készülék, a kia kereskedésben "feleslegessé vált" ;) 70E-ért bárki viheti. jagshemashilikeyou@gmail.com
"Délelőtt a városban egy vasúti átkellő előtt leállítottam a motort. Majd amikor indítottam volna csak durva kerregést halottam, de nem indult. 3x próbálkoztam, semmi. Aztán gyújtás le, majd újra próbálkoztam akkor már indult.. Mi a fene volt ez? Korábban sose volt ilyen problémánk. 1.4EX 9500km."
Az enyém gyakran csinálta, szerviz nem talált hibát!
Utoljára azt próbáltam ki sikeresen, mikor meleg motor nem indult, hogy a gázpedált LENYOMVA tartva indítottam, így beindult!!
Délelőtt a városban egy vasúti átkellő előtt leállítottam a motort. Majd amikor indítottam volna csak durva kerregést halottam, de nem indult. 3x próbálkoztam, semmi. Aztán gyújtás le, majd újra próbálkoztam akkor már indult.. Mi a fene volt ez? Korábban sose volt ilyen problémánk. 1.4EX 9500km.
-Tudja valaki, hogy mennyibe kerül /db? -Vajon melyik típussal lehet azonos? ( tudva, hogy sok alkatrésze a verdának európai beszállító. Tippelek a Skoada VW - Audi beszállítókra.
"néha zörög bizonyos hőmérséklet és kocsi dőlésszög (előrefele, mikor pl tolatsz vagy fékezel) mellett a műszerfal mögött"
amikor hetfon a kiaszabonal keresgeltek a sipolasom (bizonyos homerseklet, bizonyos sebesseg) okat, akkor mondtak, hogy van egy hasonlo tipushibaja a ceed-nek, ugymint hogy bizonyos homerseklet (dogmeleg) eseten hajlamos nyikorogni a kozepkonzol hatso felfuggesztese, es azt ugy szoktak gyogyitani, hogy kiveszik, majd a hatul tarto hatos csavarok ala tesznek valami gumialatetet. lehet, hogy a tied is ezt csinalja...
Bocs hogy most válaszolok, de nyaralni voltam külföldön.
Jah erről jut eszembe, Bp - Rábafüzes - Tarvisio - Bibione - 1500km - 5,36l/100km - 2 személy + csomagok + klíma. Kifele Bp-en megtankolva (MOL EVO NEO DIESEL + Spuri - most raktam bele előszőr ilyen dieselt, de gondoltam kipróbálom :)), majd utána legközelebb osztrák - olasz határnál 560km után 26 liter fért bele, lehet számolni, de segítek: 4,64l/100km... Azért lett több az össz, mert Bibionéban is mászkáltunk napi szinten pár km-t meg hazafele 1 órát dugóztunk mire ki tudtunk jönni a városból a turnusváltás miatt. Szóval elégedett vagyok maximálisan, főleg hogy 90%-ban Bp-en közlekedem az autóval, ahol 5.8 alá nem igen tudom vinni...
Visszatérve:
Valami néha zörög bizonyos hőmérséklet és kocsi dőlésszög (előrefele, mikor pl tolatsz vagy fékezel) mellett a műszerfal mögött. Erre próbáltunk rájönni, de nem sikerült mi lehet. Nagyon ritkán jelentkezik, de olyankor elég csúnya hangot ad. Nem a motor, hanem olyan mintha valami műanyag hozzáérne egy másikhoz és a rezonanciából adódóan hangot adnának.
Amúgy azóta "járok" ide, mióta Érdről elment Géza + mikor hátulról belémjöttek csak ők voltak hozzám közel egyedül MÁV partnerek, így nem nekem kellett álnom a javítás költségeit, majd várni mikor kapok pénzt a biztosítótól. Az más kérdés hogy aztán kiderült a ellenfélnek nem is volt biztosítása, hiába volt róla csekkje, így ment az egész a MABISZ-hoz...
Meg vagyok elégedve velük, úgy érzem becsületesen végzik a munkájukat, ott lehetek a szerelésnél, ha akarok még elvileg olajat is vihetnék, bár nem szeretik (:P).
Bocs a hosszú írásért, de ritkán jutok ide, így gondoltam most bepótolom... :D
Szabóékat én is ajánlom, eddig 2 ceed és egy sportage volt náluk 2000-es olajcserén a családból és hamarosan a két ceed ismét megy az első kötelezőre. A 2000-es szervizt mindegyik kocsinál nagyon lelkiismeretesen végezték el, teljes átnézés, csavarok ellenőrzése, esetleges meghúzása stb. és mindehhez az akciós szervizdíj, ami csak az olaj árából és az olajszűrőből (ha kéred) áll, meg még párszáz ft segédanyag,alátét. Megjegyzem az olajáraik is a földön járnak.
Akkor ezekszerint váltottak. Eddig az 5ajtósoknál volt a (=) és (A), a többinél pedig csak (=). Igaz, arra még nem jöttem rá, hogy működik az automata szabályozás.
Hát az a viszkózítás külömbség, ami a két általad említett olaj között van, és a külömbség csak nagyon alacsony és nagyon magas hőmérsékleten jelentősebb- na hát nem igazán van hatással a jelenségre. Jocó
Ha jól értem a kérdésedet, akkor... Digit klímánál... dupla belső levegőkeringőztetés (Automata, vagy folyamatos zárt) csak az 5 ajtósnál van. Az SW-nél, illetve a pro_cee'd-nél csak egy (folyamatos zárt) kapcsoló van az A/C gomb alatt.
Ez nagyon gáz. Mi volt a Kia Magyarország hozzáállása? Eddig nekem mindenben nagyon segítőkészeknek és kedvesnek tűntek. Nem lehet, hogy a 20. alvállalkozóval volt gond?
juteszembe, tegnapelott voltam a kia szabonal ezres olajcseren, 18.887 ft volt a szamla 5w-30-as olajjal, munkadijat nem is szamitottak fel. a szerelo rendesen vegignezte az autot, vegig ott lehetett lenni mellette, sajna a kozepkonzol futyulesenek okara nem jott ra.
1. A hámlás nálam is jelentkezett (2007. 04-i az autó), elméletileg intézik a garanciális javítás engedélyeztetését.
2. A múlt héten nekem is becsusszant az assistance (30e-res kötelező után két órával indítanám a gépet, nem forgatja az indítómotor a motort... kúl.) Felhívtam az assistance-t este 6 körül, egy órán belül tudtak volna küldeni valakit, de mivel zárva volt a szerviz, másnap reggel 8-ban maradtunk. Én is korábban ott voltam, a szaki is, megnézte, látta, hogy nem akksiprobléma, trélerre fel, KIA szervizben le. Kedvesen, udvariasan, jó hangulatban -- tkp élmény volt. :) Tíz perc alatt megcsinálták, természetesen azonnal, soron kívül, nagyon szabadkozva (OMP Debrecen).
3. A 30e-s kötelező egyébként 35e-be került, volt mellé még garanciába egy nyomcsapágy meg egy stabilizátor-összekötő csere (mindkettő raktárról, semmi várakozás). A fenti malőrtől eltekintve minden okés.
Hát ez szomorú. Én simán perelném őket. Felháborító amit szolgáltatás címszó alatt müvelnek ebben az országban. Amugy azt csinálnám a helyedben, hogy Szlovákiában megkeresném a koreaiakat írnék nekik egy korrekt kis angol nyelvű ügyvédi levelet. Mást nagyon nem tehecc. :(
Miért igy csinálták hogy az anyós ülés mögött, a dupla ülés van, amit persze nem lehet előre hajtani, csak akkor, ha a vezető ülést is elörébb húzom!! De akkor meg nem férek bele...