Látogasd meg a ceedclub.hu oldalt, és a szervizajánlatok menüpont alatt találhatod azon cégek listáját, akik nem voltak lusták elküldeni kalkulációjukat. A fórum menüpont alatt pedig sok érdekességet olvashatsz ;)
"Korábban már volt róla szó, de nem emlékszem a végeredményre. 1,6 CRDI leállítása után a motor még rázkódik egyet, olyan Ikarus-os módra csak éppen kicsiben. Nálatok is ez a helyzet ? Korábban nem tünt fel ez a megremegés."
Ilyenkor még egyszer végig futja a motort az élvezet, azért remeg!
Igazi looser. Én a saját népítéletemben kínosan ügyeltem arra, hogy objektív legyek. Szóval hagyjuk ezt az elvakult dumát. De el tudom képzelni, hogy kifogott egy rossz példányt, sajnos ilyen van és ekkor a kocsi csak megkeseríti az életet.
Megoldódott a kormány gondom. A szegedi pappasnál egy ügyes kezű futóműves emberke beállitotta egyenesre a kormányt. 3600 magyar forintot fizettem. Sztem nagyon jo áron dolgoznak. Üdv.
Eljött az ideje az 1 éves garancia miatti szervizeltetésnek - melyik szervizt tudnátok ajánlani? Budapest érdekelne. Gondolom nincs nagy minőségbeli különbség köztük, árbeli viszont annál inkább..., tehát jó lenne olcsóbban megúszni a dolgot.
Korábban már volt róla szó, de nem emlékszem a végeredményre. 1,6 CRDI leállítása után a motor még rázkódik egyet, olyan Ikarus-os módra csak éppen kicsiben. Nálatok is ez a helyzet ? Korábban nem tünt fel ez a megremegés.
"Valahol olvastam hasonlót valakinél, de ne találom visszaolvasva. 2 napja, ha kinnt állok a napon a kocsival, csak az 5.6. indításra pöccen be a motor. Mi lehet a gond, van-e tapasztalat?"
Nálam vagy 4-5-ször előfordult 1 év alatt, üzemmeleg motornál, hogy nehezen indult.
Utoljára amikor nem akart beindulni, lenyomtam a gázpedált, és így indítottam. Mint a karburátoros, üzem meleg autót! Rögtön be is indult.
Valahol olvastam hasonlót valakinél, de ne találom visszaolvasva. 2 napja, ha kinnt állok a napon a kocsival, csak az 5.6. indításra pöccen be a motor. Mi lehet a gond, van-e tapasztalat?
Szintén tapasztalat, nem vészes a 17-es gyári felni. Abban igazad van, hogy nem a balkánra való, de ennyi erővel akkor Pesten szekérrel vagy Nivával kell járni. Nekem ráadásul alapban keményebb lengéscsillapító van benne, de egyáltalán nem vészes.
Az ár az más kérdés, nekem anno sikerült kialkudni (bár valszeg nem az én érdemem, gondolom mindenkihez hozzávágták) a sport plusz csomagot, de tény, hogy a 17-es felni inkább hangulati és optikai elem mintsem eszenciális része a kocsinak. Bőven elég a 15-ös is.
Anno a mazdámban aminek 15-ös gyári felnijei voltak keményebb volt a rugózás, sokkal kényelmetlenebb volt vele közlekedni. szóval számomra nem vészes ez a kombináció.
Nekem volt egy oltári szíváson sípolás ügyben. Vidékről téptem fel pestre, előtte kocsi szépen lemos. Megyek a pályán és azt hallom, hogy a rádió sípol mintha valami vételi zavart venne. Rádió kikapcs, akkor is hallom, odahajolok a műszerfalhoz hát onnan jön. Megállás, átnézés, semmi. Elindulás, most meg a jobb oldalról hallottam. Ekkor jöttem rá, hogy mosás közben valószínűleg víz került oda ahová nem kellett volna, az valszeg megrekedt ott és attól volt olyan hangja, gyöngyös környékén meg is szünt a sípolás és ez igazolta az elméletemet. azóta nem hallottam, remélem tényleg csak a víz volt. :)
Én már lassan két hónapja várok a kis stabilizátor pálcákra,jó az alkatrész ellátás:((( olyan hangja van az autonak mint egy 30 éves zsiguli szétkopott gömbfejekkel:((( borzalom 10.esen kell hallgatni a rádiot,mert ugy idegesít már 5000Km keresztül ez megy .. Remélem nyaralás előtt megcsinálják! De lehet addig megunom és belerakok valami tipusidegen alkatrészt még egy Peugeot,Citroen be is 80 000Km ig birja:( itt meg 20 000Km nél elkopott
Futómű állitás nem egyszerű. Nem kia szervizbe vittem, hanem maszek futóműveshez, és a 2007 es katalógusában nincs benne a ceed futómű beállitás adatai. Állitott rajta,jobb is lett, de nem az igazi még. Ugyhogy megpróbálom beszerezni az adatokat. Valszinű nem állt jól már kezdetektöl sem.
"Bekapcsolom a helyzetjelzőt, vagy a tompitottat, és enyhe sípolást hallani a műszerfal mögül"
hahh, vegre valakinek masnak is sipol... :-(
en a vilagitassal meg nem talaltam osszefuggest, viszont 130-140 kornyeketol felfele neha sipol valami a kozepkonzol mogul. neha nem:-( eddig ugy tunik, hogy minden ilyen sipolos eset olyankor volt, amikor igy nyaron a gutautos melegben delben kellett autozni, tegnap este peldaul nem csinalta.
Közben megérkeztünk.. Egy heti nem autózás után közlöm a száraz érzelemmentes tényeket:
Örömmámor volt beleülni a paripába, húz, mint a bivaj, (box) minden **sza.
Egy bajom van csak: rosszak az utak, össze vissza dobál, kígyózik a gerincem, kitörik a nyakam, (némi túlzással:) de stabil. Részvétem annak, aki 16-os, 17-es felnit választ, és még pénzt is dob ki érte az ablakon. Utóbbit csak vesekő eltávolításra ajánlom, vagy porckorongsérv házilagos kialakítására. Az árából inkább nyaralni menni jobb érzés. ( saját vélemény, tapasztalatból )
Ilyenről tudtommal még nem volt szó. Eddig kikapcsoló világítások voltak, amire West leírta a megoldást.
"A világitással kapcsolatban akinek ilyen gondja van (elmegy a pilács) menjen be a szervizbe és csapjon az asztalra hogy egy új bcm modult kér az autójába:) mert ez is szoftver hiba miatt kapcsolja le a lámpát az új szoftverrel már normálisan müködik minden."