Szia Dehogynem,épp meg akartam kérdezni az SW kollégát mi baja,mire kiértem elmentél :(( valami motor remegést hallgattatok? mi lett a vége? régóta jársz oda? milyen a szerviz??? nekem ez lesz a 3. szervizem :(( jó lenne mér egy normálisat találni!!
A cee'd rögzítőfék hátsó részét nem ismerem,csak más gyártókét,és általában van egy önbeálló rész,ami ha kopik a betét a holtjátékot automatán kiegyenlíti,itt is lehet elméletben állítani,de nem szokás,csak ha nagyon kopott a fékbetét... A hivatalos állítási lehetőség olyan mint a többi típusnál és azt belülről is lehet állítani!
Sziasztok Mi is üdvüzlünk benneteket Antalyából. Még maradunk pár napot. Ja, az átlagfogyi: 0.00 A vas garázsban áll unokatesóméknál, közel ferihegyhez. ;-)
A kézifékre állítson rá akinek kell,mert ahogy bekopik(+a gyárba se hiszem,hogy nagyon állítgatják)egyre feljebb fog. Olvastam,h ez többknek probléma,kb 10 perces tiszta munka,nem kell alámászni stb,belülről kell állítani!
Sziasztok! Most jöttünk meg az 5250 km hosszú nyaralásból. (Szardínia, Nizza, Svájc) Az 1,6 CRDI fogyasztása a komputer szerint 5,2 tankolás méréssel 5,4 liter lett. Szakaszonjként is mértem a fogyit, volt 6 literes és 4,6-os szakasz is. Érdekes módon közben a komputer 5,3-at írt mindkét esetben... A kocsival amúgy minden rendben volt, a kézifék nekem is nagyon a végén fog csak, ott sem túl erős. A kesztyűtartó hűtése nélkül biztos nem vennék kocsit, ez nagyon hálás volt végig.
Kuplunggal nekem nem volt még gondom, de nem is ajánlom neki, hogy legyen. Az erős hajtáslánc egyik ismerve a strapabíró kuplung amelynek legalább 200.000km-et ki kéne bírnia. De lehet csak nekem vannak irreális elvárásaim a mai kocsiktól.
Kézifék nálam is dettó ilyen. Eléggé tépni kell, hogy fogjom is valamit, az meg nem szokásom. Majd állítok rajta.
Az én (nem gyári) riasztóm olyan, hogy ha csak megnyomom a gombják, akkor villog és csipog. Ha hosszabban nyomom a gombját, akkor csak villog. Egyébként és sem szeretem, ha pittyeg.
A kuplungszag nálam is előfordult többször is, meredek úton elinduláskor. A kéziféket meg kell próbálni még egy kattanással továbbhúzni. Nagyon szoros az illesztése, a bowden meg könnyen nyúlhat egy kicsit.
Az OFF Astrában vasrúd volt futómű helyett ezért nem kellett szervízbe vinni futómű miatt. Már elnézést a kissé erős fogalmazásért de ez az igazság. Ebben meg hátul multi link van, nem tudom a csatolt lengőkar fordítás az mit takar, de a multi link a pontos szakmai megfogalmazás. A multi link meg kurva jó, ellenben a sok elem miatt gyakrabban kell javítani ha rossz utat kap szegény.
A lengéscsillapító az meg gyárilag szar ha 30.000km környékén már megadja magát. Ki kell hajítani és venni bele egy Bilsteint. Amugy meg aki olyan barom mint én, hogy sport csomagot kér a proceed-jébe amihez megkapja a keményebb lengéscsillapítókat és a peres gumikat az meg is érdemli, hogy hamarabb kell cserélni a futómű elemeket, köztük a stabpálcákat is.
Ezért óvatosan és lassabban megyek vele rossz utakon és kerülöm is a rossz utakat. Eddig nem csattognak a stabpálcák és a lengéscsillapító is teszi a dolgát, de ha gond lesz ígérem beszámolok róla.
Annyit azért elmondanék, hogy a OFF Mazda Xedosomban is évente kellett cserélni a stabpálcákat és gumikat a fasza a magyar utak miatt. A lengéscsillapító az más, annak illene kibírnia min. 100.000km-et.
Nagy Gratula! Én is így voltam vele, mikor elhozhattam. Azóta sem bántam meg, hogy ezt a kocsit választottam. Az átadási tortúrát pedig gyorsabban elfelejted mint gondolnád! Balesetmentes közlekedést és sok örömöt hozzá!
Végre hazahozhattam.Apa telefonon keresztül, lánykám mögöttem aggódta végig a 20 km-es szakaszt hazáig. Vezetni nagyon jó, biztosan könnyen hozzászokunk.