Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Leadfoot Creative Commons License 2009.11.21 0 0 23909
Közben én is megtaláltam, 4-től 6-ig délután, ha jól emlékszem. De a műsor nem autós sajnos, úgyhogy nem is érdekel annyira.
Előzmény: P.URBANUS (23908)
P.URBANUS Creative Commons License 2009.11.21 0 0 23908
Valamelyik hétköznap délután botlottam beléjük*, de hogy pontosan mettől meddig vannak, azt nem tudom. Szerintem minden délután, kivéve 7vgt.

*Éppen a szarvasmarha-bendőgáz üvegházhatásra gyakorolt hatását elemezgették.
Előzmény: Leadfoot (23907)
Leadfoot Creative Commons License 2009.11.21 0 0 23907
Tudja valaki, mikor (melyik napokon, hány órakor) hallható Karotta és Winkler műsora a Neo FM-en? Belehallgatnék, de a honlapjuk olyan rohadtul informatív, hogy semmiféle műsorrend nincs rajta.
lő dörgő Creative Commons License 2009.03.27 0 0 23906

Miért "alázza" a gumidoktor a Hankook gumit a Michelinnel szemben, talán mert az origo teszten első lett?? És még a  szeretett Pirellit is megelőzte??!!

http://www.origo.hu/auto/20080505-nyari-gumiteszt.html?pIdx=2

 

korrektebb válaszokat szivesebben olvasnánk!

 

egyébként régen totalcar-függő voltam, de mára....sajnos..

Floyd1986 Creative Commons License 2008.11.29 0 0 23904
Labdacs Creative Commons License 2008.10.21 0 0 23903
ha jól tudom, Karotta már egy jó ideje nincs a tc-él. így a válasz egyértelmű.
Előzmény: Krézihajtány (23901)
Krézihajtány Creative Commons License 2008.10.11 0 0 23901
Lesz még valaha normális totalcar (winkler-karotta-féle) vagy ez az erőltetett, érdektelen nyomiság várható hosszútávon, mint amit ma adtak?

Kedves szerkesztők, az egyik kedvenc műsorom volt a totalcar, az igazi "bezzeg" a kertévés-giccscelebes butítások között, de ez az adás egy nagy nulla volt.

Aki álpoénos garázsgányolást akar nézni, annak egy átlagos kábel előfizetéssel is heti minimum két tucat hasonló műsor a választék, ennél picinykét jobban elővezetve.
Hirtelen500 Creative Commons License 2008.09.01 0 0 23900
Szégyen - eddig egy rendes oldalnak gondoltam a totalcar - t (amolyan kedvencféle volt), erre a tesztek között, ugyanabban a formában elhelyeztek egy reklámot (Hilux). Értem én, hogy mindenki pénzből, meg reklámból él, de ha ennyire eladják magukat azt csak éjjeli pillangós szavakkal tudnám méltatni...
Vagy ennyire rosszul ment, hogy ilyen lépésekre kényszerülnek?
NeomatiK Creative Commons License 2008.08.24 0 0 23899
Na ja, gondolom, hogy erre megy ki a játék! De sajnos így is, úgy is kétszer kell betölteni, mert alapból nem az oldaltörés nélküli változat jön be.
Előzmény: Saughassy (23898)
Saughassy Creative Commons License 2008.08.22 0 0 23898
Meglep? Tobb reklamot es oldaltoltes eredmenyez. :)
Előzmény: NeomatiK (23892)
VDaNi Creative Commons License 2008.08.22 0 0 23897
miért?
Előzmény: hitman (23894)
VDaNi Creative Commons License 2008.08.22 0 0 23896
10másodperc feletti gyorsulás azért nem félelmetes :D
Előzmény: Forester07 (23886)
Opelfan Creative Commons License 2008.08.22 0 0 23895
Szia! Nem lehúzni akarom az X5-ös BMW tesztjét de egyszerűen meguntam és nem néztem végig, szerintem nem kellett volna a kályhától elindulni, meg nem értem miért kevertétek bele a középkategóriát ha egy luxusterepjáróról szól a videó?!
Összehasonlításból megnéztem a Swift tesztjét is nekem az jobban tetszett mert sokkal többet mondott, volt benne elegendő értékes információ (mondjuk lehetett volna még mit mondani) a kocsiról, de legalább nem volt hosszú lére engedve, persze mondjuk kérdés, hogy mi a cél... autótesztelés vagy pisztolyos bohóckodás :).
Előzmény: Forester07 (23888)
hitman Creative Commons License 2008.08.12 0 0 23894

"Átlagosan +8 - -7 g-s terhelés hat akár 8-10 másodpercen keresztül, szemben a Forma-1-gyel, ahol átlagosan 2-3 g hat a másodperc tizedrészéig."

 

ilyen baromságot címlapon hozni...

 

 

ebgyorgy Creative Commons License 2008.08.10 0 0 23893
NeomatiK Creative Commons License 2008.07.16 0 0 23892
Újabban a webes írott teszteken nem rakják ki az "oldaltörés nélküli változat"-ot. Lehet lapozgatni. Nem írok csunyát.
Leadfoot Creative Commons License 2008.06.16 0 0 23891
Ha információim nem csalnak, jövő hét szerdán a két ex-tévésmajom vezeti a Sláger rádió reggeli műsorát.
Hooshee Creative Commons License 2008.06.05 0 0 23890
http://totalcar.hu/ing/totalcar/impresszum/

Nézz a linkek mögé, ott a tudás ami kell neked :)
Előzmény: proteam (23889)
proteam Creative Commons License 2008.06.05 0 0 23889
Üdv emberkék,

Tud valaki mondani egy olyan TotalCar-os e-mail címet amit meg is néz valaki és lehet képmellékletet küldeni (csatolni)?

lehetőleg ne tv2@totalcar.hu :( :(

Az egész oldalon nincs 1db e-mail sem, csak "üzenő" felület.
Forester07 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 23888
Hi.

Köszönjük az építő kritikát.

Sajnos mi ezért a dologért pénzt nem igen kapunk és a technika gépparkunkat nem igen tudjuk bővíteni komolyabb felszereléssel. 2db mini Dvi kamerával dolgozunk, azok meg ugyebár nem éppen "TV"-zéshez valóak, de ennek is örülünk, hogy legalább ilyen van.
Most rajta vagyunk a dolgon, hogy valami támogatót keressünk, de eddig nagyon kevés siker volt ez ügyben. :(

Előzmény: Dulifuli (23887)
Dulifuli Creative Commons License 2008.06.05 0 0 23887
Ütős? Talán inkább pisztolyos, nem? És az a 17 gyilkosság... :-)

Ezt a biztonsági öves dolgot nem értem. Azért kapott a gép először csak négy csillagot, mert nem volt figyelmeztetés? Mégis mire? És ha figyelmeztet, akkor már öt csillag? Mi köze van ennek a törésteszthez?
A sok elektromos kütyüt meg én se nagyon szeretem, de a jobb oldali tükör esetében néha nem árt, ha az elektromosan állítható. A tükrök elektromos behajtása viszont szerintem is túlzás. Mi lesz a következő újítás? Egy gomb megnyomására tisztába is teszi a vezetőt, vagy mi? (Bár ez nem is annyira új dolog, már jónéhány évvel ezelőtt volt olyan autó, ami automatikusan behajtotta a tükröket parkoláskor.)
Egyébként nem olyan rossz anyag, de a kép és a hang minősége is hagy némi kívánnivalót maga után. Talán nem ártana egy kicsit nagyobb (súlyosabb) kamerát használni, akkor talán nem ugrálna ennyit a kép. Esetleg a minősége is jobb lehetne, bár az talán csak a digitalizálás miatt lett ilyen. A hang esetében pedig nem ártana figyelni arra, hogy - ha már egyszer nincs utószinkron - lehetőleg ne nyomja el a lépések zaja a szöveget. Mondjuk, nem valami kemény talpú cipőben kéne csikorogni a kavicsokon szövegelés (ki kinek az elődje? hihi) közben.
De azok a képbevágások határozottan jók voltak szerintem. A feliratok is jók lettek volna, ha nem kellett volna némelyiknél visszaugrani, és megállítani a lejátszást, hogy el is lehessen olvasni őket.
Előzmény: Forester07 (23886)
Forester07 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 23886
Sziasztok.

Rég volt már, hogy tesztet linkeltünk volna ide. Most ismét elérkezett az idő, hátha valaki kíváncsi rá(nk).

Az eddigi legütősebb tesztünk készült el egy BMW X5 formájában. Fogyasszátok szeretettel!

Ütős lett!!!

BMW X5 Ahogy még sohasem láttad (teszt szélesvásznon)
Fóti Gyula Creative Commons License 2008.06.03 0 0 23885

Tisztelet Mindenkinek.

 

A Pannonia MGTSZ meghívást kapott a Közlekedési Múzeumtól a  június 5.i új kiálításának a megnyitó ünnepségére, amely a "Motor és a Reklám"címet viseli.A megnyitó 15:00 lesz.Várunk szeretettel.

 

 

Ha erre nem tudsz eljönni,mert munkanapon van,akkor gyere két nap múlva június 7.én.Amikor is el indul útjára a két fiatalember,Treszl Gábor és Magyar Zoltán Pekingbe egy T5-ös Pannoniával.Részleteket itt találsz: www.pannoniaexpedicio.hu

Gyülekező a Közlekedési Múzeum elött 13:00 órától.

 

És Róluk se feletkezzünk el: www.p3k.blog.hu

 

 

Tisztelettel:

Fóti Gyula

www.pannoniamgtsz.hu

Dulifuli Creative Commons License 2008.05.23 0 0 23884
Jól van, nem kell tovább bizonygatnod, hogy mi vagy, megtetted már elégszer!
Előzmény: giornalista (23883)
giornalista Creative Commons License 2008.05.23 0 0 23883
mondtam én, hogy 18 éves vagy...
Előzmény: Dulifuli (23882)
Dulifuli Creative Commons License 2008.05.23 0 0 23882
Még mindig jobb, mintha Barom lenne, mint neked...
Előzmény: giornalista (23881)
giornalista Creative Commons License 2008.05.22 0 0 23881

ha az állításod szerinti 20 év vezetés után sem jöttél rá, hogy mi értelme van a leállósávnak, akkor a te középső neved nem lehet más, mint LOL.

Előzmény: Dulifuli (23877)
Hooshee Creative Commons License 2008.05.21 0 0 23880
Mert annyira ért hozzá ő is, mint hajdú a harangöntéshez.
Előzmény: Dulifuli (23879)
Dulifuli Creative Commons License 2008.05.21 0 0 23879
Rákerestem a Guglival, és a következőt találtam:
"Május elsejétől az objektív felelősség elve alapján jár el a rendőrség. Azokkal az autótulajdonosokkal szemben lépnek fel, akiknek az autójával a hét kiemelt szabálysértés valamelyikét elkövetik, s a hatóságnak nem sikerül azonosítania a szabálytalankodó sofőrt. A kiemelt szabálysértés kategóriába tartozik a gyorshajtás, a behajtási tilalom vagy a kötelező haladási irány be nem tartása, a szabálytalan áthajtás a vasúti átkelőn, az autópályák leállósávján való jogtalan haladás, a közlekedési lámpa tilos jelzésének figyelmen kívül hagyása, illetve a megállási, várakozási, valamint a természetvédelemre vonatkozó szabályok megsértése."
Tehát akkor még egyszer megkérdem: milyen alapon mondta a rendőr, hogy a tulajdonost/üzembentartót is megbüntetik, amikor a vezetőt megállították és igazoltatták, és egyébként sem követett el semmit a fentiek közül?
Előzmény: Dulifuli (23871)
Calver_ Creative Commons License 2008.05.21 0 0 23878
az 2x50000 lesz, gondolom :-) talan meg wimbledonban is olcsobb lenne tollasozni :-) (ha hajlandoak felemelni a halot)
Előzmény: bucsher (23876)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!