Hello. Végignéztem én is a dobozokat és a konzolokat.. A gyári nagyon húzós sajna. Asszem maradok a nyeregtásskánál. Bármikor levehető és cucc fér abba is bőven.Egy dupla nyeregtáskába belefér annyi cucc mint egy dobozba,vagy több. Én is osztom a tapasztalatokat 120-130 a legkényelmesebb sebesség. Fölötte már igencsak tép a szél. De néha jól esik odahúzni picit, behajolva elég türhető a 170-180 is. Igazából azt tapasztaltam, hogy a 170-180 nál még nem erőlködik a gép és nem is igazán érezni a nagy sebességet. Előző motoromnál már igencsak éreztem a 150-et is.
Egyszer egy hétvégére összeröffenhetnénk egy közös versys túrára amig még nyár van. Már ha van kedvetek. :)
Egy régebbi hsz.-hez lenne kérdésem.Jól értettem, hogy az angol versys használati utmutatóban van villamos rajz is? Magyar megvan nekem is de abban sajnos nincs ilyen. Jó túrázást mindenkinek :)
Nekem Mo-tech konzolom és Givi E41-es dobozaim vannak. A konzol 179 EUR volt, a dobozok 110 eFt, ami kb. 450-460 EUR. Ez Monokey. Plusz a topcase, ami gyári, az is kb. 50 eFT. SZóval nem olcsó a feldobozolás. A Mo-tech konzolból a Quick Lock EVOT-t érdeme venni (nekem még a régebbi van), ugyanannyiba kerül, de közelebb van a vázhoz a doboz.
nekem Xenon van (igaz az ausztriai túrához kivettem, mert ott a rendőrök elveszik a rendszámot, ha kiszúrják. Elvileg xenon csak automata szintszabályozással szerelhető be, autóba is). Szóval elég jó fénye van amúgy, a hosszú fény izzóját kicsréltem egy 7000 Kelvin-es halogén égőre, így színben is megy a xenonhoz, a helyzetjelzőket pedig "jégfehér" LED égőkre.
Ahogy próbálgatom , nekem a 100-110 közötti tempó nagyon bejön , az üléspoziciót is elég jól lehet váltogatni a felegyenesedett - szinte enduros - tartástól a sportosig , bár még olyan igazi hosszabb túrán nem voltam vele...
Hétvégén motoroztunk egyet a dunakanyar északi oldalán, Vác,Verőce,Szob...egy kis Börzsöny nagyon szép, viszonylag elfogadható utak is vannak érdemes elgurulni arra felé kb 300km-t mentünk,így élvezhető igazán a motor ha nem megyek 120 fölé...lehet hogy le kéne mondanom a sztrádáról..:)
Gyárit, gondolom. Az a kétrészes állíthatós-spoileres fajta. A márkakerekedőnél vettem cirka 35 khuf-ért. A független kereskedő 52-ért ajánlotta. (Érdekes, azt hittem ott olcsóbb lesz...)
én szívesen megolvasnám az ánglius javítási útmutatványt. Jól gondolom, hogy villany formátumban van meg neked? Küldenél a csokutya@freemail.hu -ra egy pld-t.
Az első lámpát az idom jobb oldalán felül egy hatos csavarral lehet állitani,egy csavarhuzóra rakható 10es crovával 5mp,a xenonba a sima kell nem a canbusos arra kell figyelni hogy az elektronika minnél zártabb legyen a viz miat meg méretbe fel tudd rakni.Melesleg van versys javitási utmutatom ha valakinek kell elküldöm,angol . Valaki irta hogy diagnosztikát csináltak a motorján hol és milyen müszerrel?
Azt vágom, hogy ha az előfeszítésen lazítasz, elvileg puhább lesz a futómű. De mi a hatása a 'rebound damping'-nak?
Másrészt lágyabb futómű nem biztos hogy jobb talajfogás. Bár gondolom a derék japó mérnökök nem ilyen utakra gondoltak amikor az alapbeállítást eszközölték ...
Hello. Első telón már állítottam, olyan kemény volt a gyári beállítás mint a kéthetes kutyaszar. Én speciel 10 fordulatot állitottam kifelé a rugóelőfeszítő csavaron úgy, hogy először teljesen becsavartam aztán ki 10-et. Max 15 fordulatot lehet mahinálni rajta. Joval puhább lett az eleje és észervehetőbben jobb a kis gödrögben és a kanyarban is. A fényszóró tényleg gyenge, ha lesz hangulatom bebújok az első idom mögé és próbálok a fényszórón feljebb állítani mert ugy vettem észre nagyon lefelé világit. Apropó magyar nyelvű versys használati útmutató van mindenkinek? Persze gondolom mindenki utánajárt már vagy töltött le. :)
Nézegettem neten xenont, nem túl drága, csak ha jól emléxem van CAN buszos meg anélküli. No ide melyik kell?
Amúgy egymásközt szólva a gyári lámpa rettentő vérszegény ...
Nappal attól fosok hogy szemből nem vesz észre vmi gyökér, este meg jó ha 15 métert bevilágít. A folyamatos reflektor meg nem a leginteligensebb megoldás.
ugyan nem xenont, csak növelt teljesítményű ( +90% , ejha ) izzót raktam bele, ami drasztikusan javította a helyzetet, .....csakhogy 6 hétig ( 40 üzemóra óra) bírta.
Ez ugye a ~2500 Ft-os izzó árat tekintve nem túl gazdaságos. Nem is beszélve az izzócseréhez szükséges legózást.
(Igazsághoz tartozik, hogy a rövidebb élettartamot őszintén jelölték a dobozon, de hogy ennyire rövid legyen...... többet fogyasztok izzóból, mint benzinből. Hát nem ? )
Futómű állításos tapasztalásokra én is ki vagyok váncsi.
én februárban vettem egy tavalyi darabot, most már 4k fölött van benne, megosztom a tapasztalataimat:
- első motorom, leszámítva hogy az átlagnál magasabb építésű, nagyon kezes és brutálisan jól lehet vele városban közlekedni.
- az kijelzőnél nekem is zörög valami, eddig betudtam annak, hogy 0 km-esen földhöz vágtam (első motor - höhö), de úgylátom itt többeknél előjött perecelés nélkül is ...
- vettem rá állítható túra plexit, hát ... valamivel többet fog a szélből, de tényleg nem hozott csodát. Mondjuk 190 fölötti termettel nem is nagyon csodálkozom. Arra jó, hogy városban tudok nyitott sisak plexivel járni, de országúton 100-110 felett már rendesen bele kell nézni a menetszélbe.
- hang: 3k után folyatosan mélyűl, IMHO tök fölösleges a gyári dobot lecserélni, de mindenki a szive szerint jár el. Nekem így is gyönyörűen tud hörögni.
- gyári doboz (top case): hát, ez is határeset ... A tartó konzol szerintem pofátlanul drága, dobozt kapni jobbat is. Én egy kicsit elkapkodtam, bár nem olyan vészes, a sisak belefér, a hátizsákomat is meg a notebookomat is bele tudom rakni, szóval mindennapos használatra elegendő. Ja és felszereléskor le kell venni vmi bizbasz dekor elemet, amit azzal a szar egyszerhasználatos műanyag szegecssel rögzítenek az egyik végén. Na nekem mind a két oldalon letört.
- a fényszórót kissé gyengusznak találom, ha valaki rakott már be xenont az megírhatná.
Első futómű állítgatással próbálkozott már valaki?
Szerintem is , egy " vizes " járművön kár megspórolni a vízhőfok mutatót...
Ez a piros lámpás-kigyulladós módszer nagyon gyenge , csak jobb , amikor rápillant az ember a mutatóra , vagy led sorra , vagy bár milyen konkrét dologra , és rögtön tudja hogy is áll a masina...
Üdv. A fokozatjelzőt én is hiányolom, legtöbbször fogalmam nincs hanyadikban vagyok. Meg aztán elkelt volna egy vízhőfokjelző is.. De ez legyen a legkevesebb. Egy versys tulajjal beszélgettem mikor voltam az 1000-es szervízen..Neki már 14000 km van a vasban. Magasitott plexije volt, rákérdeztem érdemes volna e beruházni rá, de azt mondta csodát ne várjak..Meg aztán nem is olcsó. Konkrétan nem beszélt rá :) Asszem kihagyom. Egyébként meg van a vesys-sel elégedve, eddig minden ok volt neki.
Én kaptam hozzá gyári állíthatós nagy plexit, de 130 után annak is véget ér a tudománya, onnan a normál testhelyzetben már zúgó szelek jőnek.... (186 magasságommal)
Meg volt a Horvátországi túra ~1000km mentünk 2 személyel + tanktáska, hátizsák (még nincsen dobozom) nagyrészt sztrádán 150-nel, 6L evett a motor, hát meg kell mondjam fújt rajta a szél rendesen ~120 az ideális a gyári plexivel annak ellenére, hogy a legmagasabb lehetőségre raktam...nem tom túraplexije van -e valakinek, tapasztalat???
Ettől eltekintve kezes masina a szerpentines szakaszon jókat lehetett vele döntögetni,tegnap hazafelé Zágrábnál, meg Siófok után azt is volt alkalmam kipróbálni hogy lehet lavírozni az autók között...:)..le a kalappal a magyar autósok elött sokkal jobban elengedtek mint kint (persze mindíg van azért egy-két kivétel)..
A fokozat kijelzőt igényelné nagyon, jó lenne látni éppen melyik fokozatnál járok..
Üdv! Az áztatás tényleg jó a plexire, hétvégén lemostam én is a vasat.Rengeteg bogár volt szanaszét. Egyébként én wu2 sampont használok mosásra, jól habzik és mindent lehoz.. Jah és zsiros hajra valót :-) Visszakanyarodva egy réggebbi témához, a kéthengeres vas rázásához volt némi tapasztalat a hétvégén. Belement párszáz kilométer és egyszercsak kikapcsolt a PDA-m amit gps-nek használok. Csak néztem mikor kezembe vettem és két csavar hiányzott belőle a maradék csavarok pedig fullra ki voltak lazulva. Konkrétan szétrázta a motor, egyébként a kormányom van egy konzolon. Már értem mért zsibbad a kezem egy hosszú út után :) Amúgy tök megvagyok elégedve a motorral, kétszemélyes avatás volt hétvégén és igen jol gyorsul igy is. Elég is ez a 6000-es fordulat..Már van szél rendesen igy is :) A fogyasztással is megvagyok elégedve.4-5 közt van valahol. de közelebb a 4-hez.
Úgy biza' ..... Van ilyen matéria, én a Bázismotornál vettem,(kb 1400 Ft, kb fél évre kitart nekem) elég hamar ás jól lehozza a bogarakat meg a mindenféle szmötyit. Ugyanúgy spricc - papírtörlővel takar - 2 perc múlva letöröl -mintha új volna. Sőt ha előtte vízlepergetővel le volt kenve, még frappánsabban megy.