Keresés

Részletes keresés

szelkrisz Creative Commons License 2008.07.27 0 0 219
Hello.
Végignéztem én is a dobozokat és a konzolokat.. A gyári nagyon húzós sajna. Asszem maradok a nyeregtásskánál. Bármikor levehető és cucc fér abba is bőven.Egy dupla nyeregtáskába belefér annyi cucc mint egy dobozba,vagy több.
Én is osztom a tapasztalatokat 120-130 a legkényelmesebb sebesség. Fölötte már igencsak tép a szél. De néha jól esik odahúzni picit, behajolva elég türhető a 170-180 is.
Igazából azt tapasztaltam, hogy a 170-180 nál még nem erőlködik a gép és nem is igazán érezni a nagy sebességet. Előző motoromnál már igencsak éreztem a 150-et is.


Egyszer egy hétvégére összeröffenhetnénk egy közös versys túrára amig még nyár van. Már ha van kedvetek. :)

Egy régebbi hsz.-hez lenne kérdésem.Jól értettem, hogy az angol versys használati utmutatóban van villamos rajz is? Magyar megvan nekem is de abban sajnos nincs ilyen.
Jó túrázást mindenkinek :)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 218
Nekem Mo-tech konzolom és Givi E41-es dobozaim vannak. A konzol 179 EUR volt, a dobozok 110 eFt, ami kb. 450-460 EUR. Ez Monokey. Plusz a topcase, ami gyári, az is kb. 50 eFT. SZóval nem olcsó a feldobozolás. A Mo-tech konzolból a Quick Lock EVOT-t érdeme venni (nekem még a régebbi van), ugyanannyiba kerül, de közelebb van a vázhoz a doboz.
Előzmény: yokey (216)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 217

Amikor a motort vettem, akkor vettem a xenont is a kereskedőnél. 38 eFt volt, ez egy Siemens xenon.

Előzmény: yokey (215)
yokey Creative Commons License 2008.07.27 0 0 216

Sziasztok

Utánanéztem túradobozokkal, hogy lehet ellátni a gépet, tarókonzolok+dobozok(Givi Monokey) kint a Hein Gericke-nél 870Eur

Nincs valakinek valami olcsóbb és kókánymentes megoldása?

yokey Creative Commons License 2008.07.27 0 0 215

üdv

Hol vetted a xenont, mi pénzér adják?

Könnyű beszrerlni?

Előzmény: Törölt nick (214)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.27 0 0 214
H7-es égő mindkét helyen.
Előzmény: csangár (213)
csangár Creative Commons License 2008.07.27 0 0 213

Hali!

Milyen foglalatú égő van a tompítottban? H1, H4 vagy valami más? A könyvben nem találtam, kibontani meg lusta vagyok.

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.26 0 0 212
Sziasztok,

nekem Xenon van (igaz az ausztriai túrához kivettem, mert ott a rendőrök elveszik a rendszámot, ha kiszúrják. Elvileg xenon csak automata szintszabályozással szerelhető be, autóba is). Szóval elég jó fénye van amúgy, a hosszú fény izzóját kicsréltem egy 7000 Kelvin-es halogén égőre, így színben is megy a xenonhoz, a helyzetjelzőket pedig "jégfehér" LED égőkre.
franky71 Creative Commons License 2008.07.22 0 0 211

Ahogy próbálgatom , nekem a 100-110 közötti tempó nagyon bejön ,  az üléspoziciót is elég jól lehet váltogatni a felegyenesedett - szinte enduros - tartástól a sportosig ,  bár még olyan igazi hosszabb túrán nem voltam vele...

Előzmény: yokey (210)
yokey Creative Commons License 2008.07.22 0 0 210
Hétvégén motoroztunk egyet a dunakanyar északi oldalán, Vác,Verőce,Szob...egy kis Börzsöny nagyon szép, viszonylag elfogadható utak is vannak érdemes elgurulni arra felé kb 300km-t mentünk,így élvezhető igazán a motor ha nem megyek 120 fölé...lehet hogy le kéne mondanom a sztrádáról..:)
csangár Creative Commons License 2008.07.17 0 0 209

Gyárit, gondolom. Az a kétrészes állíthatós-spoileres fajta. A márkakerekedőnél vettem cirka 35 khuf-ért. A független kereskedő 52-ért ajánlotta. (Érdekes, azt hittem ott olcsóbb lesz...)

 

Üdv

Előzmény: yokey (208)
yokey Creative Commons License 2008.07.17 0 0 208

üdv

milyen plexit vettél rá a gyárit vagy utángyártottat?

xenyon engem is érdekelne...nekem mondj nem tünt kevésnek a lámpa,inkább azért érdekelne, hogy észrevegyenek..

Előzmény: csangár (200)
BesenyoPista Creative Commons License 2008.07.16 0 0 207

Katona67,

én szívesen megolvasnám az ánglius javítási útmutatványt. Jól gondolom, hogy villany formátumban van meg neked? Küldenél a  csokutya@freemail.hu  -ra egy pld-t.

 

Te milyen márkájú xenont raktál béle...

 

Előre is kösz.

 

Brömm-brömmm

Besenyő

Előzmény: KATONA67 (206)
KATONA67 Creative Commons License 2008.07.16 0 0 206

Az első lámpát az idom jobb oldalán felül egy hatos csavarral lehet állitani,egy csavarhuzóra rakható 10es crovával 5mp,a xenonba a sima kell nem a canbusos arra kell figyelni hogy az elektronika minnél zártabb legyen a viz miat meg méretbe fel  tudd rakni.Melesleg van versys javitási utmutatom ha valakinek kell elküldöm,angol . Valaki irta hogy diagnosztikát csináltak a motorján hol és milyen müszerrel?

csangár Creative Commons License 2008.07.16 0 0 205

Szelkrisz!

 

Azt vágom, hogy ha az előfeszítésen lazítasz, elvileg puhább lesz a futómű. De mi a hatása a 'rebound damping'-nak?

Másrészt lágyabb futómű nem biztos hogy jobb talajfogás. Bár gondolom a derék japó mérnökök nem ilyen utakra gondoltak amikor az alapbeállítást eszközölték ...

 

Üdv

MatulA+ Creative Commons License 2008.07.15 0 0 204
Szasz!

Használati útmutató (magyar)

további szép estét!
Előzmény: szelkrisz (203)
szelkrisz Creative Commons License 2008.07.15 0 0 203
Hello.
Első telón már állítottam, olyan kemény volt a gyári beállítás mint a kéthetes kutyaszar.
Én speciel 10 fordulatot állitottam kifelé a rugóelőfeszítő csavaron úgy, hogy először teljesen becsavartam aztán ki 10-et. Max 15 fordulatot lehet mahinálni rajta.
Joval puhább lett az eleje és észervehetőbben jobb a kis gödrögben és a kanyarban is.
A fényszóró tényleg gyenge, ha lesz hangulatom bebújok az első idom mögé és próbálok a fényszórón feljebb állítani mert ugy vettem észre nagyon lefelé világit.
Apropó magyar nyelvű versys használati útmutató van mindenkinek? Persze gondolom mindenki utánajárt már vagy töltött le. :)
csangár Creative Commons License 2008.07.15 0 0 202

Besnyő Pista bá!

 

Nézegettem neten xenont, nem túl drága, csak ha jól emléxem van CAN buszos meg anélküli. No ide melyik kell?

Amúgy egymásközt szólva a gyári lámpa rettentő vérszegény ...

Nappal attól fosok hogy szemből nem vesz észre vmi gyökér, este meg jó ha 15 métert bevilágít. A folyamatos reflektor meg nem a leginteligensebb megoldás.

 

Üdv, megyek küzdök egy kicsit a széllel

BesenyoPista Creative Commons License 2008.07.15 0 0 201

Szeva Csangár,

 

ugyan nem xenont, csak növelt teljesítményű ( +90% , ejha ) izzót raktam bele, ami drasztikusan javította a helyzetet, .....csakhogy 6 hétig ( 40 üzemóra óra) bírta.

Ez ugye a ~2500 Ft-os izzó árat tekintve nem túl gazdaságos. Nem is beszélve az izzócseréhez szükséges legózást.

 

(Igazsághoz tartozik, hogy a rövidebb élettartamot őszintén jelölték a dobozon, de hogy ennyire rövid legyen...... többet fogyasztok izzóból, mint benzinből. Hát nem ? )

 

Futómű állításos tapasztalásokra én is ki vagyok váncsi.

 

brömm-brömmm

Besenyő

Előzmény: csangár (200)
csangár Creative Commons License 2008.07.15 0 0 200

Sziasztok,

 

 én februárban vettem egy tavalyi darabot, most már 4k fölött van benne, megosztom a tapasztalataimat:

 

- első motorom, leszámítva hogy az átlagnál magasabb építésű, nagyon kezes és brutálisan jól lehet vele városban közlekedni.

 

- az kijelzőnél nekem is zörög valami, eddig betudtam annak, hogy 0 km-esen földhöz vágtam (első motor - höhö), de úgylátom itt többeknél előjött perecelés nélkül is ...

 

- vettem rá állítható túra plexit, hát ... valamivel többet fog a szélből, de tényleg nem hozott csodát. Mondjuk 190 fölötti termettel nem is nagyon csodálkozom. Arra jó, hogy városban tudok nyitott sisak plexivel járni, de országúton 100-110 felett már rendesen bele kell nézni a menetszélbe.

 

- hang: 3k után folyatosan mélyűl, IMHO tök fölösleges a gyári dobot lecserélni, de mindenki a szive szerint jár el. Nekem így is gyönyörűen tud hörögni.

 

- gyári doboz (top case): hát, ez is határeset ... A tartó konzol szerintem pofátlanul drága, dobozt kapni jobbat is. Én egy kicsit elkapkodtam, bár nem olyan vészes, a sisak belefér, a hátizsákomat is meg a notebookomat is bele tudom rakni, szóval mindennapos használatra elegendő. Ja és felszereléskor le kell venni vmi bizbasz dekor elemet, amit azzal a szar egyszerhasználatos műanyag szegecssel rögzítenek az egyik végén. Na nekem mind a két oldalon letört.

 

- a fényszórót kissé gyengusznak találom, ha valaki rakott már be xenont az megírhatná.

 

Első futómű állítgatással próbálkozott már valaki?

 

Elsőre ennyi, jó utat

franky71 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 199

Szerintem is , egy " vizes " járművön kár megspórolni a vízhőfok mutatót...

Ez a piros lámpás-kigyulladós módszer nagyon gyenge ,  csak jobb , amikor rápillant az ember a mutatóra , vagy led sorra , vagy bár milyen konkrét dologra ,  és rögtön tudja hogy is áll a masina...

Előzmény: MatulA+ (198)
MatulA+ Creative Commons License 2008.07.14 0 0 198
Tudod a legbosszantóbb, hogy az elektronika tudja a vizet is, sőt még a levegő hőmérsékletét is... Csak a kijelzőre nem tették rá...

Volt már számítógépen a motorom, onnan tudom, hogy láttam az adatokat folyamatosan...
Előzmény: szelkrisz (197)
szelkrisz Creative Commons License 2008.07.14 0 0 197
Üdv.
A fokozatjelzőt én is hiányolom, legtöbbször fogalmam nincs hanyadikban vagyok.
Meg aztán elkelt volna egy vízhőfokjelző is.. De ez legyen a legkevesebb.
Egy versys tulajjal beszélgettem mikor voltam az 1000-es szervízen..Neki már 14000 km van a vasban.
Magasitott plexije volt, rákérdeztem érdemes volna e beruházni rá, de azt mondta csodát ne várjak..Meg aztán nem is olcsó. Konkrétan nem beszélt rá :)
Asszem kihagyom.
Egyébként meg van a vesys-sel elégedve, eddig minden ok volt neki.

Jó motorozást.
BesenyoPista Creative Commons License 2008.07.14 0 0 196

Én kaptam hozzá gyári állíthatós nagy plexit, de 130 után annak is véget ér a tudománya, onnan a normál testhelyzetben már zúgó szelek jőnek.... (186 magasságommal)

brömm-brömmm

Besenyő 

Előzmény: yokey (195)
yokey Creative Commons License 2008.07.14 0 0 195

Meg volt a Horvátországi túra ~1000km mentünk 2 személyel + tanktáska, hátizsák (még nincsen dobozom) nagyrészt sztrádán 150-nel, 6L evett a motor, hát meg kell mondjam fújt rajta a szél rendesen ~120 az ideális a gyári plexivel annak ellenére, hogy a legmagasabb lehetőségre raktam...nem tom túraplexije van -e valakinek, tapasztalat???

Ettől eltekintve kezes masina a szerpentines szakaszon jókat lehetett vele döntögetni,tegnap hazafelé Zágrábnál, meg Siófok után azt is volt alkalmam kipróbálni hogy lehet lavírozni az autók között...:)..le a kalappal a magyar autósok elött sokkal jobban elengedtek mint kint (persze mindíg van azért egy-két kivétel)..

A fokozat kijelzőt igényelné nagyon, jó lenne látni éppen melyik fokozatnál járok..

Összességébe + -ak a tapasztalatok eddíg.

yokey Creative Commons License 2008.07.14 0 0 194

én inkább a LeoVince választom sztem. egy pár ezerrrel drágább de komolyabbnak tűnik..

Előzmény: KATONA67 (190)
szelkrisz Creative Commons License 2008.07.13 0 0 193
Üdv!
Az áztatás tényleg jó a plexire, hétvégén lemostam én is a vasat.Rengeteg bogár volt szanaszét. Egyébként én wu2 sampont használok mosásra, jól habzik és mindent lehoz..
Jah és zsiros hajra valót :-)
Visszakanyarodva egy réggebbi témához, a kéthengeres vas rázásához volt némi tapasztalat a hétvégén.
Belement párszáz kilométer és egyszercsak kikapcsolt a PDA-m amit gps-nek használok. Csak néztem mikor kezembe vettem és két csavar hiányzott belőle a maradék csavarok pedig fullra ki voltak lazulva. Konkrétan szétrázta a motor, egyébként a kormányom van egy konzolon. Már értem mért zsibbad a kezem egy hosszú út után :)
Amúgy tök megvagyok elégedve a motorral, kétszemélyes avatás volt hétvégén és igen jol gyorsul igy is. Elég is ez a 6000-es fordulat..Már van szél rendesen igy is :)
A fogyasztással is megvagyok elégedve.4-5 közt van valahol. de közelebb a 4-hez.

Mindenkinek jó motorozást :-)
franky71 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 192
Köszi , lehet , hogy kipróbálom , bár úgy veszem észre a mostani melegben nem repked annyi jószág , mint amikor kicsit hűvösebb van...  :-)
Előzmény: BesenyoPista (191)
BesenyoPista Creative Commons License 2008.07.11 0 0 191

Úgy biza' ..... Van ilyen matéria, én a Bázismotornál vettem,(kb 1400 Ft, kb fél évre kitart nekem) elég hamar ás jól lehozza a bogarakat meg a mindenféle szmötyit. Ugyanúgy spricc - papírtörlővel takar - 2 perc múlva letöröl -mintha új volna. Sőt ha előtte vízlepergetővel le volt kenve, még frappánsabban megy.

 

Besenyő 

Előzmény: franky71 (184)
KATONA67 Creative Commons License 2008.07.11 0 0 190

Kipufogo FENSTER föntvan a neten, 58e ,CEGLÉDI cég.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!