Látom itt a szappanos autógáz többször is hozzászólt, válaszolt a kérdésekre.
Nekem ők szerelték be tavaly év vége felé egy BMW 520-asba a gázt.
Hát nekem azóta csak megy a kocsi, semmi gondom nincs vele. Sem télen, sem nyáron semmi problémám nincs vele. Stabilan vált benziről gázra, vidáman ciceregnek az injektorok.
Itt is szeretném nekik megköszönni, hogy - és ahogy- beszerelték. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket! Bárki kicsit is hezitál, hogy legyen-e gázautója, vagy sem, hát hozzájuk lehet fordulni bizalommal!
Mégegyszer köszönöm, már visszahozta az árát a befektetés!
Szia Irtam a VW-topicba is ha a megtérülésre vagy kiváncsi akkor egy hozzávetőleges számitást készithetsz itt is://www.medic-car.hu/ Gondok csak akkor vannak ...amit olvashattál a másik topicban is. Nincs semmi gond a fentartival sem ,aktuális műszaki alkalmávan kb.4E ftplussz.A tartály 1 évig ok.csak meg kell őrizni a tanusitványt.Ennyi a titok nyitja!
Elég kezdő vagyok autógáz témában, illetve csak kecérkodom a gondolattal, ismerőseim körében sincs senkinek, szal nincs sok infom. De úgy hallottam, hogy azoknak az urban legendeknek vége , hogy balesetveszélyes, sokkal többet fogyaszt mint benzinből, és tönkreteszi a motort.
Először is azt szeretném kérdezni hogy megéri e?
1997 Golf 1.6 benzin 100 LE.
Hány kilométert kell menni évente ahhoz hogy megérje kb?
Csak jó minőségű, és szakszerű beszerelés érdekelne.( pótkerekes megoldás, ha lehet a nyílás a tanknyílásnél legyen)
Visszaolvasgattam pár hozzászólást, és hát látom hogy azért vannak ezzel is gondok illetve fenntartási költségek. nyomáspróba papírok stb..
Kb mennyi az éves karbantartási ksg?
Egy ilyen szett hány bír ki?
mi a különbség a Gázbefecskendezős szettek és az Gázszettek hagyományos központi és hengerenkénti injektoros autókba között?
Szia! Nem nagy kunszt kivenni de gondolj bele,hogy Te mit szólnál ha valaki oda vinne egy szétkapott kütyüt,hogy nem tudom összeszerelni,de Te vagy a szerelő és rakd már össze!Kissé faramuci és szerintem az ilyen apró húzások megtérülnek,és ha olyan a szerelő akkor nála tárolhatod is a tartályt és nem kell otthon kerülgetni és ki-be pakolászni! Természetesen ez is csak egy ötlet. :))
Üdv. Megzörrentették a kocsimat (pont hátul) és vinnem kell kasztnishoz. Viszont a gáztartályt ki kéne belőle venni, mert csak úgy hajlandó foglalkozni a szerelő vele. Szerintetek, kivenni énis ki tudom? Vagy bízzam szerelőre? A visszarakást mindeképpen szerelőre bíznám. Skoda Fabia Kombi, pótkeréktartály, Landi Renzo Omegas.
Sziasztok ! Ha valakit érdekel Erdélyi LPG kutak és árak, szívesen megosztom a tapasztalataim. Ma értem haza, még frissek.Legtöbbször a Lukoil kutaknál láttam LPG-t 2.1 és 2.3 árakon,de tankoltam csak LPG-t forgalmazó kis kútnál is 2.4-ért.
Csak mennyire lehetnek kompatibilisek... Jelenleg megoldódott a probléma, a rosszat, amit kiszereltek, megtakarítottam, és visszahelyeztem. Jelenleg jól megy vele, lehet hogy csak be volt rakódva, azért nem ment rendesen. Idővel kiderül.
xerintem ilyen motort bármelyik lpg mühely tud neked adni, és elképzelhető hogy csereszabatosak a különböző tipusok, illetve miért ne lenne szabványos. (biztos nem drága)
ezen csodálkoztam, hogy közvetlen a karburátor előtt, aminek szabályozni kéne, fix-re van állítva. Asszondták, hogy ez nem befolyásol jóformán semmit, úgyhogy jól félrebeszéltek. Kéne szereznem egy olyan léptetőmotrot, vagy ha tudom, megbütykölni a régit. Lehetséges valahol ilyet külön venni (Tartarini DAT 99)? Mondjuk súlyosbító cucc, hogy szlovákiából vagyok. :( Hol vannak ilyen rendszerben filterek?
A motor menetközben állítja a keresztmetszetet lambda jel alapján, a csavarossal fixre állitod ergo vagy alacsony fordulaton nemfogmenni vagysokat eszik vagy magas fordulaton lex ilyen.
FeliciaCombi 1,3MPi, 230.000km. Eddig Tartarini cucc volt benne, de fél éve alapgázon ledöglött, és kezdett sokat zabálni. Tegnap kicserélték a reduktort (az a nagy kör alakú cucc, így nevezték a szervizben) Lovato-ra, mivel Tartarini alkatrész már nincs a környéken. +kivették a gázszabályzó léptetőmotort, mivel nem ment, és tettek helyébe manuális csavarosat. 500-1000km múlva kell mennem ellenőrzésre és beállításra. Elég messze van a műhely, nem érdemes odarohangálnom, ha valamit magam is meg tudok csinálni. Az autó alapjáraton szépen megy, de ha gyorsítok, vagy jobban a pedálra állok, akkor megtorpan az autó. kérdéseim: - hogy az a gázszabályzó léptetőmotor mennyivel jobb, mint a csavaros manuális, és pontosan mire szolgál? - gyanakszom esetleg a filterre, de azt sem tudom, hogy egy ilyen rendszerben hol vannak filterek? - esetleges tippek a problémára?
1.6 Mitsubishi Carismam van 99Le-s változat, BRC keverőfejes rendszerrel.
Először elpiszkálták a zöldkártyán, aztán egy másik helyen 2.000 Ft ért beállították, kó sokat visszavettek a gázból, de
Most 16 literse fogyasztás jött ki városban, ez kicsit sok.... :D
Pláne ettől a motortól, ami benzinből beéri 9-10 literrel, na nagy lábbal 11-12 literrel.
Melyik csavaron tudok az alapjárati gázból visszavenni, mert tennék egy próbát mielőtt felújítatom a reduktort, bár nyilván ez lesz a vége.
Természetesen a gázszabályzó léptetőmotor már ki van irtva a rendszerből, így van helyette egy állító csavar, ezen beljebb tekertem, azót jobban húz, és nincs olyan morgós hangja, de alapjártaon még sokat kap, legalábbis ezt gondolom, mert hidegen sokkal könnyebben indul, melegen meg jó morgós hangja van, mint ami kapja az anyagot rendesen....
Szóval a kérdés, melyik csavar szabályozza az alapjárati gázmennyiséget?
És melyik csavarnál lehet leengedni a trutyit a reduktórból?
Köszi a választ. Mivel az egyik ebay-es link rávilágít, hogy a gázszűrő hengerszám- és esetleg teljesítményfüggő, biztos ami biztos alapon írok a gyártónak. És ha sikerül egy megfelelő darabhoz hozzájutnom, tudsz esetleg valakit ajánlani, aki ki tudja cseréni?
Szia! Ki volt az aki csak hümmögöt?Ez olyan mint amikor a csajok azt mondják,hogy nem ilyen autón tanult vezetni!:)) Olyan ez mint az autómárkák,ki erre ki arra eszküszik ...de a környékünkön azt hiszem Lovatosak a Nivák.
na köszönöm a segítséget! jól megszívtam a gázos nivát (szerencsére a kereskedő állja a költségeket)! elszállt a lambda vezélő elektronika. az első szerelő csak hümmögött, mert ő lovato rendszert szerel, az enyémben meg landi van. a 2. szerelő érdemben tud segíteni a dolgon, de lebeszélt az eredeti landi vezérlőről (ritka is meg drága is,meg szar is...apropó: lehet egy elektronika ab ovo szar?)
azt kérdezném a t. fórumozóktól, hogy ha más gyártmányú vezérlőt rak a rendszerbe, akkor az teljesen ok? persze mondott teljes átdrótozást meg mit. bocs az értetlenkedésemért, de ez a gázmizéria teljesen új nekem.