Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

twiaj Creative Commons License 2008.06.07 0 0 13864
Igen. :-o
A pontos típusa BD 60 L. :)
Előzmény: Flat-6 (13863)
Flat-6 Creative Commons License 2008.06.07 0 0 13863
Bohse Eurostar (Lada alapon).
Előzmény: twiaj (13862)
twiaj Creative Commons License 2008.06.07 0 0 13862
Na ehhez ki mit szól? ;)



Flat-6 Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13861
Samara, Kispók, Focus II (talán), a negyedik passz. :)
Előzmény: haflinger (13854)
cyd Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13860
És ha kitakarod a bal szélét nem találom meg a "titkos" weboldalt a második gugli kereséssel ;)
Előzmény: haflinger (13859)
haflinger Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13859
Még egy kép, de ennek a forrását még nem árulom el, mert itt még van rengeteg feladványnak való :-)))

Előzmény: Hammer (13856)
Flakvierling Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13858
A képen 4 autó látszik. gondolom a kérdés a háttérben meghúzódó 3-ra vonatkozik. :) :)
Előzmény: haflinger (13854)
Flakvierling Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13857
szakasztott olyan pedig, mint egy Rocar (Tudor).
Előzmény: JumboJet (13846)
Hammer Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13856
ez már valami! köszi
Előzmény: haflinger (13852)
Hammer Creative Commons License 2008.06.06 0 0 13855
igen, én is innen indultam ki :)
Előzmény: Csapszi (13850)
haflinger Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13854
Egy nagyon nehéz feladvány :-)))
JumboJet Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13853
Majdnem!! :-))) De erősen keleti!! Nem ismert márka.
Előzmény: Flat-6 (13847)
haflinger Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13852
Hát túl sok infót valóban nem találni róla, de azért ismeri a gugli :-)

http://www.traumautoarchiv.de/html/F1131.html
http://www.auto-museum.net/vehicule/details-11746.html

Előzmény: Hammer (13849)
Csapszi Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13851
Előzmény: Hammer (13848)
Csapszi Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13850

1994ccm

4 henger

231 lóerő

3,7m hosszú

265km/h végsebesség

 

1993-ban gyártották

 

 

 

Előzmény: Hammer (13849)
Hammer Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13849
plusz egy bónuskérdés kép nélkül.

a "VM Nardo GT" mond valakinek valamit? (a googlinak nem)
Hammer Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13848
Flat-6 Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13847
Luxus Tudor? :)
Előzmény: JumboJet (13846)
JumboJet Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13846

Ő micsoda?

 

 

 

Sanyi-ka Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13845
Skoda Rapid
Előzmény: KeMatyi (13844)
KeMatyi Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13844
Az volna...

Itt van mégegy, de ez se nehéz. (ezt is jól elrondították)

Hammer Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13843
úgy néz ki, mint egy régi Suzuki WagonR+ topchoppal, pimpelve
Előzmény: KeMatyi (13842)
KeMatyi Creative Commons License 2008.06.05 0 0 13842
Ha volt már, akkor bocsánat:

Csapszi Creative Commons License 2008.06.04 0 0 13841
THX!!!
Előzmény: Prista (13836)
Jerome16 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 13840
Mert Magyarországon a Mindentudás Egyeteménél már csak a Mindig Mindent Jobban Tudás Egyetemének lenne nagyobb sikere.
Előzmény: Dorka 57 (13838)
hnica Creative Commons License 2008.06.04 0 0 13839
kösziköszi :)
Előzmény: Flat-6 (13835)
Dorka 57 Creative Commons License 2008.06.04 0 0 13838
Ha veterán, engedélyezett.
Csak azt nem értem nyugatabbra miért jó az ami szabvány szerinti gyári, itt meg nem.
Előzmény: Prista (13836)
Prista Creative Commons License 2008.06.03 0 0 13837
szovjettek = természetesen múltidőben
Prista Creative Commons License 2008.06.03 0 0 13836

A hetvenes évek elejéig (~1973) nálunk is megengedett volt hátul a vörös irányjelző, amit a műszaki KRESZ változtatásával tiltottak el.

A szovjet teherautók és pl. a Gaz 69 -es is ilyen volt. Ez tipikusan az amerikai szabvány volt, amit a szovjettek vettek át a licenszekkek.

 

A váltás a szimmetrikus fényszóróizzó tiltása és a fehér első irányjelző búra borostyánra cerélésével egy időben történt. ( A Zsigulik első szállítmányai még fehér első búrákkal érleztek! Ezeknek a helyzetjelző lámpáit is át kellett szerelni a fényszóró testbe.)

 

(Még most is látni amerikai autót folyamatosan égő borostyán első helyzetjelző lámpával és vörösen villogó hátsó irányjelzővel. Feltételezem, hogy kölcsön adják a szabályos búrákat a műszaki vizsgára egymásnak.)

 

A szovjet kivonulásig, - mivel a műszaki KRESZ rájuk nem vonatkozott, - sokáig lehetett látni a "féklámpával irányjelző" katonai autót.

Előzmény: Csapszi (13831)
Flat-6 Creative Commons License 2008.06.03 0 0 13835
Ford Custom 1950
Előzmény: hnica (13834)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!