A "minél szélesebb annál jobb"-al ésszerű keretek közt teljesen egyetértek. Értem amit mondasz ezek szerint a következő garnitúra gumi lenne ez esetben 205/15!
Az acélfelnire szerintem rá kell rakni egy garnitúra téli gumit, be a garázs mélyére, és amikor eljön az ideje csak kereket kell cseréltetned, nem szerelik állandóan fel-le a gumikat!
Jó kérdés, ezt nem tudom, de szvsz nem sok értelme van a 15"felnire 205-ös gumit rakni! Meg kellene nézni vmilyen gyári adatot, hogy milyen széles a gyári acélfelni, abból már ki lehet nyomozni!
A 15" acélfelnit megtartom télikeréknek. Veszek rá téligumit, most nagyon olcsó! A gyári Michelin-ek eladóak, ha netán érdekel valakit. Futottak össz. 300km-et!
ugye hátsó ködlámpánka mindkét oldalon égni kéne? Mert csak a bal oldali ég. Sötét garázsban már nem feködtem alá, de úgy néz ki, mintha a jobb oldaliban is lenne foglalat. majd 7végén ránézek. /ez legyen mondjuk a legnagyobb baj amit a kia pappas elkövetett a hátsó rész összerakásakor, de azért már mégis...
:( Ez bizony kókány munka. De sajnos nem kia sajátosság. Viszont helyre lehet hozni. Gondolom garanciában vállalják. Bár óvatosan ez esetben a márkaszervizekkel, bár a garancia miatt máshová nem is tudnád vinni.
nincs az ablakon légterelő vagy mi? nekünk felrakták és utána nem ment az ablakemelő aut, felfelé, le lett szedve, és kb 2hét múlva magától meggyógyult és ujra ment aut. felfelé.
Igazad van valóban tartalmaz a kezelési kézikönyv ilyen utasitást,de ez butaság,elirás lehet,vagy rossz forditás.De lehet állitani,szelepfedél le,vezérműlánc le,2 vezérműtengely le, szelepemelő csészék ki, méret az oldalukon, megrendelés,és forditott sorrendben vissza. Hopp már be is van állitva egy, két, hét alatt.
Szorosabb lett a kapcsolat, nem lehet vele úgy áthaladni az úthibákon mint a gyári 15" lufival! Kicsit lassítani kell! :-) Nekem az előző autómon is ez a méret volt nyárra, ehhez vagyok szokva. Szerintem valamelyest kompenzálja a szervó lassabb tempónál játszi könnyedségét aminek nagyon örülök! Nem egyszer volt, hogy miközben pl. cd-t cseréltem majdnem átmentem a szembe sávba, annyira könnyen tekeredett a kormány (az én ízlésemnek!)! Ezen kívűl most ha 50-60-as tempónál megrángatom jobbra-balra a kormányt egy kicsit, sem kezd el hullámozva úszkálni a hátulja! Egyszóval végre ott van az úton az autó annak minden előnyével, és hátrányával!
kettőt, az első egy nagy csalodás volt. de most már tudom, nyiltnapon újtipust nem szabad venni, a másodikat utólérte egy terepjaró, Sok idegeskedés,pénz,biztósitás.casco. Ennyi.
húúú ez szééép! nekem is ezek a felnik tetszenek, amelyiknek a belső oldala fekete (alapból fékporos :) ) apró popó mennyire lett szorosabb a kapcsolat a szép magyar utakkal? mennyire rázza a kocsit? én is ilyen méretű pacskerokat akarok feltenni!
hány ceed-et pusziltál be így röpke 1,5 (nagyot mondok 2 év alatt!) ha most van egy 1,6-os az 1,4eskről többesszámban beszélsz akkor min.3 eddig?
egyébként az hogy szlovákiában van a gyár, azzal semmi gond nincs, a minőségellenőrzési rendszerük lyukas egy kicsit! elég komoly gyárat odavarázsolt a kia, a legtöbb soron szinte emberi beavatkozás nélkül megy át a verda.
Sziasztok, talán emlékeztek rám, az én 1.6 ceedem motorja kopogott hidegen. Sikerült feltárni a hibát.Kedves szlovák barátaink a nagy igyekezetbe a 4 hehger szelephézagait elszúrták. Elég körülményes a javitás,mivel allitási lehetőség nincs.csak a szelepemelő csészék cseréjével lehetséges. NINCS HIDRÓTŐKE. Panaszkodtam az autó gyengeségéről, az 1.4 ceedjeim sokkal jobbak voltak. kiderült a vezérlést is sikerült 1.5 láncszemmel arréb rakni.Továbra is fenttartom a véleményem, ennek a szerethető,jól használható, szép autónak,nem a szomszédban kéne készűlnie. Itt szeretnék köszönetet mondani a KIA AUTÓ ÓBUDÁNAK ahol a problémám megoldásra talált.
Köszi! Természetesen a gödülési ellenállás, és ezálta a zaj is megnő a nagyobb (szélesebb) gumik esetén, viszont a jótékony hatásai nálam többet nyomnak a latba!
Hali Mindenki! Május 23.-a óta én is büszke Pro_Ceed 1.6CRDi EX_Lim. + ECS+ tulajdonos vagyok. Sajnos a melóm miatt még nem volt túl sok időm autókázni, de megtettem már amit lehetett. :) Amit eddig tapasztaltam: - Pro - egyszerűen nagyszerű élmény vezetni, úgy jó, ahogy van - Kontra - a gyári rádió már egyszer vacakolt az írott CDvel, meg most előjött nálam is, hogy az ablakemelő felfelé nem akar automatában menni. Ha valakit érdekel, teszek föl képeket is.
Jelenleg a világítási rendszer cseréjén dolgozom. Hátul már kicseréltem a helyzetjelző / féklámpa párost, és az indexet LEDes verzióra. Már megvan a tompított helyére a Xenon szett. Ehez szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Ha valaki tudna nekem zárósapkát szerezni a tompított izzó fölé szervizes ismerős :) vagy sérült autó :( által, azt nagyon megköszönném.