Vidáman beálltam kikanyarodtam a Nyugati pu parkolójából, mikozben treníroztam magam, hogy bal lábbal lépek ki az spd-ből. Bingó! Nem jött ki. Igyekeztem úgy tenni, mint aki így száll le a bicikliről.
Haver utána megsúgta a tippet: a pedál ellendarabját kicsit ferdén kell betenni a cipőbe, úgy könnyebb kioldani.
Gyanútlanul tekertem hazafelé, mikor először - úgy a Szabadság híd magasságában - hallottam meg a dallamot. Az Erzsébet híd felé haladva egyre erősebb lett és egyre ellenálhatatlanabbul csábított, mert már a dal szövegét is értettem: "Erre gyere, ne menj arra! Jobb út van erre, mint arra." Észre sem vettem és már fordult is a kormányom a Tabán, majd tovább, Hűvös-völgy felé. Már tudtam, hogy az "erre" a Hidegkút - Solymár irányt jelentette. Esküszöm, ártatlan vagyok! Ez a szirénhang tehetett mindenről, ez csábított el. Ha kicsit tanultabb lennék, tudtam volna, hogy a szirének nem a legjobb szándékkal irányítgatják az utazókat és óvatosabb lettem volna. Nekem egy szőke ciklont szántak, amelyik úgy gondolta, hogy nem vár két másodpercet, inkább kivág elém. A satufélk mentett meg a hajó - azaz biciklitöréstől. Solymárról akár haza is gurulhattam volna, de eszembe jutottak a tavalyi, kis hazafelé túrák, melyeken mindig jöttek szemből azok, akik idén nem akarnak szemből jönni. Egye fene - gondoltam. Akkor is megnézem, megvan-e még a Szántói-fal, hiszen tegnap óta bármi történhetett vele. Nem történt, sőt, köszöni, jól van.:) Budakalászon felszedtem egy, az út szélén pucérkodó 20 Ft-ost (micsoda órabér!!!). Itthon még megkerültem a háztömböt, így éppen meglett mára a 100 km. Az úton végig rajtam volt a vadiúj BBB-s szemüveg. Nagyon élveztem, hogy már nem kell hunyorognom a napsütéstől.
Egy ismerős srác ilyet nézett ki magának http://www.decathlon.co.hu/HU/product_8046265-24281662/ Előtte egy Hauser Maxwell volt, de ellopták, pedig azt szerette. Mit szóltok hozzá? Érdemes megvenni, vagy ebben az árkategóriában van jobb ötlet? Terepre nem akar menni vele, Győrben él, így hegy se nagyon játszik be.
Nevezés: Előnevezés nem kötelező - de nagyban segíti a Rendezőség munkáját.
Nevezési díj: Nincs - köszönet az önkéntes rendezők lelkesedésének!
Egyéb szolgáltatások: - Biciklis térképtartót korlátozott számban lehet kölcsönözni. - A Célban csomagmegörzést biztosítunk.
Biztonsági előírások: - Bukósisak használata kötelező. Akinek nincs sisakja, az nem kap térképet! - A pályák közúton is haladnak, ahol a KRESz előírásai kötelezőek!
További információk sandor_talas KUKAC yahoo.com
Mindenkit szeretettel várunk!
+++ +++ +++ +++ +++ +++
Nem tájbringás fórumozók véleményei
2008 KingA "Nagyon jól éreztem magam, és szuper, hogy minden csütörtökön alkalmam lesz egy jót bringázni, amihez az adja a motivációt, hogy pontokat kell megtalálnom az erdőben, és mérik az időmet. Mégse csak úgy összevissza a nagyvilágba... :-))"
2007 zfazék "Az év legjobb rendezvényei. [...] mindenkinek érdemes kipróbálni." pROF "Érdemes kipróbálni, szerintem nagyon érdekes és izgalmas!" phu "[...] nagyon tetszett a móka, ezen a héten is megyek, ha tudok."
"From: xxxxx < mmtbszsz.hu> Date: 2008/5/26 Subject: Elmarad a Zalaszentgrót Maraton To: ..................
Kedves Egyesületek,
kérlek, jelezzétek versenyzőitek felé, hogy a hétvégére meghirdetett ranglista verseny, a zalaszentgróti maraton elmarad. További info: www.pannonmaraton.hu oldalon.
hát ha túl vastag a belső, akkor nehéz belegyömöszölni, de 1.9-2.0-es belsővel még megcsinálható. a 2.5ösömmel nem is próbálkoznék, az olyan brutál anyagú.
Ezut meg egyszer még egy régi motoromnál alkalmaztam. Az volt a hátránya, hogy idővel összetömörödik a fű, plusz összegyűlik egy csomóban. Ilyenkor újra rá kell még tömni. A csomózós módszer szerintem jobb.
Én sajnos már fanyalodtam rá. Utána kicsit üt a csomónál a kerék, és úgy kell felfeszíteni a felnire a belsőt, de hazáig tényleg jó lehet. Nekem akkor nem sikeredett tökéletesre a dolog és lassan eresztett azért, de egy közbenső 10km utáni pumpálással haza tudtam tekerni vele.
Kötsz rá egy csomót úgy, hogy a luk a csomó szelepen kívüli területére essen. Nem próbáltam még soha, valószínűleg nem lesz teljesen konfort, de haladni lehet vele.
szükségmegoldás, ha nincs más lehetőség. a lyukat "kikötöd" a belsőből, így oda nem kerül levegő, tehát ereszteni sem tud. sokáig nem bírja a belső, mert szétdörzsölődik, de hazajutni jó. annál mindenképp, hogy tolod.
egyébként egyszerű hurok/csomó (ahogy egy zacskónak csomózod meg a száját) összefogod a belsőt és önmagába visszahurkolod, a lyuknak kell a csomó tetejénél lennie, lényeg hogy jó szoros legyen, különben ugyanúgy ereszteni fog.
ok, akkor kevertem egy másik hajókikötővel. ennek nagyon nem látom értelmét miért volt jó, hiszen az autók elférnek, de valóban nem szakadt volna le a kezük, egy kivéve táblától...
Nem vettem annak, és a módszert is ismerem. De: 1. nem tudtam, milyen jellegű a defekt (felütéses volt) 2. írtam volt, hogy mentálisan megtört a második. Kedvem sem lett foglalkozni a dologgal, vissza akartam jutni a starthoz.