Urak! Van valakinek kordura Sportster dzsekije (Shox-os)? Mik a tapasztalatok? Hűvösebb időben (10-15 fok) nem hideg? Most akciós, a feleségemnek és magamnak akarok ilyet venni, de nem akarok nagyot hibázni, mivel 2 kellene belőle... Tetszik mert elég retrós ahhoz, hogy Pannónián se hasson nagyon modernnek, de elmegy az új OFF motoron is...
Ha valakinek van megosztható infója róla, az küldheti emilbe is...
..csak nem egy 64-s T5-s volt?..mert akkor tőle loptam most a cif-es ötletet!..de mint mondottam,fél siker..bár már az is eredmény...bár nekem is rá kellene jönnöm,hogy soha nem lesz olyan,mint új korában!...csak legalább ránézésre legyen olyan érzetem,hogy ok,nem rossz!:-)
Ha visszakeresel régebben (3 éve?) Doni tett fel "ilyen volt - ilyen lett" képeket a krómalkatrészeinek Cif súrulóval történt kezeléséről, és nagyon látványos hatást ért el vele... Persze csodát Ő sem tudott tenni, de azért sokat javított az összképen... :-)
---viszont az első telon(alu)lévő szennyeződés az aztán igazán makacs(mint a korpa a hajban),dörzsikével+CIF-el kapott,le is jött minden,most matt fém,de tetszik,majd teszek fel képeket(before-after):-)...mert még csak az egyik oldalának estem neki..így sem érzem az újjaimat annyit csiszatoltam! :-)Köszi még1x!
..az a baj,hogy ez nem enyhe,vagyis kisméretűek,de rengetegvan rajta,mondom olyan mintha bárányhimlős lenne...a krómtisztítóval már próbálkoztam(prevent)kutyafüle,életem végéig csinálhatnám,persze fényt ad neki,de nem szedi le intenzíven a rozsdát,miután már vagy harmadszorra próbáltam a preventel,körömmel lejönne,de azt is életem végéig csinálhatnám!
Úgyh tegnap este bepipúltam,és valahol olvastam is meg már én is próbáltam csak autón:CIF+vizes szivacs(dörzsike,és óvatosan a durvábbik felével)..nekiestem a gépnek mindenhol,bár aCIF után adtamneki a preventből is...most végeztem,mármint nem a munkával,hanem én készültem el,egész hajnalba azért zúzós volt,dehát a szépségnek ára van :-)...van ahol bevált,de van ahol inkább mattitotta a fényt,szóval vegyes a siker!
Ladánybeneiek tényleg fantasztikus kis kollekciót hoztak össze,minden tiszteletem az Övék.
A P12esem kitünően szerepelt a hétvégén a 780 km-es túra alkalmával,mint ahogy 2 hete 2 személlyel a Balaton megkerülő 520 km-es túrán is.Túlnyomórészt 80 km/órás sebességgel 5 literes fogyasztása van.
Udv! Szembetalalkoztam ma 2 (asszem) P12-vel a Rkereszturrol a gyorsforgalmira tartvan.Ha jol lattam idevalosiak voltak.En egy kis Rometet kisertem T5-vel.Baratnom most tanul motorozni es ennek oromere Erdrol atugrottunk Maglodra fagyizni egyet.
Esetleg ha veszel a furógépbe filc polírkorongot polírpasztával vagy ha nem találsz akkor szidollal is ki tudod polirozni és olyan lesz mint az új.Nekem bevállt.Szidolnál bekened a felületet kicsit átdörzsölöd hagyod megszáradni és rápolírozol a korongal, ha van pasztád akor csak nyomsz egy kicsit a korongra és kész is van.Azt a szappanos dörzsikét még alu tisztításhoz fényesítéshez lehet jól használni föleg a blokknál.De festék boltba tudsz venni krómpasztát is olyanba van mint a fogkrém és csak egy ruhadarabbal kell átdörzsölni a felületet, ezt is jó dolog.Remélem valamit tudtam segíteni.
Eddig olajban állt mielött pedig beraktam olajban áztattam.Eddig még nem mentem vele sokat.Akkor hagyom igy aztán járatás közbe állítgatom.Ez természetes dolog egyépként?
Megtennéd, hogy küldenél egy fotót az ülés alatti traktusról.
Nem tiszta a hátsó rész ( hogy milyen távtartók valók oda, és az ülés füle hogyan passzol és mihez ) és az első ülés rögzítés alsó bilincse hogy néz ki.
Hello!Probáld meg Szappanos acélgyapotal ovatosan átdörgölni langyosvizbe mártás után bármelyik háztartási boltban kapsz. talán valamit segit mert nekem az enyhe rozsdafoltokat leszokta vinni.Üdv Jimmy!
Megkaptam A TLB képeket És bocs hogy nem kaptad meg a választ mert szokott szarakodni a free mail.Ezért utolag is kösz.Már személyesen is láttam a Misi bácsi TLB-jét.Nagyon szép,és szerintem a TL is biztosan szép lesz.A polirozás témában szivesen segitek csak egy kicsit javuljon a lábam,mert 2 hete szenvedek vele E-mail be keress meg aztán megdumáljuk üdv Jimmy
Üdv. Nem kell csodaszer, egy nedves rongyot márts bele gipszporba és azzal dörzsöld le a rozsdát. Ha az lehozza akkor egyenlőre nem kell krómoztatni. Utána viszont valamilyen viasztartalmú szerrel kezeld le.
Ha frissen raktad össze a motort, ne aggódj. Legyen nálad csavarhúzó és villáskulcs. Menj vele 50-100 km-t, lehetőleg egyhuzamban. Addigra bedagad az olajban a parafa, teljesen más lesz a kuplung viselkedése. Akkor melegen állítsd be a hézagot. Célszerűen úgy, hogy a kuplung kiemeló kar a váltófedélen picit tudjon játszani. Lehet, mire kihűl,megin elmozdul. Akkor újra az egész. Egy-két járatás után szokott összeállni, és akkor már úgy is marad. Idő kell, míg a pálcák és golyók megtalálják a helyüket.
Nem Pancsis vagyok,de szeretem őket,az én gerekkoromba még futtkostak :-)...de azért nem vagyok még öreg :-)
Szóval az udvariaskodáson kívül és túl szükségem lenne egy kis segítségre,nemrég vettem egy motort(típus lényegtelen,mert nem az számít,hanem hogy jól érezd magad azon,amid van!)és hát enyhén elhanyagolták,a krómot nekiállt enni a rózsda,kb úgynézki,mintha bárányhimlős lenne,mindenhol más mennyiségben,...szernteteknekiálljak valami csodaszerrel vagyfelejtsem el,és kihagyhatatlan a krómoztatás,persze aranyárban!
Szépjóestét! Egy technikai kérdésem lenne ismét.Az mitöl van hogy a kuplungot bárhogy is álítom nem emel ki rendesen.Akármit csinálok például eggyesbe behuzom a kuplungot ugyanugy megy tovább a motor?Bennvanak a csapágy golyók a kiemelő rudak.Valaki tudna rajtam segíteni megköszönném, fontos lenne.Annál elöbb tudnám vinni motort műszakizni.:D
Üdv.mindenkinek! Örülök,hogy a Józsi reklámozza a bábolnai versenyt,de a plakáton leirtakat ne vegyétek figyelembe mivel az a szokásos módon rossz információt tartalmaz! A honlapunkat kell megnézni remélem az a mérvadó. MZ-sek vannak a képen de azért veteránverseny is lesz !
Eladóvá vált egy P20 duplapálcás első sárvédő replika (19"-os sárvédőből). Így áll a motoron, ahogy az alsó képen látható. Ha valakit érdekel 5k huf-ért vihető kompletten tartó pálcákkal együtt, hibátlan 2k-s Mobihel mélyfekete fényezéssel.