Elnézést az apró kis hibáért - én is kerestem 2-3 percet a 2. pontot, mert nem ott volt ahová a térképen lett berajzolva. Csak 50m eltérés, de pont nem a logikus irányba. Sajnos ez is benne van a pakliban... Az eredményekben ezt nem vettük hibának.
A hosszú pálya azért keményebbre sikerült mind fizikailag, mind technikailag, mint egy szokásos csütörtök, de úgy tünt, hogy a többség azért élvezte! ;-)
A népszerüsítő viszont nagyon jól ült - sajnálhatja aki kihagyta a kellemes, elgondolkodtató erdei tekerést! Jovő héten lehet pótolni!
Jó volt a mai tájbringa a HHH-n. Bár életemben először nem találtam meg egy pontot, a másodikat. 5 perc keresés után feladtam és továbbmentem, tudva, hogy így a többi már semmit sem ér. Aztán a negyediket sem találtam pár percig, már majdnem csomagoltam és visszamentem a rajthoz, hogy köszi ebből akkor elég volt, mikor rájöttem, hogy most én keresem rossz helyen, egy elágazással még korábban járok.
A pálya jó hosszú volt, mindig tudtam hol vagyok, viszont a pontokat nagyon nehezen találtam meg, nem mindegyik ott volt ahol a térkép jelölte. Na mindegy. Aztán a célban kiderült, hogy a világbajnoki érmes (akiről már szó volt itt pár napja) se találta meg a 2-est, eléggé máshol volt, ezt nem veszik hibának. Így minden bizonnyal engem is érdekelnek és ismét én lettem az utolsó.
Ja, és otthon három kullancsot találtam magamban, remélem mindet észrevettem. Vigyázzatok magatokra az erdőben, a Rákóczi út sokkal biztonságosabb! :)
Sajnos erre nem tudok válaszolni, mert én csak egy funkcionális analfakocabringás vagyok. Annyit sejtek, hogy bicikli nem lehet, esetleg quadcikli, vagy bibicikli:-). A szigeten az aszfaltcsík közút és ott lehet, sőt - úgy tűnik - szabad is hintózni.
---
Ma rácsodálkoztam, milyen módosítást hajtottak végre a sziget két végén a sorompóknál. Egy-egy henger emelkedik ki az aszfaltból, úgy fél méter magasra, így már nem tudnak a besompolygó autók a sorompó alatt átbújni. Kíváncsi vagyok, majd, ha elromlik és nem húzódik le, hogyan megy át a 26-os.
Ja, azt hittem valami konkrét meghatározás miatt mondod. Nekem mondjuk a kerékpár, mint jármű is érdekesen hangzott, de végeredményben nem rossz; jogosultságokat biztosít.
Ne vedd készpénznek (itt Vác felé egy csomón nincs, pedig szinte mindre kellene), ellenben jó érv a kalauznak, ha szövegel. Ha nincs szállítókocsi, akkor előveteted vele a menetrendet, ráböksz a bringajelre, és felvilágosítod, hogy hibázott. Az aggódó utasokat pedig szintén a kalauzhoz kell irányítani, hogy beszéljék meg vele, ha zavarja őket a bringa.
Ha az elvira szerint van, az sajna nem feltétlenül jelent bármit is. De attól még szerintem mehettek, mert ha külön vagon nincs is, attól még lehet szállítani erősen korlátozott számban. (2-2 az első és hátsó másod osztályú kocsik peronján ha jól emlékszem, bár már elég régen vonatoztam bringával. Akkor is voltunk vagy 15-en úgyhogy beköltöztünk egy vagonba. :-) )
Nem tudom kivenni, hogy most rajtam ironizálsz-e, mindenesetre bárki, aki nem vette észre, hogy az eredeti hsz-em egy idióta poénkodás volt (a gyengébbek kedvéért kacsintós szmájlival külön jelezve), az funkcionális analfabéta. Akinek nem inge...
Tök igazad van, a szöveg íróinak erre is kellett volna gondolnia, így kéne kinéznie a KRESZ-nek:
A járművezetés személyi feltételei
4. § (1) Járművet az vezethet (ezen belül kerékpár esetében tekerhet, állati erővel vont jármű esetén hajthat, egyéb esetben kérjük helyettesítse be a köznyelvnek leginkább megfelelő kifejezést), aki...
Szoktál olyanokat mondani, hogy kerékpárvezető vagy? Hogy elvezettél a mukahelyedre kerékpárral? Biciklistára olyat, hogy ügyetlenül vezet? A biciklista megy, hajt, teker, biciklizik, közlekedik, de nem vezet, legfeljebb versenyen. Szerintem. (Remélem érezhető, hogy csak csúfolódni akartam a fura közlekedéstechnikai szóhasználaton. De lehet, hogy csak nekem fura, és mások mondanak ilyet, nem mindenkinek ugyanolyan a szókincse. Igen, ki lehet guberálni az internetről néhány találatot, de első ránézésre nagyon keveset, és simán lehet, hogy mindegyik pont a közlekedéstechnikai szövegekből szivárgott át.)
Hehe! Csak kipróbálásilag beírtam a Budapest - Velence útvonaltervezést. Kicsit hosszabb lett az út, mint gondoltam, mert a másik vége Venezia lett:-))) Túl okos.
Talán egyszerűbb ha a maps.google.com-on kijelölsz két pont között egy útvonaltervet (jobb klikk) és ha nem arra vezet amerre te gondolod akkor az útvonal egyik pontját oda húzod ahova te szeretnéd