ez már lehet hogy a kerékpár 3.0 ba tartozik de hallott valaki a Magic wheel ről amit az Axe nyereményjátékon lehet nyerni? érdekes találmány http://www.gauswheel.com/
Hoppá, miket csinálnak. Az nagyon tetszett, amikor kicsóválják valamelyik irányba a bringa farát, miközben az első kerékkel tovább mennek a fatörzsön, aztán hopp le.
Koszi a tippeket. A var kerekparnal sovany az ajanlat a honlap szerint, a tízpróbásnál nem találtam [honlap szerint] megfelelő ruhát, de a többit is átnézem.
ez relatív. Az én SIDem az első évben 1-2 cm-t mozgott lockolva, most már kb 3-at. Ami sztem sok, de rock shox nagykerbe nincs kedvem megcsináltatni, gondolom sok pénzért...
Mondjuk olyat is láttam, akinek sok használat után csak fél cm-t:)
Lehet az is, hogy lockolva nem húzza eléggé a bowdent a kar, és ezért nem záródik. Próbáld ki, hogy kézzel ütközésig fordítod, és nézd meg, úgy mennyit mozog.
semmi extra egy régi B1 (Be One) váz, kb. 13 cm úttal, meg elöl egy 100-as Z5 Marzocchi. most kapott a gép előre 203-as tárcsát (elöl hátul xt 4 dugattyús van) és ilyen gumikat városi durvulásra : http://www.maxxis.com/products/bicycle/product_detail.asp?id=160
Azért emlegetik úgy, mert az is :) A cross country meg a cross kategóriás trekking két külön dolog, és nem zárják ki egymás létezését :) Mint azt előttem már leírták a CC az egy MTB szakág, amiben jellemzően 26"-os (ETRTO 559) bringákat használnak. (Bár manapság terjed a 29"-os divat is.) A trekking bringák cross alfaja egy olyan hibrid kerékpárt jelent, ami átmenet a klasszikus sárvédős, csomagtartós trekking bicó és egy monti között. A vázgeometria montira emlékeztet, a normál trekkingekhez képest általában valami bütykösebb, (de nem feltétlenül szélesebb!) külső gumival szerelik, és elmarad a sárvédő+csomagtartó is. De a kerékméret marad, vagyis ETRTO 622-es (kb 28"). Mind a normál trekking bicókon, mind a cross trekkingeken 35-40 mm széles külsők jellemzőek, csak az előbbin általában slick, utóbbin bütykös. (Semi-slick gumi mind a kettőnél elő szokott fordulni.) Különbség még, hogy cross trekkinget csak elvétve találsz merev villával, míg a normál trekking bringákból van ilyen választék is. A 29"-es mtb majdnem olyan, mint egy cross bicó, a kerékméret azonos (mindkettő ETRTO 622). Viszont a váz és az áttételek kifejezetten montizásra vannak kitalálva rajta, így széles (2.0 feletti) gumik is elférnek benne, és elől jellemzően klasszikus monti hajtómű van rajtuk (22-32-42, vagy hasonló). A cross bicó vázában 2.0 feletti gumi ritkán fér el (nekem a 47 mm-es terepgumi éppencsak befér), és a hajtómű is a klasszikus trekking kiosztás: 28-38-48. Van még kérdés? :)
Köszi a választ. Engem az zavart meg, hogy némelyik trekking méretű bringát crossként emlegetnek. Ez főleg az ejtett vázas gépekre áll. Bár "nagy" kerékkel terpen...
De szerintem nem jobb a választék, mint egy nagyobb kerékpárboltban (pl. bringavilág az Arany János utcánál)
Legutóbb 4000-ért vettem a bikeart-ban (Széna térhez közel) rövidgatyót, leértékelve, mert tavalyi modell volt. Már erősen mérethiányos volt a készlet, de azért egy próbát megér.
Mondjátok, van itt olyan, aki 2007-es RS SID Team-et használ poploc-kal? Kérdésem volna, hogy lelokkolt állapotban elvileg mennyit szabad mozognia?
Azt hallottam, hogy teljesen nem is lehet lezárni, de ettől függetlenül az a gyanúm, hogy valami nem stimmel az enyémmel, szabadon mozog mondjuk 6 centit, lokkolva meg ötöt. Ez nem tűnik elég nagy különbségnek... Gate szelep maximálisan zárva. Bár valahogy az a meglátásom, hogy bármit tekerek bármerre, az eredmény ugyanaz.
fel akarom frissiteni a biciklis ruhazatomat, elsősorban rövidnadrág és dzseki érdekel.
Korábban volt a Hunyadi Sport, de mintha Ők valamelyik bringabolttal összeálltak volna ott a Clark Ádám térnél. Mi a honlapcímük, valaki meg tudja írni? köszi
86. telehódas HHH Hely: Budapest Dátum: 2008. május 19. (hétfő) Időpont: 20:00 Találkozó: Batthyány tér Duna felöli oldala, a HÉV feljáró mellett Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók. Program (Extra): Rekettyés, zsíroskenyér hagymával, üdítő ízlés szerint. Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!! Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, stb. Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Szervező: robi
58. Telehódas Bazita Hely: Zalaegerszeg Dátum: 2008. május 19. (hétfő) Időpont: 20:00 Találkozó: bazitai elágazó, Csiszárkútnál Program (Classic): a Becsali felöli úton a TV torony érintésével fel Bazitára a helyi műintézményhez (kocsma). Vissza: TV torony érintése után a Panoráma úton le Alsóerdőig, majd a bicóuton be a városba. Program (Extra): "hozott anyagból" Ajánlott kiegészítők: bukó és a LÁMPA!! nagyon fontos, mert felfele forgalom van. A lefele az elzárt rész, de ott meg világítás nincs! Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Szervező: Pinye
57. TTTT (Tatabányai Teleholdas Topik Túra) Hely: Tatabánya Dátum: 2008. május 19. (hétfő) Időpont: 20:00 Találkozó: Tatabánya, Tesco parkoló Program (Classic): "Szokásos" aszfalton fel a Turulhoz, majd tisztelettétel a kilátó tetején lamgyos tea kíséretében. Program (Extrém): Ugyanez lépcsőn. Hard: Látogatás a barlangnál. Ami kell: Bike (FONTOS), frissítő, lámpák tömkelege + jókedv. Szervező: malna77
53. Sijófoki Telihold Túra Hely: Siófok Dátum: 2008. május 19. (hétfő) Időpont: 20:00 Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz. Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!). Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe). Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, langyos tea, stb. Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"! Szervező: bátyó
még nem, de a Mátrában üdültünk minap és ott egy olyan finom kis ösvényen mentünk gyalogosan, hogy folyamatosan az járt a fejemben, hogy itt hogy le lehetne küldeni a régi dh gépemmel :) a mostani freeride annyira nem bírta volna a 20 centi nagy köveket :))))) de ettől még a terv nem lesz elvetve ;)