Ezt a kép alapján senki nem fogja megmondani neked, millió féle utángyártott kapcsoló van. Ki kell lámpázni, vagy ha szétpattintod, látható, mi hová megy. Alaphelyzetben a motor mindkét pólusára testet ad, ha megnyomod valamerre, akkor az egyik testet felcseréli "+"-ra. Ebben szerintem külön kivezetés van a megvilágításának is.
Becsapós a Merci motor,mert sok hangról gondolja az ember,hogy a szelepfedél alól jön,pedig nemis.Lehet akkor mégis hidrotőke,bár ez a sokszelepesekre nem jellemző,vagy besírhatott a vákuumszivattyúd is,esetleg valamelyik csúcsod becsöpög.Mindegy,a távszerelés itt véget ért,mutasd meg holnap Sanyi Úrnak!
Ha hidrotőke lenne,annak nagyon éles,a fordulatszámmal arányosan növekvő sűrűségű csettegő hangja lenne.Ha te az alapjárat felé emeléskor hallasz tompa,daráló hangot,azt nagy valószínűséggel a szijjfeszítőd adja,leginkább a kis gázteleszkóp alsó gumiszilentje szokott lenni a bűnös.Járó motornál szemmel is látható gázadásra a vergődése,de ha próbából egy nagy csavarhúzóval felülről kitámasztod,miközben a segítőd emeli a fordulatot,és akkor elmarad a hang,akkor biztosan ő lesz a bűnös.
7-8000 ft egy olyan teló,6000-ért érdemes a műanyaggörgőt is kicserélni.
Néha egyébként maga szij is adhat furcsa hangokat,azt úgy lehet kizárni,hogy járó motornál szilikonsprét fújsz a szíjra,és figyeled,változik-e a hang.
Szia! Hidrotőke talán? Ha az, akkor kissebb fordulaton, főleg hideg motornál jelentkezik jobban. Nagyobb fordulaton szép hangja van a motornak, és meleg motornál is abbahagyja a kereplést. Ez csak egy tipp.
sziasztok, egy kis segíítséget szeretnék kérni, nem boldogulok egy elektromosablak kapcsolóval... 123-asban van, utángyártott cucc, A, B, C, D, E és L jelölésű saruk vannak rajta. meg tudnátok mondani, hogy kell bekötni? lassan kifogyok a biztosítékokból, és új motort sem akarok venni... kossz!
Igen osztom a véleményed, az írásait olvasva....igen tiszteletre méltó ember lehet..és Ő is megadja a tiszteletet...mégha néha "cikizték" is...igazi úri ember lehet.