A nagyobb súly, és teljesítmény aránya miatt (meg az 1.5 nem VVT ) az SX4 kevésbé tűnhet dinamikusnak egy 1.3 Ignishez is, de ugyanezek miatt némileg többet is fogyaszt.
Én is azon agyalok, hogy az IS-ből (kezdjük kinőni) át kellene ülni egy SX4 Travelbe, ha a pénztárcám és az asszony is engedi.
Kérdéseim a következőek lennének: - casco ill. kötelező biztosítás az IS-hez képest több-e vagy ugyanaz a szint. - az SX motorja dinamikában ill. fogyasztásban mennyiben különbözik az Ignistől.
Üdv mindenkinek! Amennyiben minden jól megy a jövő héten csatlakozom az SX4 -ek táborához! Jelenleg egy 1.3 GS Ignist hajtok. Az új gép egy 1.5 grafitszürke GLX AC Travel lesz. Érdeklődnék a tisztelt márkatársaktól, hogy átvételkor kell-e különösebb figyelmet fordítani valamire? Tudni valami gyári hibáról esetleg amire érdemes figyeli a későbbiekben is? Üdv! S
- Szóval ahogy leírtad, de legalább is valahogy úgy követtem az utasításokat, és láss csodát !.- a hibajelző elaludt! Hibát nem jelez ki. Motor indul, duruzsol , mint amikor minden rendben. Közben beszéltem 2 Suzuki szervizes szerelő sráccal, akik azt mondták hogy lehetcséges hogy pillanatnyi elmezavar volt csak: pl:vmit felkapott a benzinből és ezt jelezte a rendszer . Mindegy hétfőn viszem a szervízbe , gépre teszik oszt majd az megmutatja hogy mi volt a bibi.
Köszönöm a segítségedet ! Szép hétvégét kivánok! Tisztelettel és üdvözlettel :végtomi
2) A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d) lépéseket 10 másodpercen belül.
a) Fordítsa el a fényszórókapcsolóz a “HEAD” helyzetbe.
b) Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c) Ismételje meg az a) és a b) lépést még kétszer.
d) Nyomja le és engedje el a vezetőoldali ajtókapcsolót háromszor.
3) Ellenőrizze és írja le a műszeregységben található kilométer-számlálón vagy a riasztóberendezés-ellenőrző lámpával kijelzett villogási mintákat, amelyek DTC-ket képviselnek, és a következő példában láthatók. Ha kettőnél több tárolt DTC található a memóriában, az egyes DTC-k villogása a legkisebb sorszámú DTC-vel
kezdődik, növekvő sorrendben. A DTC ismételten addig kerül kijelzésre, amíg a gyújtáskapcsolót OFF helyzetbe
Hiba van! Ma reggel kigyulladt a és azóta is világít a hibajelző lámpa ( az a motortömböt ábrázoló sárga ) Amúgy a motor műkszik de ilyenkor mi van. A kezelési könyvet olvasva nem lettem okosabb. 9ezer párszáz km van a kocsiban.
Kinyitottam a csomagtartóban azt a kis ajtócskát, ami a lengéscsillapító tetejét takarja. Egyszer megkérdeztem itt, hogy az SX-be is be van-e kötegelve a csomagtartóba utólag beépíthető szivargyújtó kábel.
Azt mondtátok, ott van.
Most találtam egy ilyesmit, kérdés az, hogy ez az a bizonyos csatlakozó, ami csak a szivargyújtóra vár???
A vezetékek színe (ha nem látszana...) : Fekete és fehér, fekete csíkkal...
(Már elnézést a kérdésért, de én még a sarus kábelvégeknél maradtam le.... :-) )
Még semmi, várom a pontos fejleményeket. Annyit már lehet tudni (csakis szigorúan nem hivatalosak az itteni infók), hogy a Taiwanon a vásáron bemutatott darabok egyelőre prototípusok, xenonra és halogénra való típusok lesznek, fekete illetve króm kivitelben (a plexi búra alatt) ha majd megkezdik a sorozatgyártást. Én nagyon bízom benne, hogy hamar eljön ez az idő. Ami a giantlight-tól már elérhető (legjobb tudomásom szerint) azok a ködlámpák. Talán a jövő hét hoz újabb és pontos infókat (tehát semmit a fentiekből ne tessék készpénznek venni).
A lamella külső keringetésen teljesen zárt, nem jön ki levegő. Belsőre állítva kinyílik, persze a ventillátor forgása miatt némi levegőáramlás érezhető kifelé, de alapvetően szív onnan. Visszafelé érdekes volt, majdnem teljesen visszatért alapállásba, de megállt előtte kicsivel. A motor hangját közben folyamatosan lehetett hallani, amikor állt is. Egy másodperc szünet után visszaállt alaphelyzetbe.
Remélhetőleg nem hiba, de nézd végig a folyamatot. Ha nem zár le teljesen, és a motor is elhallgat, akkor irány a szervíz. Rákérdezek máshol is, remélhetőleg nem típushiba, hogy ahol újonnan megáll, onnan egy idő után már le sem zár.
Csak tippelni tudok, hogyha a magyarban benne van az előkészítés, akkor van rá némi esély, hogy a Japánban is benne legyen. Hacsak az áttervezéskor nem vették ki a kábelkötegből.
Ez most nagyon hasznos volt (mármint a robbantott ábra...), mert akkor a következő kérdésem tárgyát pontosan meg tudom mutatni!
Szóval a szétszedéskor azt vettem észre, hogy a sárga nyíllal jelzett helyen lévő "gumiharmónika" alja nincs rögzítve, vagyis a pollenszűrőre fújja a levegőt, de pont a pollenszűrő előtt betolja a kesztyűtartó mögé - tehát az utastérbe - a levegő egy részét. Valami a "harmónikát" tartalmazó ház nem zárt, ahogy a képen is látható...
Nagyger Mester! Túl vagyok a vizsgáimon... Most már találkozhatnánk, vagy gyere Te is a közelgő Wagonos Találkozóra! Alaposan megszemlélhetnénk a tempomatodat, annál is inkább, hogy már a wagonos honlapon is felvetődött a napokban a kérdés...