" Jelenleg, ha valaki a vásárra akar jutni, három lehetőség közül választhat. Az első az Örs vezér teréről induló EXPO-járat, amelynek normális napi forgalma minimális, kiállítási időszakban viszont a kulturáltság határán túl telítettek az autóbuszok, s akár egy órát is eltölthetünk a forgalmi torlódásokban való álldogálással. A második a Pillangó utcai metrómegállótól való hosszú gyaloglás, míg a harmadik a 29-es vágányain való „nosztalgiázó” gyaloglás a 37-es villamostól. "
Negyedik verzó: a 37-es villamos "Kőbánya-felő vasútállomás" megállójától gyalog a III. kapuig.
Szerintem a legjobb lenne, ha a 29-es villamos menne körbe az Expo körül az Örs érintésével a busz helyett (persze a Blahától indulva).
Igazad van de ahhoz hogy mindenki tömegközlekedjen nem csupán tömegközlekedési eszközök kellenek hanem kultúrált tömegközlekedési eszközökre van szükég
Ne a középosztály utazzon, hanem mindenki. Ne legyen ciki tömegközlekedni, ne az autó legyen státusz-szimbólum, hanem a környezettudatos gondolkodás...
kb. 10 percenként telt volna meg egy szóló ics a multkor amikor a construma volt, pedig oda a látogatók 3/4-e(a szervezők elmondása szerint) kocsival megy! ezt onnan sikerült leszűrnöm hogy a megbeszélt találka előtt 1 órával érkeztwm "29-es villamossal" és az egy órát utas számlálássl töltöttem egy padról! és ami a legszebb hogy aktatáskás öltönyös úriemberek is érkeztwt a vásárba "29-es villamosssal"
"A 90-es években a lóversenyek fokozatos visszaszorulása miatt a villamosjáratot üzemeltető BKV Rt. úgy határozott, hogy a járatot „különjárattá” nyilvánítja, azaz csak fizetett megrendelésekre közlekedteti. Ilyen megrendelés – mondanunk sem kell – azóta sem történt, a járat a ’96-os kiállítás óta nem közlekedett. 2000-ben az önálló szakaszról ellopták a felsővezetéket, pár évvel később pedig lehegesztették a 29-37 villamosvonalak elágazását.
Jelenleg, ha valaki a vásárra akar jutni, három lehetőség közül választhat. Az első az Örs vezér teréről induló EXPO-járat, amelynek normális napi forgalma minimális, kiállítási időszakban viszont a kulturáltság határán túl telítettek az autóbuszok, s akár egy órát is eltölthetünk a forgalmi torlódásokban való álldogálással. A második a Pillangó utcai metrómegállótól való hosszú gyaloglás, míg a harmadik a 29-es vágányain való „nosztalgiázó” gyaloglás a 37-es villamostól.
A Pongrác úti felüljárón minden évben végigvonuló tömeg jelenléte mutatja, hogy a villamosvonalnak a jelen körülmények között is van létjogosultsága. Nem mehetünk el azonban amellett sem, hogy míg egy Budapesthez hasonló méretű európai városnak kötelező „tartozéka” egy jól megközelíthető vásárváros, ilyen nálunk nincs, holott a múltban még rendelkeztünk is vele. A további fejlesztés és a lehetőségek kiaknázása helyett a közvetlen, minden időben akadálymentes nagykörúti Expo-kapcsolatot biztosító villamosvonal az enyészeté lett. Ez is meglátszik a vásárterület forgalmán. "