A lamella külső keringetésen teljesen zárt, nem jön ki levegő. Belsőre állítva kinyílik, persze a ventillátor forgása miatt némi levegőáramlás érezhető kifelé, de alapvetően szív onnan. Visszafelé érdekes volt, majdnem teljesen visszatért alapállásba, de megállt előtte kicsivel. A motor hangját közben folyamatosan lehetett hallani, amikor állt is. Egy másodperc szünet után visszaállt alaphelyzetbe.
Remélhetőleg nem hiba, de nézd végig a folyamatot. Ha nem zár le teljesen, és a motor is elhallgat, akkor irány a szervíz. Rákérdezek máshol is, remélhetőleg nem típushiba, hogy ahol újonnan megáll, onnan egy idő után már le sem zár.
Csak tippelni tudok, hogyha a magyarban benne van az előkészítés, akkor van rá némi esély, hogy a Japánban is benne legyen. Hacsak az áttervezéskor nem vették ki a kábelkötegből.
Ez most nagyon hasznos volt (mármint a robbantott ábra...), mert akkor a következő kérdésem tárgyát pontosan meg tudom mutatni!
Szóval a szétszedéskor azt vettem észre, hogy a sárga nyíllal jelzett helyen lévő "gumiharmónika" alja nincs rögzítve, vagyis a pollenszűrőre fújja a levegőt, de pont a pollenszűrő előtt betolja a kesztyűtartó mögé - tehát az utastérbe - a levegő egy részét. Valami a "harmónikát" tartalmazó ház nem zárt, ahogy a képen is látható...
Nagyger Mester! Túl vagyok a vizsgáimon... Most már találkozhatnánk, vagy gyere Te is a közelgő Wagonos Találkozóra! Alaposan megszemlélhetnénk a tempomatodat, annál is inkább, hogy már a wagonos honlapon is felvetődött a napokban a kérdés...
gyári, garanciális megoldás van a problémára (ha jól tudom új típusokban már alapból benne van), már én is megrendeltem a javítását (szűrőrács kerül vhova a venti és a külvilág közé.)
olyan, mint a műszerfal-zörgés garis kijavítása. megoldják.
Eddig itt meg nem irtam, csak mostanäban olvasgatlak benneteket, nevem IXU azt akarja szimbolizälni, hogy : IXedik sUzuki tulajdonos vagyok, jelenleg egy SX4 GLX AC 1,5 rezvörösmetäll autom van (koräbban egy Ignis 1,3 GLX).
A 15 ezres szervizen 25 ezer Ft volt a költseg. Mindent ök adtak, Nyiregyhäza Carmo Suzuki.
Pénteken szétszedtem a kesztyűtartót, hogy megnézzem a pollenszűrő elhelyezését. A szűrő nem passzentos a helyén, ráadásul egy érdekes jelenség: A felső részére levéltörmelék "települt"... (Alulról fújja a levegőt a ventilátor...) Amikor kiszedtem a szűrőt, néhány levéldarabka beleesett a ventilátor mélyedésébe, amit akkor nem vettem észre. A szűrő kiporszívózása kitisztítása után vissza a helyére, majd a fedél visszacsatt, ellenőrző bekapcsolása a ventilátornak, s aztán rémült nézés a hallott hang miatt.. :-O :-O :-O Valami elképesztő rezonanciát okoz a fűtésventilátorhoz bekerült levéltörmelék... Rövid mélázás, majd kitakarítás, porszívózás, s helyreáll a rend.
Kérdés: Hogyan kerül FELÜLRE a levélhulladék???? Ez azt jelenti, hogy az ALULRÓL fújt levegő útjába helyezett pollenszűrőnek (ami amúgy is lötyög...) semmi értelme, hiszen a szűrés után valahogyan bekerülhetett szűretlen levegővel együtt a levéltörmelék...
Másik kérdés: Kinek, mennyi volt a 15 ezres szervíz? (Lassan esedékes lesz...)
Jóreggelt fiúk! Egy keresztkérdés,mit lehet csinálni az üveg párásodásával?Mindent kipróbáltam,már amit az elmúlt 30 évből hoztam magammal.De esős időben párásodik az SX4 üvegei 1000 km van az autóban, és azt is elárulom, hogy a barátomé az autó! Tehát belső levegőkeringtetés kikapcs. üvegre irányított levegő,ventillátor,fűtés, résretekert ablak. Csak a klímát nem kapcsoltam be igaz, tudom szárít,de annélkűl nem megy?
Sokakat érintő és már problémákat is okozó kérdés végére tett pontot egy márkatárs aki a fogyasztóvédelemtől kért állásfoglalást abban a kérdésben, hogy:
Kötelesek vagyunk-e elfogadni a kereskedések által használt anyagokat, ha az általunk vásároltak minden tekintetben megfelelnek a gyártó előírásainak, valamint fenyegethetnek-e ez miatt garanciavesztéssel. A fogyasztóvédelem munkatársának nevét természetesen személyiségi okok miatt nem közlöm.
Szóval a válasz:
Tisztelt Uram! Gépjármű javításával kapcsolatos kérdéssel fordult Egyesületünkhöz. Panaszával kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom. A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 392. § (1) bekezdése szerint a vállalkozó a megrendelő utasítása szerint köteles eljárni. A (4) bekezdés értelmében A vállalkozó a megrendelő által adott anyaggal, illetve utasítás szerint nem végezheti el a munkát, ha ez jogszabály vagy hatósági rendelkezés megsértésére vagy az élet- és vagyonbiztonság veszélyeztetésére vezetne. Ez alapján, mivel az Ön által nyújtott olajak és szűrők a gyári előírásoknak megfelelnek, és nem ütköznek jogszabályba vagy hatósági rendelkezésbe, valamint az élet- és vagyonbiztonságot sem veszélyeztetik, Ön kérheti azok alkalmazását a szerviz során. Amennyiben panaszát nem tudja elintézni, javasolom, hogy forduljon a lakhelye szerinti megyei, illetve fővárosi békéltető testülethez. A Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény lehetőséget ad a fogyasztónak, hogy békés úton a bírósági eljárást elkerülve rendezze a gazdálkodó szervezettel szemben fennálló jogvitáját. Ennek érdekében létrehozta a Békéltető Testület intézményét. Ügyének egyszerű, gyors és békés úton történő megoldása érdekében javaslom, hogy forduljon a Békéltető Testülethez, melyről információt a www.ofe.hu weboldalon találhat a hasznos információk között. Kérem a fentiek szíves tudomásulvételét, egyben tájékoztatom, hogy az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület az egyesülési jogról rendelkező 1989. évi II. tv., a fogyasztóvédelemről rendelkező 1997. évi CLV. tv. és a közhasznú szervezetekről rendelkező 1997. évi CLVI. tv. rendelkezéseinek keretei között ad felvilágosítást és lát el tanácsadási tevékenységet. Felhívom a figyelmét ugyanakkor arra, hogy az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület által jelen levélben adott felvilágosítás, bármilyen értelmezés egyik felet sem köti és harmadik személyre sem kötelező érvényű. Köszönöm, hogy megtisztelte bizalmával az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesületet és panaszával hozzánk fordult. Budapest, 2008. 04. 16.
Ez a nagy szélvédő átka, hogy felnyúljon a lapát a tetejére, de alul se hagyja ki, no ezt két egyforma lapáttal nem tudják megoldani, csak így. De az eltérő hosszúságú karok, meg alapból a hosszuk a csuklóig, hogy a tengely lent, és hátul van, hogy ne lógjanak alaphelyzetben ki, mert fő a légellenállás, meg az elcsapott gyalogos feje, valamint a formaterv, mert nem sima a szélvédő keresztben sem, hanem erősen domború; szóval ennyi tényezőnek már lehet némi káros mellékhatása.
A koptató a lökösön, meg az ajtón az v.színűleg ragasztós. Körbe a küszöbön, meg az íveken a perem szerintem ugyanúgy ptentos, és fúrni kell. Nem mindent, mert a küszöb alján, meg az doblemez belső peremén a gyári is az amúgy is meglévő furatokat használja, de a külső íven már furatok kellenek. De ha megkérdezed őket, az a tuti, lehet, hogy azt is ragasztják, csak az idővel akár le is jöhet, ahol az ívnél folyamatosan támdja a kerekekről spriccelő víz.
Nem ez a bajom. Ha felnyitva bekapcsolom, nem tudnak integetni, összeakadnak.
Reggel le volt fagyva az ablak (szerencsére a lapátok nem), gondoltam felnyitott lapátokkal spricnizek (mivel ugye külön vizelni nem lehet, csak törléssel, azt meg nem akartam). Hát nem. Szerencsére csak lecsukódik, nem törik/görbül...
http://www.nefelejts.hu/nefelejts/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=4285&category_id=56&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=27 akkor ez pl már nem is olyan mint az eredeti? Valszeg ragasztani kell! Márkaszervízben azt mondták,hogy nem lehet felrakni ,csak gari vesztéssel. Mert fórni kell,és akkor jön elő a rozsda mint a zukónál!