Én ismerek olyat, aki Magyarországon vette a Cee'd-et, és nem fényezett a kilincs, nincs benne első könyöklő, viszont van benne ködlámpa, ezüst középkonzol, 6 hangszóró, ülés-, és szélvédőfűtés. :)
1. A felni Dezent V Dark, vagyis fekete és platina kobináció
2. Marosvásárhelyi vagyok és a kocsi tényleg lizinges, mert a havi törlesztés megy a cégköltségbe és persze az ÁFAt sem kell kifizetni, tehát megéri. Ezért a B-Bukarest rendszám még 1,5 évig.
Akinek van már utólagosan beépített, gyári távirányítós riasztója, az tudja nyitni a csomagtérajtót, a középső gombal? Az is hatástalanítja a riasztót?
Tudom, azért kérdem (B= Bukarest), MS=Maros megye a rendszámban.
Az ottani lízingelt, vagy céges gépkocsikra általában-vagy mindig (nem tudom miért) bukaresti rendszámokat tesznek. (Én is marosvásárhelyi születésű vagyok.)
Mondjuk ez is igaz. Alig van márka, amelyik nem úgy reklámozza magát, hogy 3-5-700ezer, 1 millió kedvezmény. Tipikusan ezért nem tudsz megszabadulni egy suzukitól. A listaára 3milla, ebből van 500 kedvezmény (igaz, hogy 10%-os THM-el, de ezt most hagyjuk). Akkor ki fogja ugyanazt a suzukit 1-másfél évesen megvenni 2.5milláért?
Ez nem csak a KIA-ra jellemző! Nézz szét a piacon, ez általános jelenség, mindenütt arról hallassz, hogy csökken az új autó eladások száma! A kereskedők így próbálják becsalogatni a vevőket.
Teljesen egyet értek. Én csak azt mondtam amit hallottam. Pld. A HONDA Jazz a kategóriában a legjobban tartja magát a piacon és ezzel együtt, vagy e miatt /vagy fordítva/ gyakorlatilag a lista árból nincs kedvezmény, még úgy se, hogy kifutó modell. Egyébként mindezek ellenére a cee'd szerintem használtan igen jól tartja az árát, olyannyira /legalábbis egyenlőre/, hogy nem érdemes használtat venni.
Ui.: Én sem tervezem eladni úgy 10-15 évig, de ettől még megnyugtató, ha egy autó tartja az árát.
Szerintem ezek a hatalmas kedvezmények, csak vevőcsalogató húzások. Most nagyon reklámozza magát a KIA. Szinte minden játékban Cee'd a nyereményautó, és a TV-ben is minden harmadik reklám "az új KIA Cee'd". Szerintem, ahogy egy kicsit is elismertebb márka lesz, felemelik az árakat (vagy csökkentik a kedvezményeket), mint ahogy a nagytestvér (Hunyadi) is tette.
"mert egyes szakértők szerint ez rosszul befolyásolja az értéktartást:)" Egyfelől a KIA-nak nem emiatt kell aggódni, egyelőre sajnos a márkanév is elég rosszul befolyásolja az értéktartás. Mert a hülye magyar még mindíg csak a német, japán autót tartja jónak. Másfelől pedig nem kell eladni a kocsit 3-4 évesen. Főleg ezt, márcsak a hét év gari miatt sem. 8-9-10 évesen megmár nem tud annyit esni az ára. Harmadrészt pedig ment már tönkre amiatt Suzuki kereskedő, mert akkora engedményeket adott, hogy nem tudta fenntartani saját magát, hiába volt nagy a forgalma.