Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bence_f50 Creative Commons License 2008.04.14 0 0 23476
Szerintem nagyon is van. Sok lóerő = nem 5000-es fordulat az autópályán. Mindig van kivétel, de azért általában nagy kényelmes autó = erő, csend...stb Hidd el nekem, gyakran megyek +1300km-t amit tettem régebben Astrával is, hidd el, Astrával gyakran volt pihenő, másnap halott, nagy autóval pedig csak tankolni állok meg.

Ami pedig a hülye sznobokat illeti, ki az aki megtagadja magától a jót ?

Előzmény: Dulifuli (23461)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23475
A Linea szerintem nem rossz, pénz/hely arányban nem sok igazi ellenfele van. Én az 1.4 T-Jettel venném.

Azért azt megjegyzem, a Linea nem középkategória, inkább alsó vagy alsóközép. Alsó, mert a Grande Puntóból ment bele sok minden (pl. belső), tehát néhány helyen inkább alsó kategóriások a megoldásai, tulajdonságai, és alsó-közép, mert a helykínálata tulajdonképpen van akkora.

Alternatívája lehet mondjuk a C4 Pallas. Bár a Linea jól néz ki, a C4 sedan meg elég csúnya (szerintem)... Most az alap C4 1.6 16V 4millió kereken (2 légzsák, klíma, tempomat, ABS, 4 villanyablak, fed.comp).
Előzmény: Haky23 (23468)
Haky23 Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23474
Hello,
Köszi szépen a gyors választ.
Mindenképpen hosszútávon gondolkodom, több évre szeretném a kocsit. és azonnal fizetném, tehát nem hitelre. Az 1.4es motorral nagyon sokat fogyasztana? Mert jelenleg a családi kocsit, az új Skoda Octavia-t használom 1.9 TDI-vel, és úgymond megy mint állat. Nagyon jól gyorsul, mégis ha 110el megyek 5litert fogyaszt. Az 1.4 T-Jet Lineáról nincs sok infóm. Főleg fogyasztást illetően.
Főleg az ár végett maradok a Linea-nál, na meg tetszik is. Csak a Fiat-tól félek kicsit, mert hát, hosszú távra tervezek, nem tudni mennyire stabil a motor, maga az autó, na meg régen nem a biztonságról volt hires a Fiat. Kevés autót találni jelenleg a piacon ilyen áron, ilyen felépitéssel, vagy ha mégis, külsőre még nem jött be egy sem - EDDIG.
Előzmény: giornalista (23470)
giornalista Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23473

túlélte az autó és mi is :)

 

de azt teljesen adom, hogy sokkal kényelmesebb lett volna (hasamraütök) egy Mondeóban vagy valami még nagyobb és luxusabban. de meg lehet szokni.

Előzmény: sixpack525i (23472)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23472
Merész :)
Előzmény: giornalista (23471)
giornalista Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23471

de a végsebességével is lehet utazni :)

Előzmény: sixpack525i (23469)
giornalista Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23470

Active és Dynamic felszereltségben 500-500 ezer forint különbség van a dízel és a benzin között, a fogyasztásuk között pedig 2 liter különbség van 100 km/-re.


Dízellel tehát 19-20, benzinnel 24-25 forint egy km. Egy km-en tehát 5 forintot spórolsz a dízellel.

 

Elméletben tehát 100 ezer km használat után jön be a dízel ára. Ha hitelre veszed és sokat használod, inkább dízel, ha azonnal kifizeted, akkor az olcsóbbsága miatt inkább a benzin. Ha meg a teljesítmény és a vezetési élmény kell, úgyis az egynégy benzint veszed, akkor nem köll a dízel :)

 

Amúgy a jelenlegi felhozatalból ha választhatnék, a Lineát vinném haza.

Előzmény: Haky23 (23468)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23469

A 180as utazó érdekes lehetett, mert egy 1,6os autónak kb az a végsebessége  :):)

Előzmény: giornalista (23466)
Haky23 Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23468
Hello,
Én a tanácsotokat szeretném kérni. Életem első autójának a megvétele előtt állok, és még nem nagyon sikerült döntenem. Minden esetre egy tágasabb, családiasabb autóra gondoltam a közép kategóriából. Jelenleg a Fiat Linea-nál ragadtam le, a külseje, a nagyság, az ár, biztonság, nekem eléggé tetszik. Csak a motor választás is nehéz - dizelt-e vagy benzineset ennél az autónál. Érdekelne a véleményetek, hogy érdemes-e megvenni, vagy inkább más autót ajánlanátok?
Előre is mindent hálásan köszönök
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23467
Nem ragadtam le, a kezdő hsz-ben ez volt: "szerintem 150 kell ahoz hogy tényleg kellemes legyen az autópályán, ne kelljen túlzottan taposni előzéshez, és esetleg 10 órát is lehessen kényelmesen menni."

Ülésről szó nem volt, csak lóerőről. Egyébként ha egy autóban kényelmes az ülés, még nem jelenti azt, hogy sok benne a kraft, és fordítva.
Előzmény: sixpack525i (23465)
giornalista Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23466

nagyobb autóban ülve lehet, hogy elképzelhetetlennek tűnik, de mi éppen egy 1.6-os Escorrtal másztunk ki Hágába, majd onnan vissza (egy 400 km-es kerülővel). Hangos, viszont az ülés annyira nem borzalmas, és 180-al remekül végig lehetett tépni az autobahnon vele (óra szerint).

 

Nyilván sokkal kényelmesebb lett volna egy luxuslimuzinban, de ebbe se pusztultunk bele :)

Előzmény: sixpack525i (23462)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.11 0 0 23465
Latom leragadtal egy ponton, sebaj. En a 10 oras utazasra reagaltam, aminek bar attetelesen, de koze van a loerokhoz.
Előzmény: Leadfoot (23464)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23464
Itt most lóerőről volt szó, annak mi köze az üléshez?

Egyébként szerintem ha 1000 kilométert ülsz egyhelyben, mindenben elfáradsz, szinte tök mindegy miben ülsz... ilyen az emberi szervezet: nem erre tervezték. :-)
Előzmény: sixpack525i (23462)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23463

Ami a városi menést illeti, kerülöm amennyire csak tudom mert elöbb utóbb valakit megölnék ! :)

 

Én a városba már nem megyek be kocsival, kivéve ha vmi nagyobb cuccot kell vinni vagy rossz az idő, egyébként meg ott a bringa. Pesten nem tudsz említeni csúcsforgalomban olyan helyet, ahová ne érnék oda hamarabb bringával, mint autóval :)

Előzmény: bence_f50 (23460)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23462
Megnéznélek mondjuk egy 1,6os kókuszban 10 óra vezetés vagy 1000km megtétele után :):) Úgy borulnál ki belőle, mint a liszteszsák, és átaludnád az egész másnapot :) Ülésnek semmi tartása nincs, ülőlap rövid, 140nál már üveghangon pörög a motor, jön a szélzaj minden irányból stb. Persze ez nem csak kizárólag a kókuszra vonatkozik, hanem az összes ilyen kategóriás autóra.  Igaz ezek nem is erre készültek, csak azért lássuk már be, hogy egy nagyobb ccm-es, nagyobb méretű autóval kényelmesebb az utazás még akkor is, ha nem mész 140-nél többet.
Előzmény: Dulifuli (23461)
Dulifuli Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23461
és esetleg 10 órát is lehessen kényelmesen menni

Na, ennek speciel semmi köze nincs a lóerőkhöz. Bár az igaz, hogy a nagy, kényelmes autókat ugyanolyan hülye sznoboknak gyártják, mint a több száz lóerőseket. :-)
Előzmény: bence_f50 (23460)
bence_f50 Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23460
Ha úgy nézzük elég a 60 is, de szerintem 150 kell ahoz hogy tényleg kellemes legyen az autópályán, ne kelljen túlzottan taposni előzéshez, és esetleg 10 órát is lehessen kényelmesen menni. Ami a városi menést illeti, kerülöm amennyire csak tudom mert elöbb utóbb valakit megölnék ! :)
Előzmény: Calver_ (23446)
Dulifuli Creative Commons License 2008.04.10 0 0 23459
Nem tudom, mi bajod van vele. :-)
Egyébként nekem tényleg jobban szúrja a szemem az, hogy a felni 6 küllős, és 5 csavarral rögzítik. Így nincs benne semmi szimmetria, illetve legfeljebb egy szimmetriatengelye van, ami szerintem elég ronda.
Arra meg kíváncsi lennék, hogy miben szokott párbajozni ez a verda a 70 lóerejével és a 15 másodperces gyorsulásával. Optikai tuningban, ahogy az Egyéb alatt írják?
Az a középső kép viszont nem rossz! :-)
Előzmény: GGerg (23458)
GGerg Creative Commons License 2008.04.09 0 0 23458
De fék terén a legalja, aki be is festi pirosra a dobféket, mint ő, katt! :)
Előzmény: GGerg (23457)
GGerg Creative Commons License 2008.04.09 0 0 23457
A nagy alufelni a kis tárcsával sem szebb, én sokat röhögök azokon is.
Előzmény: sixpack525i (23454)
Dulifuli Creative Commons License 2008.04.09 0 0 23456
Rózsaszínre lehet? :-)
Előzmény: bucsher (23455)
bucsher Creative Commons License 2008.04.09 0 0 23455
és ne fessék le pirosra a dobot :)
Előzmény: sixpack525i (23454)
sixpack525i Creative Commons License 2008.04.09 0 0 23454
Így igaz. Csak ne tegyenek fel rá nagy alufelnit :):):)
Előzmény: GGerg (23445)
Calver_ Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23453
komolyan, ma' tiszta agyverzes, ha valahova autoval kell menni a varosban... igy ket auto parkol a haz elott hetfotol - pentekig, es jarunk egy motorral kabe mindenhova :-)
Előzmény: Leadfoot (23452)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23452
Na jó, "úgy" könnyű... ;-)))
Előzmény: Calver_ (23451)
Calver_ Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23451
nekem a palyara is eleg a 100lo. a 150-et anno is csak egyszer hasznaltam ki, h jee, tenyleg megvan a majd' 300...
Előzmény: Leadfoot (23449)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23450
Én meg BP-t nagy ívben elkerülöm, ha lehet... :-)
Előzmény: Calver_ (23448)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23449
A másik, hogy pl. városban, ahol én többnyire autóztam (most ez változni látszik) nem a lóerő számít az előrehaladásnál, inkább a vezetési stílus, előrelátás, ilyesmi.

Persze a pálya az pálya...
Előzmény: Calver_ (23446)
Calver_ Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23448
ja autorol van szo?

en budapesten jarok, ott esszerutlen egy auto, akarmilyen, akarmennyit fogyaszt. csak hetvegen es ejszaka/hajnalban vagyok hajlando autot hasznalni
Előzmény: Leadfoot (23447)
Leadfoot Creative Commons License 2008.04.08 0 0 23447
Egyetértek. A 100lovas autómmal kényelmesen lehet tartani a 160-a utazót (többet is, csak ott azért már van hang), az meg szerintem elég, legalábbis ebben az országban.

Cserébe városban is eljárok hét literrel, ez ésszerű kompromisszum.
Előzmény: Calver_ (23446)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!