komolyan, ma' tiszta agyverzes, ha valahova autoval kell menni a varosban... igy ket auto parkol a haz elott hetfotol - pentekig, es jarunk egy motorral kabe mindenhova :-)
A másik, hogy pl. városban, ahol én többnyire autóztam (most ez változni látszik) nem a lóerő számít az előrehaladásnál, inkább a vezetési stílus, előrelátás, ilyesmi.
Egyetértek. A 100lovas autómmal kényelmesen lehet tartani a 160-a utazót (többet is, csak ott azért már van hang), az meg szerintem elég, legalábbis ebben az országban.
Cserébe városban is eljárok hét literrel, ez ésszerű kompromisszum.
110 lóerő bőven elég? Autópályán szerintem 150LE a minimum, alatta már nagyon ordit alattad a gépezet. Jó mindennapi kényelmes használatra valamint csendes és dinamikus autópálya használatra egy 2.5l és 160LE az ami "bőven" elég.
Egy kicsit komolyabban: lehet, hogy többnyire elég, mint ahogy a 110 lóerő is általában bőven elég egy személyautónak. Viszont az is lehet, hogy néha nem ártana, ha hátul is tárcsafék lenne, mert a gyengébb teljesítményű motorral is el lehet érni olyan sebességet, amelyhez már jobb lenne a hatásosabb fék.
volt 307-es Pug-om, igaz kombi.de sokkalta ergonómikusabb volt belül mint a Kókusz.
apróságok, de jobb volt benne ülni. a műszeregység krómozott mutatói ító giccsesek.én 185 vagyok, arányos testalkatú, de a lábaimat időnként belevertem a Kókusz hangerő szabályzójába, ez az előző Mondeóban is egy idióta alakú, kretén helyen lévő nyúlvány volt a kormány alatt bal oldalt..ott is útban volt:-)
viszont futóműre sokkal jobb volt a Kókusz. azzal jobb volt kanyarodni, mert a Pug tolta az órrát, igaz 2.0hdi volt, tehát volt súly elöl...
a Kókusz nekem olyan béna-semmilyen kasztni szempontjából, a Pug meg fura.Forma1 gagyi.
kipróbáltam a Kókuszt 2.0 motorral is, egy kollégámnak volt ilyenje, nagyon jól ment, tetszett.de azért megnézném én azt az 1.6T motoros verziót.persze ha újonnan kéne vennem ezek közül, muszájból a Kókuszt választanám.megbízható-feltéve, ha a szervója nem szarik be-, A-B-be pont megfelelne.
Amit nem értek, hogy az 1.6 kategória -amit Te néztél-hátul miért dobfékkel szerelt még mindíg??? kabaré. A VW-nél ez 1.6-tól alapból tárcsa.
Szerintem nagy kár, hogy a Focus belseje elég ratyi kinézetű lett, és az üések sem valami kényelmesek (mondjuk én nem vagyok egy átlag testalkat, azt el kell ismerni), mert egyébként jó kocsi, bár a 3/5ajtós segge nekem is elég... khm... fura.
Én is nézegettem ezt a két modellt, mert felmerült az autóvásárlás, és szóba jöttek. A Pug belseje messze kulturáltabb, de a külseje nekem elég förmedvény.
Mondjuk én az 1.6-os szívókat (Pug 1.6 VTi, Focusból meg az erősebbik 115 lovas) néztem, és 2-300ezerrel olcsóbb volt a Pözsó.
jó lett az összehasonlító cikk.egy megjegyzésem lenne:
ha 180 felett vagy akkor nem a legjobb egy Kókusz ülőlapja, mert rövid. ültem a faceliftes verzióban, ott is az. ellenben a futómű jobb mint előzőleg volt.
Ha a Titanium felszereltségnél ezt a béna, gagyi kinézetű felnit adják a Fordnál, akkor ott valaki már megint ízlésficamos, mert ennél jobb felnik is vannak náluk.ez a cikkben szereplő a legeslegbénább az összes küzül, a Mondeo alap gagyi felnije.
A műszerfalban meg a vízhőfok és a ü.a szintjelző egység hülye megoldás is, meg bazári is. amúgy maga az autó jó, épp tegnap tekertem egy ilyenbe 250 km-t.
még valami: kíváncsi lennék, hogy az a 150 lovas 1.6T motor BMW vezérléssel is ilyen torpanós, vagy csak a Peugeot változat ilyen? lehet előszéria hiba is...
A Blue Scorpions és a Pannonia MGTSZ álltal szervezett veteránmotorkerékpár bemutatóra, szépség és ügyességi versenyre.
A BSMC és a Pannonia MGTSZ szeretettel meghív mindenveteránost,és veteránmotorozásfelől érdeklődőt,2008.Április 5.Budapest,XIV.ker.Ötvenhatosok terén(volt felvonulási tér)megrendezésre kerülő veteránmotorkerékpár szépség ésügyességi versenyre.A veteránmotrkerékpár bemutató egy szezonnyító balesetmegelőzési rendezvény szerves része,ahova a rendezők minden motorost várnak ,akik a motorozás szépségei mellett tisztában vannak az abban rejlő veszélyekkel is.Az esemény védnöke:dr.Tóth Gábor r.dandártábornok úr,Budapest Rendőrfőkapitánya Díszvendég:Talmácsi Gábor 2007.Moto GP 125 cc. világbajnoka
A rendezvény 2008.április 5.-én 10 órától 14 óráig tartváltozatos programokkal.A rendezvényt egy nagyszabású motoros felvonulás zárja az Ötvenhatosok terétől a Citadellára.
A veteránmotorosok 9 órától gyűlekeznek a Közlekedési Múzeum elött.Ha van 30 évnél ídősebb motorod akkor megjelenésedre feltétlenül számítunk.
Tisztelettel:Fóti Gyula Pannonia MGTSZ (06 20 3 421 373)
Ez az írás másolható,és tovább küldhető minden jóérzésűmotoros részére,akinek fontos lehet a balesetmegelőzés.
Az enyim olyan 13, mer' ha jól számolom, akkor kerültem netközelbe először, és kellett egy "netes név": hatalmas kreativitással betoldottam egy "h"-t a már addig is használtba, szóval lehet, hogy a 20 nem is sok... :) Na de tizenévesen ki a fasz akar magának kimondhatatlan nevet választani (rajtad kívül)? :D